Super Dura Lube

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    cu privire la acest subiect este doar o parere a fiecarui membru nu este nimeni obligat sa foloseasca aditivi. Nu se vrea reclama. Am avut ocazia sa particip la un test pt aditiv
    "nu mai dau nume " este un dispozitiv care pune in miscare un disc din fier , ca un polizor in miniatura pe care se aseaza o bila de rulment .discul din fier are o baie de ulei cam 50g -100g am facut test cu ulei 5w40 fara aditiv cam in 9 min de frecare s-a gripat bila de rulment pur si simplu s-a ars uleiu dupa care am testat si cu ulei +aditiv am astepta o jumatate de ora si nu se gripase dupa care am fortat parghia cu greutati si nu avea nici o problema am scos bila de rulment din dispozitiv nu avea nici o zgarietura parca nici nu se frecase fier pe fier . Asa ca ramane la latitudinea fiecaruia daca foloseste sau nu .

    Comment


    • #47
      un tratament cu aditiv stiu ca se poate face dupa ce ai parcurs cel putin 80 000 de Km. indiferent ce tip de ulei folosesti. intretinerea o faci pina nu ai probleme cu uzura avansata, daca motorul este deja in pioneze nici bunicul lui dura lube nu-l mai face sa se invirteasca

      Comment


      • #48
        Originally posted by doisprezece View Post
        cu privire la acest subiect este doar o parere a fiecarui membru nu este nimeni obligat sa foloseasca aditivi. Nu se vrea reclama. Am avut ocazia sa particip la un test pt aditiv
        "nu mai dau nume " este un dispozitiv care pune in miscare un disc din fier , ca un polizor in miniatura pe care se aseaza o bila de rulment .discul din fier are o baie de ulei cam 50g -100g am facut test cu ulei 5w40 fara aditiv cam in 9 min de frecare s-a gripat bila de rulment pur si simplu s-a ars uleiu dupa care am testat si cu ulei +aditiv am astepta o jumatate de ora si nu se gripase dupa care am fortat parghia cu greutati si nu avea nici o problema am scos bila de rulment din dispozitiv nu avea nici o zgarietura parca nici nu se frecase fier pe fier . Asa ca ramane la latitudinea fiecaruia daca foloseste sau nu .
        in reclama si la teste e vopsit gardul iar in rafturi la magazin gasesti leopardul ;)
        vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

        Comment


        • #49
          Toata suflarea cu cate o parere....
          Uite ce am gasit.
          B 44 NWP

          Comment


          • #50
            Folosesc aditiv Metabond Gold... la Logan foloseam Metabond C de la 3000 km(motoru era impecabil, am dat masina la 24000 km)...trageti voi concluzia, ideea e ca nu am incredere in uleiurile de pe piata( nu am incercat Motul )
            Last edited by felixb; 24 June 2009, 08:37.
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • #51
              am folosit Duralube 2 pt motoare noi
              am pus si in Vecta si in Logan
              amandoua pornesc brici, usor, se simte pornirea protejata cu duralube.
              aici e uzura consistenta asupra motorului.... la rece, cu uleiul scurs in baie.
              merita toti banii.

              Comment


              • #52
                Cu tot respectul: Ai aruncat cu banii pe geam...faza cu pornirea usoara la rece, facem pariu ca e placebo
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #53
                  Originally posted by felixb View Post
                  Folosesc aditiv Metabond Gold... la Logan foloseam Metabond C de la 3000 km(motoru era impecabil, am dat masina la 24000 km)...trageti voi concluzia, ideea e ca nu am incredere in uleiurile de pe piata( nu am incercat Motul )
                  Deci in producatorii de ulei nu ai incredere dar in producatorii de "apa sfintita" da?Curioasa abordare

                  Comment


                  • #54
                    deci...sa incep cu o poveste...
                    La noi in Brasov exista un mare magazin la iesirea catre harman...se numeste Oneves...magazinul vinde numai chinezarii ieftine...toti Brasovenii stiu lucrul acesta...
                    Eeeeee ce credeti voi ca se vinde la raionul auto....xenoane de 2 lei...casetofoane..cd-playere de 2 lei...si...METABOND
                    va las pe voi sa trageti concluziile.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #55
                      intr-un magazin amarat 2/2 de piese auto vai de steaua lor, ghici ce era pe raft?...ulei MOTUL -toata gama, asa ca trageti singuri concluziile...apropo, finala si xenoanele mele sunt China.
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • #56
                        chinezii daca fac de toate si ii duce bibilica nu inseamna neaparat ca sunt si proaste toate, e o idee preconceputa de chinezarii, fac si lucruri bune dar le nimeresti mai greu, mai ales ca cele bune le dau la export, nu ca noi, invers
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • #57
                          stiu ca chinezii fac si lucruri bune...dar daca in magazinul ala de care ziceam eu , sunt numai lucruri de 2 lei....nu cred ca au bagat ei metabond ca e el extraordinar....
                          Nu am nimic cu produsul...dar mie personal nu are cum sa imi inspire incerdere..nici macar ambalajul.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #58
                            motoru era impecabil, am dat masina la 24000 km
                            lol, si cu cel mai nenorocit ulei si tot asa se prezenta la 24k km

                            Comment


                            • #59
                              Stie cineva ceva despre aditivii STP?
                              sunt buni de pos in notor in motorina???
                              A pus cineva STP in mototina sau in ulei???
                              Dati-va cu parerea!!!
                              Last edited by Seba; 6 September 2009, 16:00. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #60
                                Pai numai daca te uiti la aberatia aia de clip (la ei pe site) unde arata cum functioneaza cica aditivul, iti dai seama ce porcarie si minciuna mare e.
                                Auzi tu la ei...doua motoare noi, unu tratat cu aditivu pacii si unu netratat si dupa 8000 km ala tratat e curat si ala netratat arata ca dupa razboi, ma lesi...??
                                La mine cu ulei fara aditivi, motorul e curat ca lacrima dupa 50.000 km, nici urma de depuneri (am pus o poza la ''ce ulei folositi'' da' n-o mai gasesc acum).
                                Deci in concluzie, parerea mea: o aberatie/porcarie.
                                Last edited by Octavian; 6 September 2009, 23:32.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google