@al3xlove nu te lua dupa unu care habar nu are, d ela service, orice alarma este buna. De unde stie el ca cedeaza in 2 saptamani nush ce, a avut zeci de cazuri cu alarma aia? atunci inseamna ca le monteaza el prost. Nu te speria eu d eunul singur mi-am montat alarma si a fost pentru prima oara cand mi-am bagat nasul in firele de la un UCH, mi-a iesit din prima, important este sa urmezi atent manualul d einstalare livrat cu alarma. recunosc la mine a fost mai simplu deoarece alarma avea manual de instalare pentru Dacia Logan (am comandat-o de pe siteul DACIA). Atasez poze scanate cu manualul, poate ajuta pe cineva.
Montare Alarma Pe Logan
Collapse
X
-
@Rychy88 ai dreptate, era cam disperat cand i-am aratat alarma ziceai ca ii dau foc. Miercuri o sa ma ajute cineva sa fac niste legaturi, pana atunci o sa fac maine niste treaba, mai precis sa plasez alarma in centru pe undeva, SA CONECTEZ ALIMENTAREA(STIU CARE SUNT PINII), SA PUN AVARILE PT ALARMA SI INCHIDEREA CENTRALIZATA.
pT legarea luminilor am o schema din programul Tolerance DATA :
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
DAR, majoritatea dintre voi ati legat alarma la 8 si 9, care practic sunt iesirile spre becuri, DE CE nu legam firul care iese din alarma cu o dioda la firul 8 de la buton care apoi duce in UCH pinul 33?
La inchidere am decis sa leg la pinul 1 si 5 de la buton. Unii au pus diode acolo, oare de ce?
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
@RICKY88 foarte util ce ai postat tu, mersi
Comment
-
Ma bucur ca te ajuta, mediteaza cu mare atentie inainte tot si ai sa vezi ce frumos si usor este, eu am meditat 1 zi intreaga pe acel manual si UCE, tocmai a 2 zi m-am apucat de treaba incet si cu mare atentie. daca reusesti sa adaptezi manualul postat de mine la alarma ta atunci 100% totul va fi ok. Mare atentie cand clipsezi mufele alea 2 (verde si maro) in UCH, trebuie sa se clipseze adanc de 2 ori parca. Eu la final din neatentie am clipsat o data acea mufa si cand sa pornesc masina, electromotorul invartea insa masina nu pornea, nu imi mergeau butoanele de inchidere centralizata, avariile..., deja se intunecase si eram tot oparit), a doua zi am luat iar manualul la macinat si dupa ce am vazut k totul era ok, am pus inapoi mufele si am apasat mai tare si s-a clipsat de 2 ori si mi-am dat seama de greseala mea, dupa care a pornit totul a fost ok.
Inaca ceva, eu firul de la antena alarmei l-am inadit cu altul pana in spatele casetofonului unde l-am prins de mufa radio (antena masinii!) asa am marit distanta telecomenzii de la 50 metri orizontal, pana la 70-80 metri de la etajul 3 (unde locuiesc).
Multa bafta si sa lucrezi curat si atenta, fara graba, asa cum mi-a recomandat si mie cineva pe acest topic, inainte sa ma apuc de treba.sigpic
Comment
-
@RICKY88 mersi inca o data pentru ce ai postat , m-a ajutat foarte mult.
Am montat-o complet, inchiderea functioneaza(initial cand o inchideam ea se deschidea si invers, apoi am schimbat firul violet cu verde), la semnalizare am pus 4 diode in mixt(2 serie 2 paralel) de3 A fiecare, am testat semnalizarea (stanga dreapta) si didele dunctioneaza.
Alimentarea a fost easy, masa la fel , firul rosu/negru a venit la contact (cand pornesc masina se inchide si cand opresc motorul se deschide), goarna a fost usor de montat, fir aveam tras la motor deja.
La inchidere B40 si B30, nu am mai avut 2 diode pentru fiecare pin asa ca am pus o singura dioda pentru b40 si b30(practic am legat b40 de b30 E VREO PROBLEMA???)
Poze mai jos cu schema si montaj partial.schema scorpion expert.jpg
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Inca ceva, acum de cand am alarma nu mai imi merge butonul de inchidere, adica s-a dezactivat intrun fel.
Montajul a durat 4 ore.
Comment
-
Nu are nici o importanta daca ai legat B30 si B40 intre ele. Duc la acelasi led in bord, deci...
In plus, as avea cateva mici recomandari:
- avariile: scapa de diodele alea si pune un releu. Pinii: 85 de la alarma, 86 si 30 masa, 87 spe butonul de avarii (pinul 8 din buton, firul maro)
Despre butonul de inchidere - trebuie sa stiu daca nu ai intrerupt de tot vreun fir acolo. Si ce fire ai legat exact.
Comment
-
Ms pentru raspuns, nu o sa pun un releu ca:
1. nu mai vreau sa tacane prin masina un releu un plus
2. in manualul de install e pus diode deci cred ca nu conteaza.
Am cautat datasheet pe net la ce diode aveam si erau de 3A. Dar avarile pe alarma se aprind mai incet decat normal, nu e foarte sesizabil.
La buton nu am intrerupt nimic deoarece am masurat cu voltmetrul pinul 1 si 5 si am actionat din telecomanda inchis / deschis si imi dadea +12v si -12v. Cred ca daca scot inchiderea din alarma isi revine.
Paste fericit !
Comment
-
Renunta la firele rosu, respectiv portocaliu legate la +12V (cele de la alarma) si vezi ca o sa mearga si butonul de inchidere.
Asa cum ai legat tu firele, cel verde si cel mov trebuiau legate direct la actuator. Tu le-ai legat la UCH, unde nu e nevoie decat de un impuls de -12V de comanda.
Cu diodele la avarii sunt patit, de aceasta am recomandat releu. Oricum, cand armezi . dezarmezi nu esti in masina sa auzi tacanitul releului
Comment
-
Rosu e alimentarea la alarma cum sa renunt la ala??? + ca eu am 4 actuatoare, si nu unul singur.
Pe ce pin dau acel -12v? b8 sau b17?
Deci sa tai firul portocaliu care duce la rosu si sa las firul negru(masa) si firele mov si verde??? Vezi ca am poza la postul 140 si fi mai explicit te rog.
Comment
-
ok, o sa incerc cum zici tu si o sa revin cu un rezultat.
am scos firele roz si portocaliu, dar degeaba butonul tot nu functioneaza, din alarma si cheie se inchide/deschide corect acum sa las cele 2 fire deconectate sau sa le conectez la loc?
Comment
-
Lasa-le deconectate. Comanda de incuiat / descuiat nu are nevoie de +12V. Doar de -12V.
In principiu ar fi trebuit sa mearga, ca am mai dat de problema asta la o alarma montata gresit (in service...)
Mai verifica si continuitatea firelor la butonul de inchidere - in special de la masa (negru).
Comment
-
Imi cer scuze ca intru si eu asa in discutie cu o problema de a mea, dar vad ca va pricepeti . Am o carpa de alarma TYPE R de pe vechea Dacie a lu "bunicu" si vreau sa i-o montez tatalui meu pe logan. Atasez si o poza cu schema ei.
De montat am montat-o pe dacie, pe logan nu vreau sa fac vreo "minune".
Poate puteti sa imi spuneti ce si cum vine.Nu ma intereseaza partea cu releul la bobina deci implicit firul galben din schema, nu ma intereseaza treaba cu pedala de frana firul portocaliu, treaba cu alimentarea, sirena, senzorul de soc, verde ptr portbagaj nu sunt problema. Doresc sa ramana in picioare ,daca se paote, inchiderea si din cheie (daca este posibil), inchiderea din butonul din bord si cam atat.
Va multumesc anticipat !Attached Files
Comment
Comment