Filtru de motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Foarte putin...

    Era sa zic "nici o picatura", dar mi-am adus aminte ca am pus odata vreo 8 litri, anul trecut (forta majora, nu era alta statie de carburanti prin zona...)
    Pozele nu redau cu acuratete si culorile; nu este violet ci doar mai inchis la culoare (o tenta de negru...)
    Am toooot pipait prin multe zone, sa simt aschii din slefuiri metalice, dar era doar ceva inconsistent...Nimic metalic, nici apa...

    Alimentez de la Petrom (predominant) si ocazional de la Lukoil
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #47
      Nici daca ai incerca cu un magnet sa vezi daca e pilitura, e irelevant, ca a curs pilitura cand l-ai desfacut.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #48
        Plasticul inferior

        In poza din partea dreapta sus se afla corpul inferior al cartusului filtrant (suportul de plastic) este,,,era lipit foarte bine de hartie; nu avea cum sa imi scape nevazuta mizeria de acolo (daca era,,,); am fost foarte atent cu miscarile iar suprafata de,,,incizie era curata
        Ar fi fost un motiv de ingrijorare daca acolo gaseam ceva "cadouri" (fiind portiunea ultima a traseului carburantului)
        Dupa cum se vede, pliurile dinspre interior ale cartusului sunt curate si de o alta culoare decat portiunea exterioara
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #49
          Parca ma duce gindul sa atasez un magnet pe filtru [pentru retinerea piliturii]

          Comment


          • #50
            Si daca sunt resturi din aluminiu,,,ce te faci?
            Cel mai important e sa adapi cu o motorina de calitate, filtre bune cu schimbari periodice si purjari cand trebuie...
            Acel magnet ar fi o bataie de cap fara rezultat concret
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #51
              O fii pompa de aluminiu ?
              Ma ducea gindul ce vb andrei

              Comment


              • #52
                azi am schimbat filtrul de motorina la meridian pacii....163 ron filtru si manopera...

                Comment


                • #53
                  Am fost si eu curios sa vad ce sa strans in filtrul meu timp de 2 ani , si drept dovada am disecat si eu filtrul . Al meu parca este ceva mai murdar decat al lui 77Sky.
                  Motorina am bagat 90% doar de la Rompetrol , si restul de la OMV .
                  Attached Files
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #54
                    E destul de murdar filtrul dar mai mir ca nu e roz, daca pui Efix.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      salutare tutror am si eu o problema cu filtrul.am fost la revizie acum 2 sapt, totul bine si frumos dupa 3 zile am fost sa-mi fac o resoftare la calc de injectie si baiatul mi-a spus ca i-a aparut pe laptop ca am apa in filtru de motorina si ca trebuie sa-l schimb. cei de la dacia au spus ca mi-au purjat filtru.atunci de ce mai este apa acolo???ce trebuie sa fac???sa-l inlocuiesc cu unul nou???multumesc
                      Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by FLORYN View Post
                        Am fost si eu curios sa vad ce sa strans in filtrul meu timp de 2 ani , si drept dovada am disecat si eu filtrul . Al meu parca este ceva mai murdar decat al lui 77Sky.
                        Ma uitam la pozele tale si am doua intrebari:
                        1. Cum arata suportul inferior de plastic (e unul din cele doua capace ale hartiei); acolo este important sa fie motorina curata, sa nu gasesti resturi, impuritati.
                        2. Ce reprezinta punctele de pe bazinul cartusului? (sunt niste chestii ruginii, pe tabla aceea, poza 5 din dreapta sus si prima din stanga, jos).
                        Imi place ca si tu ai desfacut filtrul prin "sfasiere", nu taiere cu disc abraziv ori gaurit; astfel se reduce din riscul aparitiei unor particule straine acolo
                        Cat despre hartie...da, parca mi se pare mai murdara fata de a mea...

                        @pervert_dory Cred si eu ca cea mai buna solutie, preventiva, este aceea de schimbare a filtrului. Nu ai senzor de apa in filtru sa iti fi semnalat prezenta ei acolo? Poate ca ai alimentat de la vreo statie de carburant, "darnica" (si ai primit si alte "cadouri", pe langa motorina), ori condens in rezervor? Ciudat, dar nu exclus (ai mers mult timp cu putina motorina in el?)
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #57
                          sincer nu stiu daca am senzor de apa, nu ar trebui sa fie din fabrica???si motorina mai luam de la nasul meu care lua direct de la MOL si punea in bidoane( unele combinatii), nu era naspa sau ceva.poate asa o fi fost de la ei ca nu cred ca s-a pus el sa adauge apa(rude fiind).si da cand mi se aprindea becu la motorina ii mai dadea 1-2 max 3 zile pe rosu dar nu distante mari si dupaia alimentam.oricum il voi schimba
                          Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                          Comment


                          • #58
                            @77Sky - m-am uitat cu atentie si la acel capac de sub filtru de hartie ,pt ca stiam ca acolo se strange mizeria. Dar era curat ca lacrima. Iar punctele alea de pe fundul bazinului filtrului, avea consistenta nisipului, si parca arata ca nisipul. Chestia este ca motorul toarce excelent si niciodata nu am avut vreo problema cu el.
                            Si eu ma asteptam sa fie rozaliu de la motorina Efix , dar uite ca nu'i.
                            @Pervert_dory - chiar daca ti-au purjat filtrul , si intradevar ai avut cumva apa pe acolo, senzorul este posibil sa fie putin murdar si sa dea alarma. Il poti desface tu , si eventual sa-l cureti cu o carpa curata. Defapt acel senzor este format din 2 electrozi, si este montat in patea de jos a filtrului (normal !) . Nu este o chestie asa greu de facut , vezi ca mai este un topic pe aici pe undeva unde se explica mai in amanunt.
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #59
                              Nu prea inteleg cum se face condensul ,rezervorul este din plastic eu ptr. mai multa siguranta schimb filtrul la 10.000km si nu cu unul de uzina ci cu unul no name.Ca sa vi se aprinda martorul de apa in bord trebuie sa aveti 0,5 litri apa in filtru deoarece tijele care sunt in fundul filtrului sunt izolate pina in virf.Daca apa ingheata in filtru si se rupe cartonul filtrant......o pui de-un set de injectoare(eu am reusit acum 3 ani la 15000 ,traiasca garantia)Omul cit traieste invata si acum am 97.000km si nu am mai avut probleme.Morala este...AVETI MARE GRIJA LA MOTORINA CARE O PUNETI IN REZERVOR.

                              Comment


                              • #60
                                Dupa parcurgerea acestui thread si a altuia asemănător, am reușit sa analizez diferite filtre de motorină desfăcute, dar ceea ce căutam din păcate, nu am găsit. Îmi cer scuze, dacă este deja explicat în altă parte, dar eu sunt nedumerit în privința pașilor de urmat pentru schimbarea filtrului de motorină. Sunt recunoscător celui care mă poate îndruma spre un thread care mi-ar rezolva problema, ori celui care îmi poate prezenta pașii aici.
                                Vă mulțumesc pentru ajutor.
                                Succesul nu e determinat de ceea ce obţii când ajungi la destinaţie, ci de ceea ce devii de-a lungul drumului. [Zig Ziglar]

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google