Filtru de motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Are idee cineva cum sa schimb si eu cureaua de distributie...aici ma costa 500 euro si chiar nu vreau sa le dau bani astia

    Va multumesc mult

    Comment


    • #77
      Nu a facut nimeni inca un tutorial despre schimbarea distributiei, pe mine ma intereseaza pentru MPI, unde e mai simplu, trebuie pusa la punct cureaua numai cu pinioanele de la distributie si arbore cotit. La DCI apare si pompa de injectie. Ca sa-ti faci o parere numai cu manevrele necesare pana la momentul schimbarii curelei la MPI arunca o privire aici. http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=285 La tine apare si pinionul pompei de injectie.

      Comment


      • #78
        am purjat filtrul de motorina.urmeaza sa-l schimb luna viitoare,cand imi vine filtrul din tara.dar mi-a iesit ceva urat..ca un gainat,pe fundul recipientului.ce-i drept,pana acum,(37 k de km...)nu cred ca s-a mai umblat la el.
        Attached Files

        Comment


        • #79
          nici o problema este OK (masina) nu gainatul....-daca cineva stie altceva sa zica.
          si eu am gasit unul mic, cam jumate din al tau, si dupa aia am taiat si filtru, am gasit 2 picaturi de apa, dar in rest nimic, mizerie, sau pilitura, filtru avea 23000 km si era original(numai de astea am pus) facute in austria; masina acum are 76700 km din 2006.
          Atentie la filtrele ieftine, filtreaza mult mai prost, mai bine faceti economie la spalatorie, la ulei(puneti Dacia) decat la filtru de motorina, dupa aia si celelalte.

          Originally posted by FLORYN View Post
          @77Sky - m-am uitat cu atentie si la acel capac de sub filtru de hartie ,pt ca stiam ca acolo se strange mizeria. Dar era curat ca lacrima. Iar punctele alea de pe fundul bazinului filtrului, avea consistenta nisipului, si parca arata ca nisipul. Chestia este ca motorul toarce excelent si niciodata nu am avut vreo problema cu el.
          Si eu ma asteptam sa fie rozaliu de la motorina Efix , dar uite ca nu'i.
          @Pervert_dory - chiar daca ti-au purjat filtrul , si intradevar ai avut cumva apa pe acolo, senzorul este posibil sa fie putin murdar si sa dea alarma. Il poti desface tu , si eventual sa-l cureti cu o carpa curata. Defapt acel senzor este format din 2 electrozi, si este montat in patea de jos a filtrului (normal !) . Nu este o chestie asa greu de facut , vezi ca mai este un topic pe aici pe undeva unde se explica mai in amanunt.
          hartia este putin colorata, spun asta deoarece eu pun alto 55, si nu era asa galbena, bej, era culoarea alb mai murdar sus si in partea de jos era mai maronie, cum arata si la voi.
          oricum nu stiu daca aditivii din e-fix sunt aceeasi si la benzina si la motorina.
          incercati si alto, s-ar putea sa va placa...
          Last edited by vllad; 11 March 2010, 18:06. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #80
            Si eu am gasit un "muc" de-ala in motorina purjata din filtru, nu-mi dau seama ce naiba e, e ca o alga.

            Comment


            • #81
              @Poe - nu stiu de unde alimentezi , dar cred ca ar trebui sa te orientezi catre alt peco.
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #82
                Alimentez alternativ de la orice benzinarie din Constanta. Maine fac revizia la 30000 km si de data asta nu voi mai schimba filtrul de motorina, l-am schimbat din 10 in 10 mii, ma gandeam macar sa-l purjez, dar am auzit ca-s cam sensibili senzorii aia de apa si s-ar putea sa nu mai etanseze dupa ce-l insurubez la loc, mi-e cam teama.

                Comment


                • #83
                  Buna ziua. Ieri am fost la mecanic ptr schimb ulei , fitru aer , filtru ulei , filtru motorina, etc. Pe scurt , dupa ce a schimbat filtru de motorina , a dat la aceea para apoi am pornit , dar nu se mai stinge martorul de la bujie incsadescenta. Masina functioneaza normal , dar este problema aceasta. Ce poate fi ? Multumesc anticipat celor care o sa raspunda.

                  P.S. filtrul de motorina am cumparat Renault.

                  Senzorul de la filtrul de aer nu era conectat , acum este ok tot.
                  Last edited by Matei; 20 August 2010, 17:45. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #84
                    Care este supapa,de retur, de pe filtru de motorina ???
                    Easy 1.5 DCI

                    Comment


                    • #85
                      este deasupra filtrului,prinsa cu o siguranta si are 2 stuturi.e din plastic

                      Comment


                      • #86
                        Am schimbat si eu filtrul la 40000 km, spre fericirea mea motorina purjata din filtru dupa 20000 km a fost foarte putin murdara, am avut impresia ca s-a lasat pilitura pe fund dar am incercat cu un magnet mare si nu atragea nimic deci, mizerie. Mare atentie cu filtrele de motorina, cel putin pentru motorul de 85 cp au aparut tot felul de pocnitori, chiar si cele care imita originalul, sunt cutii pe care scrie renault dar sigla nu este corecta, are rombul de la sigla "renault" gri in partea de sus ceea ce nu e corect, gri trebuie sa fie jos deoarece este umbra siglei. Se pare ca nu se mai vand cu senzor cu tot, trebuie folosit senzorul existent deja pe masina.

                        Comment


                        • #87
                          incalzire filtru motorina

                          am o intrebare daca exista cumva sistem de incalzire filtru carburant (motorina) pentru logan euro4 sau filtru compatibil cu preincalzire a motorinei

                          Comment


                          • #88
                            La ce interval de kilometri este recomandat sa fie schimbat filtru de motorina?
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              conf carnet intretinere pt 1.5 dci 65CP-20000, 85CP nu stiu, la duster 110 de CP parca 30000 sau 60000.
                              Depinde de unde alimentati, daca de la petrom(mai ales), lukoil, poate 15k-20k, sau daca ai ghinion si bagi cu apa, mizerie, mai repede;
                              daca alimentati doar de la statii rompetrol(si mai este si statia noua, de cativa ani), eu il schimb la 25000km, am inteles ca la ei, rezevoarele benzinarii sunt sigilate, si informatizate( la fel si cisternele); vine masina(traseul, durata este urmarita, prin gps,) se cupleaza la rezervorul benzinariei, transferul se face urmarit de calculator, care zpune cat sa descarcat , in cat timp,nu pot turna din cisterna in altceva, nu cupleaza pompa, etc) deci nu sta gigelul sau dorelu, sa mai ia o galeata, sa mai bage niste apa, chestii de genul asta.
                              Poate este posibil sa mai fie ceva condens in rezervorul statiei(deci nu este 100 sigur) dar cel putin, treaba se face profesionist.

                              Mai mult de atat, Rompetrol are cea mai buna motorina din tara; lucru recunoscut si de Petrom , care acum vreo 3 ani cand au modernizat Rompetrol rafinaria, au declarat, ca rafinariile lor "nu se ridica la nivelul Petromidia, dar pe viitor vor incerca sa se apropie"
                              Last edited by vllad; 27 January 2011, 10:29.

                              Comment


                              • #90
                                Recomand schimbarea filtrului la maxim 20.000 km pentru siguranta, mai ales ca se stie ca sunt probleme cu injectoarele. De la ce benzinarie alimentezi este loterie, nu poti sa stii ce au aia prin rezervoare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google