cheie schimb filtru ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by dobrinadrian View Post
    stie cineva ce cheie trebuie pentru a schimba un filtru de ulei la logan?...eu nu am de gand sa stau dupa toti smecherii din serviceuri pentru a face ceea ce pot face si eu in jumatate de ora!
    pot sa ma duc decat sa-i fac un test insa lucrurile simple le pot face eu!...daca si pt ca-ti schimba filtrul de aer iti iau 10 ron)...
    am gasit ceva pe net despre chei de filtru insa nu stiu ce sa aleg!!!




    \//www.autoschrott.ro/index.php?act=go2shop&magact=openprodcat&prodcat=6 8
    eu dau gaura in filtru de ulei(al vechi) cu surubelnita si incep sa invart de filtru,eu asa am facut pana acum....

    Originally posted by meen View Post
    bun... dar ce cheie se foloseste la dopul de scugere de la baia de ulei? o cheie patrata si putin conica din cate am vazut io...
    Am incercat cu o cheie patrata care se potrivea dar nu a fost materialul destul de rezistent si a cedat... noroc cu un mecanic care avea o cheie facuta de el si calumea gasesc sa cumpar la piese auto?
    eu am o cleanta de use veche ,si cu aia desfac dopu de scurgere de la baia de ulei...
    Last edited by grutzz; 18 October 2010, 14:45. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #77
      pana sa citesc eu pe aici ca nu tre filtrul strans precum..... am strans bine, sa nu scape ulei. ups.
      Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

      Comment


      • #78
        Originally posted by scriosteanuc View Post
        pana sa citesc eu pe aici ca nu tre filtrul strans precum..... am strans bine, sa nu scape ulei. ups.
        nu trebuie strans rau, il strangi cat poti tu cu mana, eu asa fac si nu imi pierde ulei

        Comment


        • #79
          pre atarziu acu, am priceput ca nu tre strans. l-am strans acu, jnu-l mai desfac. data viitoare am sa-l strang mai putin. o zi buna
          Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

          Comment


          • #80
            Originally posted by scriosteanuc View Post
            pre atarziu acu, am priceput ca nu tre strans. l-am strans acu, jnu-l mai desfac. data viitoare am sa-l strang mai putin. o zi buna
            imprumuti o cheie de la cineva, sau incerci, cum fac eu cu surubelnita...

            Comment


            • #81
              pai am cheie de filtru. acu il las asa, data viitoare il strang cu mana. de desfacut il desfac eu.
              Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

              Comment


              • #82
                Eu am un logan pick-up dci si filtrul il desfac si-l strang cu o curea de alternator
                E foarte simplu, in plus filtrul nu trebuie strans nebuneste, ca risti sa nu-l mai desfaci

                Comment


                • #83
                  am vazut ceva aici http://www.okazii.ro/catalog/4289241...n-renault.html, poate o sa fie de ajutor cuiva.

                  Comment


                  • #84
                    zice 40 ron cheie filtru plus cheie baie, dar are si poza la cheia de la baie. cred ca se gaseste si mai ieftin de 40 ron amandoua
                    Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                    Comment


                    • #85
                      pret

                      probabil io i-am dat tatalui meu un fitru, si mi-a facut la strung unul . de schimbat oricum imi schimb ulei la un prieten .

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by " most wanted" View Post
                        am vazut ceva aici http://www.okazii.ro/catalog/4289241...n-renault.html, poate o sa fie de ajutor cuiva.
                        Cheia pentru filtru exact ca cea de pe okazii costa 10 -13 lei in functie de magazin iar cea pentru baia de ulei cam 5 lei.

                        Comment


                        • #87
                          Am cumparat si eu o cheie din aia de filtru--12 lei,,,iar cheia de la buson baie de ulei vreo 11 lei..Ce e acolo pe okazii este super scump.

                          Comment


                          • #88
                            asa mi s-a parut si mie. nu merita, iar cheia de al baie o face un strungar....
                            Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                            Comment


                            • #89
                              Pt cei care au logan 1.6.16V ..Ca sa scoti/pui usor filtrul de ulei cu acea cheie de filtru,,iei o cheie inelara de 14 si o tai in doua.
                              La noi cei cu 16 V pozitia filtrului este tare nasoala si chiar daca ai cremaliera ,,trebuie sa fie o cremaliera la fix,,pt ca daca este prea lunga,nu ai loc sa bagi cheia ca loveste de Gmv,,,,iar daca este prea scurta nu poti sa o bagi de teava de la aerul conditionat care trece pe langa filtru.
                              Azi am schimbat filtrul si uleiul si am avut un vecin, la curte la un cumnat in Chitila care mi-a dat si cremaliera si cheia de 14 inelara.
                              Am incercat cu amandoua,,,intai cremaliera cu prelungitor si fara...si la urma cu inelara.
                              Deci cu inelara de 14 taiata in doua merge cel mai bine sa desfaci filtrul de ulei..iar coada sa aiba vreo 10 cm de la cot lungime..Daca tot va incurca o mai scurtati cat aveti nevoie!

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by matheo66c View Post
                                Eu am cumparat din targul vitan o cheie universala cu 3 tije metalice indoite la 90 de grade .La capatul care se prinde pe filtru este zimtat...la celalalte capate au sudate niste pinioane...,ele sunt prinse pe doua discuri iar in centru are un pinion....prin rotire...spre dreapta sau stanga..ea se regleaza in functie de operatie,strangere sau desfacere.
                                Am desfacut cu ea de la filtrul loganului pana la filtrul uscator al camionului....si mentionez ca am dat pe ea 30 ron ..

                                O sa pun poza cand ajung acasa

                                cam taziu pun poza ..stiu.
                                Asta e...e cam incomoda..dar eu o folosesc la vre-o 3 tipuri de masina..(camioane si autoturismele din familie)
                                Attached Files
                                sigpic
                                "BRABUS" STYLE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google