Eu spal cu jetul de apa pe acolo, se scurge tot namolul adunat, las sa se usuce cateva ore cu portierele deschise si gata.
Cum Facem Sa Nu Mai Intre Nisipul Si Sa Stea Intre Prag Si Aripa?
Collapse
X
-
Cand am descoperit prima data noroiul ala gramada la mine, am curatat tot luna si bec si in acel moment nu mi-a trecut prin cap sa filmez. L-am descoperit din cauza ca vroiam sa dau jos aparatoarea de noroi care era rupa.
Am comandat aparatori de noroi si intre timp am cautat si o modalitate de a purja acea locatie cat mai simplu cu putinta si fara modificari prea mari. Avand aparatoarea de noroi in mana si am vazut acea gaura de drenare a apei si a mizeriei, asa ca am decupat carenajul de aripa in dreptu; acelei gauri din aparatoare. La inceput nu mi-a prea placut ideea, ma gandeam ca pe acea gaura o sa intre si mai mult noroi. In plus, banuiam ca noroiul este specific masinilor cu aparatori de noroi, dar nu este asa. Masina socrului avea 6 ani vechime si 62.000km cand a cumparat-o si nu a avut niciodata montate aparatori de noroi, dar namolul cu galeata era in aceiasi locatie.
Este simplu de intretinut acel loc, doar deschideti usa si cu presiune de apa se spala foarte usor, de preferat de fiecare data cand spalati masina, asa nu are timp sa se adune noroiul acolo. In timp ce spalam noroiul la masina din tutorial, era si socrumiu la mine si m-am uitat la masina lui, foarte curata in acel loc. M-a vazut ca inspectez si mi-a zis ca el spala saptamanal masina si niciodata nu uita sa le precizeze celor de la spalatorie sa de-a un jet de apa si pe acolo.
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Probabil la Ph2 au schimbat ceva pe acolo, scurgeri, nu stiu ce sa zic. Insa eu dupa 2 ani si 30k km, e curat ca din fabrica. Nu am dat niciodata cu jet in zona aia, insa o sa dau dupa ce am vazut ca e bine totusi. Masina are paratori noroi. E asa de curat ca se vad suruburile ce prind carenajul si aparatoarea de noroi.
Comment
-
Domnu domnu , ia baga matale un jet sau da cu un furtun ca o sa ai surprize... Eu tot Ph2 am si ocazional spal cu jetul cu presiune zona respecitva ca sa nu fie surprize (desi e tardiv ca am aripile schimbate si nah ) .
PS: Cati km ziceai ca ai ? Ca-mi pare ca masina ta mai mult a stat sau a fost condusa doar vara
Comment
-
O sa bag. Insa se vad suruburile cu ochiul liber si carenajul ce acopera. Ce namol sa fie? Da este praf pe acolo, insa probabil la ploi se curata....domnu...domnu.
Masina are 28900 km acum(vezi poza la 26k facuta prin martie) si in octombrie va face 2 ani de la achzitionare. Intr-adevar o folosesc cam rar, 3 zile pe saptamana, in rest merg cu treaba cu masina de serviciu. Cam vineri, sambata si duminica folosesc masina personala, in rest cu Jettuza. Daca nu aveam si masina de serviciu, probabil aveam vreo 40k km acum.
Iarna merg din plin cu ea. E o placere. Vezi poza 2.Last edited by Archangel80; 18 June 2013, 21:32.
Comment
-
Un alt factor care colecteaza praful acolo este jgheabul/chederul de cauciuc care vine pe desupra usilor si coboara pe langa parbriz si se scurge fix intre aripa si stalp si la capat este acoperit de cele doua coltare din plastic de la baza parbrizului.
Tot noroiul pe care il curata stergatorul il duce pe acel jgheab dupa care se scurge intre aripa si stalp. Ca sa va dati seama urmati traseul chederului si vedeti unde duce de unde rezulta ca acolo sub acele coltare este nevoie de o modificare, dar la final toata mazga se va scurge in grila de sub capota care si aceea se mai infunda din cand in cand.
Daca trageti de el o sa gasiti pe langa parbriz o alta gramada de noroi. Eu l-am curatat de 2 ori in 5 ani si am tratat zona cu vaselina siliconica.Last edited by cosmindan; 18 June 2013, 22:34.real power..... diesel power by
Comment
Comment