cheie schimb filtru ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    este un capac cu onduleuri pe margine care se "muleaza" pe filtru. este postata o poza pe aici cu o cheie alba cu coada. cea pe care am luat-o eu din magazin nu are coada ci un cap de surub pe care merge cheie de 14. eu am reusit sa desfac cu cheia fixa, ideal ar fi o tubulara de 14 cu tragator si un prelungitor mic. e pozitia mai buna pt ca incomodeaza scutul de la galerie daca desfaci cu cheie fixa cum am facut eu. ai cursa mica. daca mergi in magazin sigur iti da ceea ce ai nevoie. e cheie speciala pt filtru de logan.

    Comment


    • #47
      cioby am crezut ca este ceva deosebit fata de asta

      Comment


      • #48
        Pentru ca nu am gasit cheie speciala, am folosit una cu lant, am pus smirghel indoit in asa fel incat sa aiba aderenta si pe tabla filtrului si pe lant. Si sa nu uit, am demontat intai tabla de protectie de pe galeria de evacuare. 1.4 fara AC. Cel nou l-am strans numai cu mana, nu picura ulei pe la garnitura si sigur la urmatorul schimb nu va mai fi nevoie de cheie, se va desface usor.
        Attached Files

        Comment


        • #49
          ba tot vei avea nevoie de cheie , cauta totusi pe la magazinele de profil imposibil sa nu gasesti cheie de filtru pentru logan
          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

          Comment


          • #50
            eu am desfacut la mine cu mana, a fost strans tot cu mana!
            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

            Comment


            • #51
              Inseamna ca aia din service chiar au respectat niste norme de strangeri ))
              De obicei (GRESIT) il strang cu cheia astfel incat la desfacere risti sa folosesti dalta sa-l dai jos.

              Comment


              • #52
                Uitati la ce cuplu se strange filtrul de ulei (cuplu manual)
                Intr-adevar, se strange cu mana (eventual cu doua maini), unsa inainte, putin garnitura; doar la demontare se foloseste cheia aceea...
                Attached Files
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #53
                  Azi am cumparat de la un magazin de piese auto cheie pentru filtru cu 10 ron canal are un vechin de langa mine nu ma mai duc la service sa schimb uleiul!!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by need4speed View Post
                    Cine stie exact de cat e patratul de la busonul de ulei ?
                    Eu sunt din arad si am fost cu loganul meu la un service nou deschis pe scarisoarei (C-tin Brancoveanu) la 43(langa magazinul de dacia a lui Verbita), si... chei speciale pt filtru pt buson masina de extractie ulei in cazul in care nu mai vrei sa dai scutul jos super curatenie si numai 25 ron schimbul.Baietii au si filtre pt masina asa ca nu trebuie sa alergi de nebun prin tot orasul dupa ele.Uleiul e la ei 22 lei litru MOBIL 10W40.

                    Comment


                    • #55
                      Eu asa fac, 2maini la strangere, cam 3/4 din rotatie, am schimbat uleiul myself de 2 ori si am procedat la fel, nu am avut nevoie de cheie sau lant!
                      La vecinul meu a trb sa fac filtu ferfelita cu surubelnita, m-am chinuit vreo 2 ore sa il dau jos, (deja intrase saracu om in spaime) da l-am lasat pe el sa si-l stranga cat vrea el de tare ca nu era convins ca se strange cu mana
                      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                      Comment


                      • #56
                        am invatat inca ceva nou datorita voua.dar e problema daca fac eu schimbul acasa?masina nu mai e in garantie.
                        :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                        Comment


                        • #57
                          Da, de 50 ron cat ai da in service pe manopera pui benzina in rezervor. Sa nu mai spun ca stii sigur ce ai in motor, am citit pe undeva ca se poate ca nenea mecanicul sa nu-ti schimbe decat jumatate de ulei daca nu stai langa el sau iti pune ceva mai slab calitativ decat ce platesti tu. Nu mai retin unde am citit, a venit la amiaza omul sa ridice masina, a vazut pe factura alt ulei decat a comandat (a cerut 5w40 si a primit 10w40) si cand a cerut expres schimbarea din nou, pe loc, a uleiului a vazut ca din motor curgea ulei inchis la culoare. Stie toata lumea ca uleiul schimbat se intuneca la culoare pe la 3.000 km.
                          Last edited by Urs; 23 September 2009, 20:18.

                          Comment


                          • #58
                            Ai dreptate eu nu mai ma duc nici la revizia de 2 ani ca imi schimba numai uleiul filtru de aer si de ulei si imi i-a pe manopera 80 ron cu piesele mele foarte mult pentru 15 minute de lucru!

                            Comment


                            • #59
                              mie cu piesele mele la revizia de 1 an mi-au luat 100 ron.Filtrele si uleiul meu repet.
                              :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                              Comment


                              • #60
                                asta e cheia ideala pt schimbat filtrul de ulei. costa 30 ron. lasati improvizatiile ca nu isi au rostul la masinile pe care le aveti. mult succes la schimb!file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/My%20Documents/Downloads/insertimage.gif
                                Last edited by leopardu; 13 February 2010, 17:48.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google