Salutare tuturor!
Pentru cei care au probleme cu scartaitul plasticelor la interior precum si cu troncanelile usilor, eu am facut urmatoarele "bricolaje" si s-a facut liniste-liniste in masina:
- am schimbat mansonul (bucsa) din plastic de pe cuiul percutor cu 4 bucsi realizate din poliamida( facute la strung- pentru cei din Cluj va pot da numarul de telefon al mesterului- 4 bucsi de poliamida va costa 80 de lei)
- am strans toate suruburile de la bord, portiere
- fata de usa din plastic are niste distantiere din plastic care intra in contact direct cu tabla portierei ( aceste se pot vizualiza prin demontarea manerului de deschidere a portierei); intre tabla portierei si acele distantiere din plastic am pus bucati de burete
- am uns tija de angrenare a mecanismului de deschidere a portierei+ cablurile si rotita de angrenare a geamurilor fata( am geamuri cu actionare electrica fata)
Dupa mai bine de 2000 de km( de cand am realizat aceste "imbunatatiri") parcursi pe diverse tipuri de drumuri, si mai bune si mai rele, usile nu mai fac zgomot pe cuiul percutor, nu mai zdrangane nimic in portiere. Binenteles, cea mai buna solutie pentru a scapa de zgomotele din portiere este antifonarea acestora( CRISTISTREULEA avea cateva tutoriale foarte bine facute pe aceasta tema), insa timpul si costurile care implica aceasta operatiune m-au facut sa optez pentru solutiile cele mai simple.
Succes la "bricolat"!
Apropos, faza cu schimbatul la 180 de grade a mansonului din plastic de pe cuiul percutor va tine pentru o foarte scurta perioada de timp, plasticul imbatranind intre timp si uzura facandu-se mai repede. Iar de pus banda teflonata pe cuiul percutor este o solutie simpla, oarecum inestetica( se "ciufuleste" banda aia in timp) si de scurta durata.
Pentru cei care au probleme cu scartaitul plasticelor la interior precum si cu troncanelile usilor, eu am facut urmatoarele "bricolaje" si s-a facut liniste-liniste in masina:
- am schimbat mansonul (bucsa) din plastic de pe cuiul percutor cu 4 bucsi realizate din poliamida( facute la strung- pentru cei din Cluj va pot da numarul de telefon al mesterului- 4 bucsi de poliamida va costa 80 de lei)
- am strans toate suruburile de la bord, portiere
- fata de usa din plastic are niste distantiere din plastic care intra in contact direct cu tabla portierei ( aceste se pot vizualiza prin demontarea manerului de deschidere a portierei); intre tabla portierei si acele distantiere din plastic am pus bucati de burete
- am uns tija de angrenare a mecanismului de deschidere a portierei+ cablurile si rotita de angrenare a geamurilor fata( am geamuri cu actionare electrica fata)
Dupa mai bine de 2000 de km( de cand am realizat aceste "imbunatatiri") parcursi pe diverse tipuri de drumuri, si mai bune si mai rele, usile nu mai fac zgomot pe cuiul percutor, nu mai zdrangane nimic in portiere. Binenteles, cea mai buna solutie pentru a scapa de zgomotele din portiere este antifonarea acestora( CRISTISTREULEA avea cateva tutoriale foarte bine facute pe aceasta tema), insa timpul si costurile care implica aceasta operatiune m-au facut sa optez pentru solutiile cele mai simple.
Succes la "bricolat"!
Apropos, faza cu schimbatul la 180 de grade a mansonului din plastic de pe cuiul percutor va tine pentru o foarte scurta perioada de timp, plasticul imbatranind intre timp si uzura facandu-se mai repede. Iar de pus banda teflonata pe cuiul percutor este o solutie simpla, oarecum inestetica( se "ciufuleste" banda aia in timp) si de scurta durata.
Comment