cheie schimb filtru ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @dannyel87: Stai linistit ca cine se ocupa cu schimburi de ulei cumpara cheia de filtru
    2004 Dacia Logan 1.4MPi
    2006 Dacia Logan 1.5dCi
    2007 Opel Astra H 1.7CDTI

    Comment


    • #17
      Dalta si ciocanu si arde-o ca mere ... :P
      ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

      Comment


      • #18
        Eu am o cheie ''custom made''. O tija cu lant de bitzicla. Ma gandesc ca are loc sa intre acolo. (daca esti fortos ar trebui sa mearga si cu mana cu o carpa)
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Am luat si eu o cheie, modelul cu lant, dar nu am reusit sa desfac filtrul cu ea deoarece s-a strambat cheia si apoi s-a rupt si lantul. Filtrul era foarte tare strans (cred ca de catre mecanicul care mi-a schimbat ultima data uleiul, daca nu cumva s-a intamplat ceva din cauza caldurii de la motor). Pana la urma am folosit metoda romanesca, cu surubelnita. Operatiunea de strangere am facut-o doar cu mana, nu cred ca este necesara cheie. Nu uitati sa ungeti cu putin ulei garnitura de cauciuc de la filtru ca sa alunece usor.
          It's nice to be important but it's more important to be nice!

          Comment


          • #20
            O improvizatie

            Tatal meu si-a schimbat de curand uleiul, masina iesita din garantie, s-a dus la un amic de al lui (are un service de cartier)
            Am ramas uimit cat de tare fusese strans acel filtru...
            L-a demontat cu o cheie improvizata astfel: pe o bucata circulara de metal (placa...) a sudat pe circumferinta niste tije (suruburi) iar central un cap de surub M12 daca nu ma insel...
            La desfacere a pus o cheie in cruce (din aceea folosita la demontarea rotilor) pe acel filtru...Cand am vazut cum trage de el...Nu mi-a venit a crede...Da-l in spanac e doar un filtru amarat nu vreun surub de chiuloasa...
            Acum ii cred pe cei care au spus ca si-au rupt acele chei pe demontarea filtrelor.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #21
              Cele mai bune chei de filtru universale sunt cele cu trei gheare care se strang pe filtru. Strang filtru undeva pe la mijlocul lui si nu mai risti sa iti sara peste zimtii aceia.
              tema, ideea si morala este banii
              banii este fericire restu' tot e amagire

              Comment


              • #22
                Cea mai buna cheie e cea folosita in service, daca puteti face rost.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Acea cheie se poate confectiona fara probleme de un strungar si un frezor nbun

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by jdr View Post
                    De ce va chinuiti cu atatea chei de atatea feluri? Puteti lua o surubelnita dreapta mai mare si cu un ciocan si asta e tot ce va trebuie. Bagi surubelnita in filtru (o sa intre ca in cutia de conserve)si o lovesti cu ciocanul pana se misca putin filtrul. Apoi cu o carpa il desfaci cu mana si ai scapat.
                    ATENTIE : sa nu bagati surubelnita chiar in mijlocul filtrului ci cat se poate spre exterior.
                    Am cumparat cheie d-aia cu lant si n-a mers.
                    Varianta cu surubelnita a fost cea de succes

                    Comment


                    • #25
                      Cum sa nu mearga cheia cu lant?

                      Comment


                      • #26
                        Cine stie exact de cat e patratul de la busonul de ulei ?
                        Degeaba gandesti daca esti prost!

                        Comment


                        • #27
                          @Dan Platon: Cheia cu lant terbuie sa mearga, probabil nu ai stiut s-o folosesti.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by need4speed View Post
                            Cine stie exact de cat e patratul de la busonul de ulei ?
                            am inteles ca ar fi de 8mm

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by need4speed View Post
                              Cine stie exact de cat e patratul de la busonul de ulei ?
                              Chear acum o saptamana mi-am facut dintr-un surub de fulie dci cheie de dat drumu la ulei si ii de 8 mm 100% patratu ala de la buson.

                              Originally posted by andrei View Post
                              @Dan Platon: Cheia cu lant terbuie sa mearga, probabil nu ai stiut s-o folosesti.
                              Numai la dci poti desface cu cheia de lant, la mpi tre sa dai protectia aia de tabla jos de pe galerie si atunci poti sa desfaci.
                              Last edited by Tudor_cj; 3 January 2009, 22:24.
                              2004 Dacia Logan 1.4MPi
                              2006 Dacia Logan 1.5dCi
                              2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                              Comment


                              • #30
                                Cheie filtru ulei 70-120 mm B.G.S Technic.www.scule.info.ro /Eu mi-am luat si e ok (38.67 ron) merita toti banii .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google