Nu Se Continua Bine Decat Ceea Ce A Fost Bine Inceput !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca mergi 200.000 de km. in 7 ani si ii schimbi consumabilele la timp (sa nu faci "las' ca mai tine 1000 de km.") o sa te tina masina brici. In afara de ulei, filtre si placute, operatii majore pana in km. astia ar fi vreo 3 distributii (odata la 60.000 de km. sau 4 ani), un set de bujii (greu de tot le vine vremea), un reglaj al tachetilor pe la 140.000, un ambreiaj cam la aproximativ 100.000 de km. (in cazul meu il schimb acum pe la 200.000 ca si al doilea al masinii si-a cam facut treaba), o pereche de discuri de frana daca franezi brusc, daca nu vei avea surpriza sa nu le schimbi (setul al doilea care il are masina are 110.000 de km. si nici gand sa le schimb ca sunt foarte bune), un amortizor (se mai intampla), cauciucurile (Kormoran-urile de fabrica au tinut miraculos 90.000 de km, inversate fata-spate la 45.000), bieletele de directie, niste rulmenti dupa 100.000 sa te astepti, un parbriz (se mai intampla), becuri ici-colo, si cam atat, nici vorba de pivoti, bascule sau bucsi in cazul meu sunt beton. Drum bun iar daca esti genul de om care nu spune "las' ca merge si asa" vei avea parte de masina asta pana te vei satura tu de ea si nu ea de tine. Bine ai venit.
    Last edited by aleXpeed; 28 June 2009, 01:39.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google