Viata turbinelor diesel- idei, mituri, sfaturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Turbina functioneaza tot timpul, numai ca la tractoare se simte de pe la 1700-1900rpm. Presiunea aerului impins de turbina e de 0.8atm la ralanti si creste progresiv pe masura ce accelerezi.

    Imi dati voie sa va sugerez un sfat (in special celor posesori de tractorase). Pentru a nu buli turbina este recomandat a se folosi ulei de calitate (asta e prima si cea mai importanta regula) si in al doilea rand, nu-i dati blana motorului cand sunteti in tr a 5-a la 60km/h! Retrogradati intr-a 4-a sau chiar a 3-a si atunci dati-i gaz! altfel terminati si turbina si injectoarele si pompa de injectie!
    Legat de turbina de dci pe benzinar, nu prea mere treaba. Un amic a venit la mine la serv sa-si faca o flansa sa isi monteze turbina de tractor pe benzinar. Toate bune si frumoase, si-a facut flansa, a montat turbina, a montat si intercooler-ul cu tot cu tevaraia de rigoare, numai ca motorul nu a suferit nici-o transformare (cel putin nu una sesizabila). Masurand presiunea aerului pompat de turbina, aceasta era cu 0.2 atm mai mare ca la un diesel (din cauza numarului de rotatii mai mari), atunci am zis sa marim presiunea la 1.3 in ralanti si sa vedem ce iese. A iesit un drac... au bubuit toate tevile (care erau din plastic) cand a ajuns la 5000 rpm. Motorul tragea binisor, dar... ce te faci tevile? Ar fi trebuit unele din metal, dar sunt greu de gasit/facut.
    Last edited by yo.steph; 19 November 2009, 14:58.

    Comment


    • #32
      Dac va intereseaza pe cineva de turbo este in brasov firma care repara si nu costa 2000 euro , 2000 ron plus garantie 1 an

      Comment


      • #33
        excelenta oferta. cam cat costa una noua, cu 50 de euro mai ieftin poate aia reparata. chiar merita fara sa clipesti. de nerefuzat, oferta...grabiti-va pana nu inchide...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          @seba vrei sa spui ca o turbina (originala) de Logan DCi costa mai putin de 2000 RON? la pretul asta vreau si eu 2-3!

          Comment


          • #35
            Stai la coada!

            Comment


            • #36
              Originally posted by yo.steph View Post
              Masurand presiunea aerului pompat de turbina, aceasta era cu 0.2 atm mai mare ca la un diesel (din cauza numarului de rotatii mai mari), atunci am zis sa marim presiunea la 1.3 in ralanti si sa vedem ce iese. A iesit un drac... au bubuit toate tevile (care erau din plastic) cand a ajuns la 5000 rpm. Motorul tragea binisor, dar... ce te faci tevile? Ar fi trebuit unele din metal, dar sunt greu de gasit/facut.
              Cred ca ati cam exagerat cu reglajul presiunii , si daca puneati un blow valve in circuit nu va plesnea nimic. As fi pus si un intercooler ceva mai mare , si toate tubulaturile izolate , cred ca s-ar fi simtit binisor la motor .
              Seba , tu ce ai reusit sa faci cu "proiectul" tau ? Sau ai lasat-o balta?
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #37
                intrebare... am pus intercooler de 85 pe 65cp si un soft ...super merge trage...ideea e ca de la un timp se aude foarte frumos turbina cand o calci adica un fluierat frumos(foarte diferit fata de stock)...poate i-mi puteti supune si mie cei care au facut sau care stiu de astfel de modificare la ce sa ma astept? sa cada sau sa merg asa in continuare???mc

                Comment


                • #38
                  Detin dci 70 cp 210 mii de km.turbina perfecta,deci,retineti,se poate si chiar si mai mult fara interventie.

                  Comment


                  • #39
                    salut

                    Deci o talpa din cand in cand mai curata turbo si nu numai

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by vasile78 View Post
                      @seba vrei sa spui ca o turbina (originala) de Logan DCi costa mai putin de 2000 RON? la pretul asta vreau si eu 2-3!
                      nu vreau sa se spuna ca este reclama dar alta dovada chiar nu am si ce spunea seba, ca turbo euro 3 chiar costa 1950 lei ,la euro 4 lucrurile stau altfel .
                      uitati aici dovada :http://www.piesenet.ro/Motor/Admisie...TurboCompresor

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google