cheie schimb filtru ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Scump 30 ron eu am cumparat cu 10 ron de la un magazin de piese auto !
    Last edited by radu2008; 13 February 2010, 18:06.

    Comment


    • #62
      bun... dar ce cheie se foloseste la dopul de scugere de la baia de ulei? o cheie patrata si putin conica din cate am vazut io...
      Am incercat cu o cheie patrata care se potrivea dar nu a fost materialul destul de rezistent si a cedat... noroc cu un mecanic care avea o cheie facuta de el si calumea gasesc sa cumpar la piese auto?
      Experienţa este singurul lucru pe care il poţi obţine gratis” – Oscar Wilde
      În viaţă, joacă teatru numai cei care nu au nici un rol.

      Comment


      • #63
        Am costruit si eu o cheie pentru desfacut filtrul de ulei la versiunea diesel cu aer conditionat.....si iata ce a iesit.
        Strangerea noului filtru se face manual , fara cheie....evident dupa ungerea garniturii.
        Attached Files
        passion 1.5 DCi

        Comment


        • #64
          Eu am cumparat din targul vitan o cheie universala cu 3 tije metalice indoite la 90 de grade .La capatul care se prinde pe filtru este zimtat...la celalalte capate au sudate niste pinioane...,ele sunt prinse pe doua discuri iar in centru are un pinion....prin rotire...spre dreapta sau stanga..ea se regleaza in functie de operatie,strangere sau desfacere.
          Am desfacut cu ea de la filtrul loganului pana la filtrul uscator al camionului....si mentionez ca am dat pe ea 30 ron ..

          O sa pun poza cand ajung acasa
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • #65
            10 ron cheie de filtru la clio in buzau pentru cine stie si atentie 1 leu pentru un patrat de 9 ( cheie ) luata din talcioc dragaica duminica , am tras putin cu pila pe toate partile si merge struna . apropo filtru l-am strins la mana si apoi i-am dat si doua chei sa nu dea pic de ulei .

            Comment


            • #66
              Cel mai bine este sa strangi umpic si cu cheia filtrul. Decat sa iti para rau ca ai pierdut ulei mai bine tragi umpic de el cu cheia cand il desfaci
              Experienţa este singurul lucru pe care il poţi obţine gratis” – Oscar Wilde
              În viaţă, joacă teatru numai cei care nu au nici un rol.

              Comment


              • #67
                Pentru Logan benzinar (1.6 16V) exista mai multe tipuri de filtre de ulei care merg sau este exclusiv unul singur ? Am vazut de mai multe "tipuri" (dimensiuni)...
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • #68
                  Ia filtru original sau MANN.
                  Eu am luat original si culmea, era cu vreo 5 mm mai scurt fata de ce aveam pe motor ))

                  PS: daca la filtru de aer mai poti sa jonglezi (adica gasesti filtre de aer foarte bune la 20-25 lei, nu la 40-50 cum cer ei) la ala de oloi nu e de jucat.

                  Comment


                  • #69
                    am facut revizia la 20.000km 1.5 dci(cu piesele mele) la dacoserv salaj si la mai putin de 2 luni prezinta scurgeri pe la filtrul de ulei. cauza care este .....au stricat garnitura la filtru sau nu au strans suficient??? ms

                    Comment


                    • #70
                      incearca sa-l mai strangi manual

                      Comment


                      • #71
                        Am sa comppletez si eu cu cateva patani, care sper sa va fie utile:
                        -ideal ar fi ca filtru sa il schimbi cand motorul e rece, dar ca uleiul sa se scurga bine trebuie sa fie cald.
                        -atunci daca e cald motorul ca sa se desfaca repede filtru e de preferat ca sa se raceasca filtrul prin a turna apa pe filtru si zona adiacenta de motor.
                        -filtrele no name au tabla subtire si nu tin la cheie, cel mai bun e mann.
                        -stangerea filtrului se face cu mana, in prealabil se pune putin ulei in filtru si se unge garnitura de la filtru.Mare atentie la strans cu mana sa prinda pe filet filtru.
                        -cea mai buna cheie e cea care seamana cu o tubulara foarte mare, fiindca are prinderea pe o arie mare.
                        -firma man produce si chei de filtre, foarte bune, dar sunt mai greu de gasit.
                        -daca filtru sa blocat si nu vrea nici un fel, nu intrati in panica, aveti nevoie de un mox, cheie folosita de instalatori la tevi, care prinde filtrul, dar e posibil in functie de masina sa lucrati pe sub masina.
                        Daca puteti face singuri revizia(la inceput cu un prieten) aveti garantia ca uleiului si filtrele sunt schimbate, iar acest lucru conteaza enorm la masina.

                        Comment


                        • #72
                          Se gaseste in comert cheia aceea patrata pentru busonul de golire al baii de ulei? Sau se poate improviza din ceva?

                          Comment


                          • #73
                            se gaseste....sau poti face
                            eu am facut-o pe o freza la munca,am calit-o...si e perfecta
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • #74
                              daca ai drum prin bucuresti , 10 ron in targ vitan

                              Comment


                              • #75
                                am dat 15 ron pe o cheie de filtru tip capac
                                Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google