Eu duc tot timpul uleiul si filtrul meu, iar cand e de schimbat altceva la fel, platesc manopera si gara, de plecat de langa masina nici nu se pune problema, nu o las singura cu shacalii nici macar 1 sec.
Patanie Service-smecheri De Service Autorizat
Collapse
X
-
cand am facut revizia de 20000 am stat langa masina....super baietei cei de la roman......mi-au aratat fiecare in parte...am vazut ce au schimbat si din ce cutii au scos....si toate astea pentru ca se respecta si isi respecta clientii ;)Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!
Comment
-
si eu cat i-am injurat pe cei de la autoeuropa...desi inainte de revizie ma certasem cu ei, la revizie au lasat in portbagaj tot timpul piesele uzate in ambalajul celor puse pe masina. ca in loc de ulei elf au pus dacia oil, asta e alta problema, dar mi-au dat si jumatatea de litru ramasa si sticla cu antigel din care lipsea exact 200ml cat trebuia completat in vasul de expansiune. m-au sunat sa vin dupa masina, cand am ajuns mi-au scos joja sa-mi arate ca s-a facut schimbul de ulei, filtrul de aer l-am verificat eu acasa si era nou-nout...plus gresare la balamale, usi, praguri, portbagaj, capota...au pus ce-au vrut ei ca asa au vrut, dar macar au pus piese noi si au facut treaba ca la carte. orele de manopera au fost corect facturate, check-list-ul reviziei era atasat si "potrivea" cu ce se facuse la masina. basca au dat si-o cafea cat au pregatit masina pentru preluare. dat jos folii de pe volan, scaune, fete de usa, totul curat pe interior...in afara de problemele lor organizatorice interne, uleiul si placutele "de origine" pt care si-au auzit ei pomana si de la "vocea clientului", de lucrat, au lucrat impecabil. a. la prima revizie, m-au invitat in hala si in limita locurilor de pe margine, ii lasau pe proprietari sa stea sa se uite cum decurge revizia; cine nu prindea loc, o invitatie la bar, camere de luat vederi la posturile de lucru, vezi la teveu ce se face la masina...bei cafeaua...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu duc masina la un service de pe Soseaua Colentinei si pot sta langa masina.
Am un prieten care lucreaza intr-un service si mai povesteste ce face acolo. Se baga repede sub masina si da la amortizoare cu putin ulei sau motorina si dupa aceea cheama proprietarul sa ii spuna ca trebuie sa le schimbe... daca sunt bune le curata calumea, daca nu sunt bune le schimba si le opreste pe cele vechi pe care le vinde la ocazie. La ulei la fel... baga mai putin si completeaza cu cel vechi... restul il opresc ei. Sa nu mai zic de bucse, pivoti, etc. Slabeau piulitele si chemau sa vada ca se misca... in general pe femei le pacaleau... Culmea e ca seful lor stie de asta si chiar ii incurajeaza atat timp cat iese profit. Deci sfatul meu... nu aveti incredere in mecanici, indiferent cat de priceputi par. Stati intotdeauna langa masina si verificati cu grija ce anume schimba ei...sigpic
Comment
-
Originally posted by sinx View PostEu duc masina la un service de pe Soseaua Colentinei si pot sta langa masina.
Am un prieten care lucreaza intr-un service si mai povesteste ce face acolo. Se baga repede sub masina si da la amortizoare cu putin ulei sau motorina si dupa aceea cheama proprietarul sa ii spuna ca trebuie sa le schimbe... daca sunt bune le curata calumea, daca nu sunt bune le schimba si le opreste pe cele vechi pe care le vinde la ocazie. La ulei la fel... baga mai putin si completeaza cu cel vechi... restul il opresc ei. Sa nu mai zic de bucse, pivoti, etc. Slabeau piulitele si chemau sa vada ca se misca... in general pe femei le pacaleau... Culmea e ca seful lor stie de asta si chiar ii incurajeaza atat timp cat iese profit. Deci sfatul meu... nu aveti incredere in mecanici, indiferent cat de priceputi par. Stati intotdeauna langa masina si verificati cu grija ce anume schimba ei...
Comment
-
Apropo de patania ta skynetmhmh, ceva asemanator mi s-a intimplat si mie la Deva. M-am dus la revizia de 20.000 de km si la receptie mi-au facut un deviz estimativ care insemna cam 470 de lei toata afacerea. Cind iau masina stupoare. Acelasi individ de la receptie imi spune nonsalant pretul: 610 lei. Eu credeam ca e o gluma sau o greseala si cind vad ca omul mai ca era sa-mi puna in brate monitorul computerului sa-mi arate cit de corect era totul iau si studiez factura si gasesc de unde era diferenta. Eu cerusem ulei 10W40 ei au pus 5W40 ca na era un pret bun si-or fi zis ei 190 de lei. Mi s-a spus ca celalalt se terminase si ca ce erau sa faca? Degeaba le-am spus ca normal era sa ma intrebe daca am bani pentru un ulei mai scump sau sa-mi fi spus ca mergeam la un magazin si-mi cumparam. A fost a doua si ultima revizie care am facut-o la acel service. Urmatoarele doua le-am facut in alta parte si cu materialele mele. Oricum de ciupit incearca sa te ciupeasca peste tot. Iar cu placutele de frina la revizia de 30.000 de km mecanicul care a facut lucrarea(schimb ulei filtre) a verificat si placutele de frina si bineinteles trebuiau schimbate URGENT. L-am aminat pentru a doua zi, am venit acasa si le-am verificat si eu ca deh acolo la service n-am spus nimic ca nu stiam cum arata niste placute de frina care trebuie urgent inlocuite!!! Si le-am inlocuit la 53.000 de km si poate ca ar mai fi mers un pic dar am zis ca nu avea rost sa risc sa distrug discurile de frina. Dupa ce a iesit din garantie schimburile de ulei si filtre mi le fac singur, facem economie la manopera!!!
Comment
-
Mi-am amintit de inca un lucru ce se intampla in multe service-uri.
In primul rand: unui client i se aduce la cunostinta ca revizia X costa Y si contine: piesele A + B+ C de schimbat, costul estimativ al lucrarii *888*
Clientul isi da acordul pentru demararea operatiunilor.
La final i se comunica o cu totul alta valoare...
E...aici incepe dansul
In primul rand: orice schimbare de plan, in afara discutiilor initiale i se aduce la instiintare clientului, astfel: domnule F am constatat ca placutele d-voastra au un stadiu avansat de uzura, recomandam ("uitati dovada") schimbul lor care costa atat. Le schimbam si pe ele?
Si asa cu orice modificare de conditii initiale convenite. Nu te apuci sa pui un anumit tip de ulei, fara sa ii spui omului, INAINTE, pe premisa ca e...mai bun.
Sincer eu asta nu inteleg: atat timp cat ei sunt autorizati din punct de vedere al unor standarde de calitate ( ISO...), care prevad un control al managamentului de calitate riguros (managamentul proceselor) astea nu se respecta.
Cine a trecut prin asemenea audituri stie despre ce vorbesc.
Astea sunt chestii elementare de politete nu mai vorbesc de principiile unei relatii bune intre firma si client.
Ganditi-va cum ar fi asa ceva daca firmei Dacia, un furnizor de materiale ii livreaza un produs (hai sa zicem, un camion cu asemenea furnituri) diferit fata de cel comandat/negociat (pe premisa...asta e mai bun, mai ieftin, etc...)
Cumva o va plati? Eu cred ca nu...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Daca tot e vorba de patanii hai sa v-o relatez si pe a mea...este in 2 faze faza 3 sper sa nu mai fie.
Prima faza...adica revizia de 10.000 km...m-am prezentata frumos sa imi fac programare la dealerul de unde am cumparat masina si am solicitat o programare...cu gandul sa schimb tipul de ulei...la receptie...aaa...nu avem decat Dacia Oil...pai cumpar eu alt tip(eu vroiam Elf)...pai nu se poate...bine atunci vreu sa vorbesc cu seful de service....merg vorbesc cu respectivul......si ce credeti ce imi spune?domne'...uleiul Dacia Oil e acelasi cu uleiul Elf doar ca e alt ambalaj...zic...bine vreau sa mi se puna din bidon pe care scrie Elf...pai nu se poate si...daca nu va convine mergeti la alt service....am ramas socat...in loc sa atraga clientii ei ii indeparteaza...in fine...am mers la ei cu piesele de la ei...eram "boboc" si trebuia sa o fur si sa inghit galusca
Faza 2...vine revizia de 20.000...din start primul service a fost exclus pentru faza facuta...asa ca am ales alt service care ma lasa cu piesele mele....dar ce ulei sa cumpar?...dau email la VC si intreb acest lucru...ma suna o domnisoara(cred ) si ma convinge sa bag tot Dacia Oil...am furat galusca si a doua oara.
Faza 3 vine in curand...dar am email primit de la VC prin care Dacia recomanda folosirea uleiului Dacia Oil dar se poate folosi si uleiu-ul ELF cu aceleasi caracteristici.
Faze cu bagatul pe gat de alte piese decat cele solicitate nu au fost...singurul lucru care m-a deranjat e ca la primul service la care am fost nu te lasa sa asisti la operatiunile efectuate asupra masinii decat din sala de asteptare care are un televizor cu camerele video din service.Acolo nu voi mai calca.
Deci ochii cat cepele
Nu am dat nume de service pentru a nu fi acuzat de cine stie ce minune.sigpic
Comment
-
Nu cred ca situatiile de mai sus se pot incadra la smecherii de service. Sunt service-uri care respecta procedurile impuse de dacia, in general la preturi mai mari, si altele care dau buleala si unde te bucuri ca iesi mai ieftin.
Asta cu uleiul am patit-o si eu la APAN (nu ma feresc sa dau nume). Am cumparat din metro mobil synt s 5w40 si m-am dus la revizia de 30.000, masina nemaifiind in garante. Baiatul de la receptie a zis ca ma anunta daca accepta uleiul meu dupa ce vorbeste cu seful de service. Au pus uleiul meu si mi-au inapoiat bidonul cu uleiul ramas, cutia in care era filtrul schimbat. Oricum, la maxim 10.000 km cat tin un ulei pe masina e bun si dacia oil sau elf de al lor si nu-mi mai bat capul cu uleiuri minune.
Comment
-
sfat...indiferent de service si regulile lor masina este o propietate privata,sa imi scrie in cartea de revizie de ce nu mi-o face ca ei incearca sa te ameninte ca nu iti fac revizia daca stai linga masina...ok trece-mi in cartea de revizii cauza pt care nu mi-ai facut revizia si plec,cu stampila si nr de km cu data cu tot si numele lizibil al cerui care face asa ceva
la schimbarea placutelor de frana intotdeauna cand nu sunteti atenti cand va schimba placutele cereti placutele vechi innapoi,cu ochiul liber daca te uiti pe placuta vei vedea aceleasi semne santuri ca si pe discuri daca aceste diferente sunt nelalocul lor va puteti intoarca in service si cereti sa va dea o roata jos sa vedeti daca placutele vechi se potrivesc pe santurile create in disc
nu intrati in service fara sa opriti la portar sa va treaca ora intrarii si la plecare pina nu va verificati ce credeti de cuviinta ca trebuie si de dumneavostra,nu iesiti pe poarta,o data iesit si trecut ca a-ti iesit atunci pa pa,aici ma refer la lantul de service-uri dacia,asa la nea caisa o frectie la picior de lemn
eu personal mi-am facut fiecare revizie la masina mea si mi-o fac la 5000 km si cu ce ulei vreau adica cel mai the best si ce piese doresc dintre cele mai bune
sunt si de meserie ,numai practic pt ca este o meserie mizerabila si prost platita,cand lucra mecanicul direct cu clientul se facea treaba si nu era atita birocratie,nu am suportat hotia si scarba cu care se lucreaza in service-urile din romania,japca si nesimtirea anumitor indivizi care cica sunt ingineri dar habar nu au sa iti spuna ce are masina cu laptopul in mina,dar si a anumitor mecanici care te vedeau ca esti necunoscator si incerca sa te faca sa dai banii pe anumite piese care de fapt nu ajungeau pe masina ta ci a lor sau anumitor sefi
va urez o zi buna tuturor si daca aveti vreodata necazuri in limita timpului va pot ajuta cu mare placere,dar sa si stiti sa imi explicati ce si cum,iar cei care sunt din bucuresti ne putem vede si sta la un taifas la intalnirile fulger
sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Super... Mi-am cumparat un 85dCi 85cp acum 2 zile. Intrebare: la revizii trebuie sa merg de unde am cumparat-o? Deja, ati bagat isteria in mine, ma simt furat desi nici macar n-am mers la revizie Masina are 90Km acum, cam in 9 luni o sa fac 20000 in Bucuresti (o folosesc in interes de serviciu, ce bou...)
Am luat-o de la Meridian Vest, si ei, din cate am vazut, nu lasau proprietarii sa se foiasca prin service (erau pe afara, cu cafele in mana, cu priviri de vultur spre masinile lor). Acum, e ok sa nu ma lase sa ma invart pe acolo: mai cad prin santul acela, mai alunec si-mi sparg capul pe vreo pata de ulei, ma bag pe sub masina in timp ce ingineru o coboara de pe.. cum ii zice, macaraua aceea de le ridica sa se uite sub ele, etc. Pot avea loc accidente si romanu, ii da in judecata.
Daca nu sunt obligat sa merg la Meridian la revizii, recomandati-mi un service ok.
Multumesc.
Later edit:
Nu am nimic cu Meridianul, cel putin partea de vanzari, e ok. Mi-au dat cafele de mi-a sarit inima, domnisoara ce mi-a vandut-o a fost f dragutza atat fizic cat si comportamental. Dar, daca imi recomandati alt service autorizat Dacia, acolo merg.Last edited by Flae; 1 August 2009, 10:56.
Comment
-
Salutare.
Postez aici ca sa nu mai deschid un alt thread. Am fost nevoit sa merg la unul dintre service-urile agreate de asiguratorul celui care m-a lovit si am ales nesti. Ce trebuia facut la masina era vopsirea barei spate.
Prima problema ar fi totalul devizului - 1350 ron - este normal asa ceva?!
Desi nu a trebuit sa suport decit un procent din aceasta suma pt ca bara era deja putin zgariata/exfoliata, consider suma f mare
A doua problema ar fi faptul ca la momentul prezentarii mele sa ridc masina cica s-a constatat ca nu functioneaza becurile de faza de drum (ambele!) si becurile de pozitie fata (ambele!)
Cum se poate cu o zi inainte sa merg seara si farurile sa mearga si la ei sa constate ca sint arse? Plus ca asiguratorul celui care m-a lovit m-a pus sa aprind toate luminile si mergeau, bineinteles.
Nu stiu cum sint alte service-uri dar la dacia e mare problema ...
Comment
Comment