cheie schimb filtru ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cheie schimb filtru ulei

    stie cineva ce cheie trebuie pentru a schimba un filtru de ulei la logan?...eu nu am de gand sa stau dupa toti smecherii din serviceuri pentru a face ceea ce pot face si eu in jumatate de ora!
    pot sa ma duc decat sa-i fac un test insa lucrurile simple le pot face eu!...daca si pt ca-ti schimba filtrul de aer iti iau 10 ron)...
    am gasit ceva pe net despre chei de filtru insa nu stiu ce sa aleg!!!




    \//www.autoschrott.ro/index.php?act=go2shop&magact=openprodcat&prodcat=6 8

  • #3
    pai si astia ce tot discuta pe aici?ba ca are niste gheare?ba ca e speciala!cea mai tare am auzito de la unu ca ar costa vreo 300Euro!
    daca a schimbat cineva cu asta si stie sigur ca merge ar fi bine sa aflu!poate conteaza si dotarea masinii!de exemplu daca are aer atunci poate se micsoreaza spatiul!
    vreau decat sa-i schimb uleiul si filtrele..operatii relativ simple..iar cele care presupun diagnostic vor fi facute in service!

    Comment


    • #4
      Adriane, am vazut la service cheia pt. filtru. Da, are niste gheare...
      Dar ce am vazut la vanzare sunt doar cu lant sau cu o chinga care se strange pe filtru...alea sunt relativ ieftine. Ia-ti una de aceea ca pt uz personal merge.

      Ideea este ca la service, cheia din dotarea lor este mai practica, mai rapida, dar tie nu-ti trebuie sa faci 4 schimburi de ulei intr-o ora...

      Comment


      • #5
        poate nu vrea sa faca 4schimburi intro ora , dar daca vrea sa faca unul in 25minute a???
        oricum eu de cheie speciala la filtru de ulei ptr logan nu stiam merge orice(cu chinga,lant,gheare) doar la matiz cica ar fi mai problematic filtru

        sigpic

        Comment


        • #6
          Cheia de la filtru de ulei de la dacia 13.. stiu sigur ca nu mere la logan...am ceva promisiuni de la un mecanic de la dacia ca imi face rost de o cheie de filtru, acuma astept sa vad daca sa tinut de promisiune (prin noiembrie ii fac a 3-a revizie obligatorie si ultima cred)
          ...de doi lei :p

          Comment


          • #7
            Originally posted by dobrinadrian
            poate conteaza si dotarea masinii!de exemplu daca are aer atunci poate se micsoreaza spatiul!
            Pai cum sa n-aiba aer? O avea dioxid de carbon cumva?
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #8
              eu mi-am luat de la un magazin din pantelimon si cheia de filtru si patratul de golire. cheia de filtru arata ca un capac de sticla de bere dar mai mare si cu un maner sudat care eu l-am taiat si am sudat o bucata de teava
              o sa pun poza sa il vedeti
              Captain of the black pearl

              Comment


              • #9
                salut
                Cheia de la filtrul de Logan e ca o tubulara mare, prevazuta in interior cu niste "dinti" care intra in niste locasuri cu care este prevazut filtrul de ulei.Eu mi-am facut o astfel de cheie la strung.Cu chei obisnuite de desfacut filtre nu cred ca vei reusi deoarece filtrul de ulei se afla sub un metal, si nu tare vei avea acces cu cheile obisnuite de filtre
                sigpic

                Comment


                • #10
                  De ce va chinuiti cu atatea chei de atatea feluri? Puteti lua o surubelnita dreapta mai mare si cu un ciocan si asta e tot ce va trebuie. Bagi surubelnita in filtru (o sa intre ca in cutia de conserve)si o lovesti cu ciocanul pana se misca putin filtrul. Apoi cu o carpa il desfaci cu mana si ai scapat.
                  ATENTIE : sa nu bagati surubelnita chiar in mijlocul filtrului ci cat se poate spre exterior.

                  sigpic

                  Comment


                  • #11
                    Mama ei de cheie...

                    Bine, bine,,,dar cum il strangi? Da, cu "cheia romaneasca" (surubelnita), il poti da jos (chiar daca exista riscul sa mai sara niste mustar pe ici pe colo...).

                    Eu am o cheie simplaaaa...Un colier metalic prins intr-un suport care are un filet. In acel filet intra o tija; infiletand, desfiletand se poate regla circumferinta colierului.

                    Mai sa fie...Ce de discutii pentru un amarat de filtru.
                    Daca mai era vreo piesa de un anumit tip, cu protectie sa nu o desfaca chiar oricine,,,mai da, insa...E DOAR un filtru, clasic.

                    Spor la treaba!
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #12
                      Sa nu va apucati sa schimbati filtrul de ulei fara cheie ca e durere
                      Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                      Comment


                      • #13
                        Poze cu cheia de filtru de ulei de logan.

                        LE: Asa arata cheia de la Service Dacia, pretul cheiei la dealer ii de 220ron
                        Attached Files
                        2004 Dacia Logan 1.4MPi
                        2006 Dacia Logan 1.5dCi
                        2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                        Comment


                        • #14
                          cheie filtru de ulei

                          GAsesti asa ceva pe str.Muntii Carpati in Rahova daca stii Bucurestiul. Succes!

                          Comment


                          • #15
                            ba dal incolo de topic....o fi si asta vreo filozofie

                            Tatameu nu a avut nimic special si a schimbat uleiul....a luat o cleanta de la o usa (care e patrata ) un ciocan si o dalta....a dat incet si a strans si a si desfacut filtru...am facut 8.000 km de atunci si n-am avut nici o problema....am dat pe 3 L de ulei si un filtru 88 ron(toate originale) cum naiba sa dau 220 ron pe o cheie
                            Last edited by dannyel87; 12 June 2008, 19:04.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google