Montare Alarma Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bateria slabita
    fa proba si fara alarma si faci o comparatie

    Comment


    • @ romeo-alex "alimentare ptr alarma gasesti la uch protejata cu siguranta(gasesti pe forum schema uch)
      alarma in interiorul masinii sa o amplasezi cat mai central (consola centrala)si n-o prinde rigid de masina eventul o prinzi cu banda dublu adeziva sau scai,senzorul de soc il pozitionezi deasemenea central si aceeasi metoda de prindere pe masina (cauta loc tot pe la consola centrala)
      goarna o bagi la compartimentul motor pe unde gasesti si tu un loc mai liber si in limita cablului de alimentare"

      & RYCHY

      Oare de ce in instructiuni scrie ca alarma sa fie prinsa de manunchiul de cabluri si nu se prinde rigid de caroserie?

      Eu am un Hornet 740T, luat in ianuarie la oferta Dacia (150 ron) --- pe care inca nu am montat-o.

      Ma gandeam sa las inchiderea/deschiderea pe cheia originala, care dupa inchidere sa activeze alarma - respectiv sa fie dezactivata alarma, dupa ce deschid masina din telecomanda cheii... (asa scoate butucele cu incuietoare si as pune dopuri metalice)

      Alta idee ar fi sa folosesc telecomanda alarmei - caz in care as face deschiderea la portbagaj din telecomanda. Nu prea am inteles la ce folosesc diodele? (de ce sunt necesare)

      Comment


      • Originally posted by Bogdan Ilie View Post
        Imi cer scuze ca intru si eu asa in discutie cu o problema de a mea, dar vad ca va pricepeti . Am o carpa de alarma TYPE R de pe vechea Dacie a lu "bunicu" si vreau sa i-o montez tatalui meu pe logan. Atasez si o poza cu schema ei.
        De montat am montat-o pe dacie, pe logan nu vreau sa fac vreo "minune".
        Poate puteti sa imi spuneti ce si cum vine.Nu ma intereseaza partea cu releul la bobina deci implicit firul galben din schema, nu ma intereseaza treaba cu pedala de frana firul portocaliu, treaba cu alimentarea, sirena, senzorul de soc, verde ptr portbagaj nu sunt problema. Doresc sa ramana in picioare ,daca se paote, inchiderea si din cheie (daca este posibil), inchiderea din butonul din bord si cam atat.
        Va multumesc anticipat !
        In ordine, conform imaginii atasate, de sus in jos:
        de sus in jos:
        - portocaliu - nu se foloseste
        - alb - comanda inchidere - UCH, mufa EHI, pin A17
        - galben - se conecteaza la masa
        - portocaliu/negru - nu se foloseste
        - alb/negru - comanda deschidere - UCH, mufa EHI, pin A8
        - galben/negru - se conecteaza la masa
        - galben - releu blocare motor - ai zis ca nu il folosesti
        - negru - masa caroserie
        - maro - lumini avarie - UCH, mufa P1, pin A8
        - roz - alimentare sirena
        - rosu - alimentare +12V permanent, recomand de dupa siguranta de la inchidere centralizata (simbolul cu masina cu usile deschise)
        - maro - lumini avarie - UCH, mufa P1, pin A9
        - verde - deschidere portbagaj
        - portocaliu - contactor pedala frana
        - alb - +12V dupa contact, UCH, mufa P1, pin A5
        - albastru - contactor usa, UCH, mufa EHI, pin B30&B40

        Daca nu sectionezi firele corespunzatoare pinilor A8 si A17, butonul din bord va ramane functional.
        Inchiderea din cheia cu telecomanda va ramane de asemenea 100% functionala. Mai mult, daca incui din cheia originala, descuierea va fi doar din aceeasi cheie sau varianta "mecanica" direct cu cheia in usa. Asta pentru ca la incuierea din cheia originala, UCH-ul dezactiveaza automat functionarea butonului din bord de care se leaga alarma.
        In schimb, daca incui din alarma, vei putea descuia oricand din cheia originala, dar va porni si alarma daca este activata.
        Spor la treaba!
        GL-22-TOF

        Comment


        • danielliviu .... Multumesc pentru raspuns !!
          o lamurire doua : la ce te referi prin sectionare? ta taierea lor (intrerupere) ? ptr ca eu doar o sa le dezizolez. am citit ca e mai bine .. si cositorite .
          si doi : - albastru - contactor usa, UCH, mufa EHI, pin B30&B40...sa inteleg ca fac punte intre B30&B40?

          si am vazut ca baietii mai folosesc si cate o dioda pe traseul asta ... trebuie ..nu trebuie ?
          PS. am vazut ca se face punte ..m-am uitat o pagina doua in urma
          Last edited by Bogdan Ilie; 17 May 2011, 14:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Nu cositori firele. Nici un fir nu e cositorit din fabrica pe masina. Dezizoleaza putin, legi si apoi izolezi bine la loc. Poti folosi si varnis (tub termocontractibil), dar in acest caz trebuie sa scoti papucul din mufa ca sa poti introduce tubusorul pe fir. Nu e greu.
            Nu isi au rostul diodele pentru firele de la contactorii de usi. Cum am mai zis, daca arata in bord exact ce usa e deschisa, atunci trebuiau folosite.
            GL-22-TOF

            Comment


            • Poti folosi astfel de conectori - mai practici, mai rapid, mai sigur, mult mai eficient:
              Attached Files
              GL-22-TOF

              Comment


              • Mersi ...cum ai spus si tu ..sa am spor la treaba ! cred ca vichendul acesta o sa o pun pe masina ! Inca odata multumesc !

                Comment


                • Originally posted by ion_R5 View Post
                  & RYCHY
                  Oare de ce in instructiuni scrie ca alarma sa fie prinsa de manunchiul de cabluri si nu se prinde rigid de caroserie?
                  Eu cred ca ei (manualul) din lipsa de un loc bun amenajat pentru alarma,aceasta avand si senzorul de soc integrat in ea, au considerat ca prinderea sa pe manunchiul de fire este ce-a mai buna solutie. Distanta mica de UCH pentru montaj, si nu stiu acuma cred ca este mai sensibila pe fire de cat pe caroserie, nu stiu spun si eu;)). Insa senzorul l-am lasat la 60% sa nu imi porneasca alarma aiurea la fiecare caine care doarme sub masina sau pisica, care cauta caldura motorului ). Am testat-o si daca lovesc usor roata spate ce-a mai indepartata de alarma (senzor integrat) alarma sesizeaza si avertizeaza cu 5 bipuri, daca mai lovesc inca o data lafel ca prima data alarma porneste 30 de secunde daca nu o opresc eu sau continua daca un senzor de usi a fost declansat sau problema persista.

                  In concluzie eu am montat alarma pe acel manunchi de fire al UCH-ului exact ca in manual si sunt foarte multumit de aceasta.
                  sigpic

                  Comment


                  • Inca o lamurire daca se poate : contactul ptr capota deschisa se pune tot pe albastru sa inteleg. Contactoarele de la usi tot pe minus sunt nu ? si cam unde sa il pozitionez?
                    fata dreapta ptr ca traseul este mai scurt?? si daca aveti vreo sugestie ca locatie ptr gaura ....5 ...10 cm de aripa ??

                    Comment


                    • Gaura nu mai da in caroserie asa cum spune in manuale. gaura pentru contactor capota gasesti langa siguranta capota deschisa la mijloc fii atent ca observi, iar pentru a monta goarna, lafel daca esti atent gasesti deja suruburi in partea suspensiilor, trebuie doar sa desurubezi si sa o adaugi si strangi inapoi piulita, sunt piulite care nu sustin nimica prin acele zone. EU NU AM GAURIT NIMICA.
                      sigpic

                      Comment


                      • Multumesc de sfaturi !)) eu fac acum cum face romanul de obicei cand ecuatia cuprinde un manual si un produs (electrice si electronice , masini ...bla bla ...) : ori butoneaza produsul pana isi prinde urechile si dupa citeste manualul , ori citeste manualul fara a face practic pe produs(ceea ce fac si eu) - recunosc ca nu am aruncat ochii cu atentie pe la posibilitatile de montare (nu m-a interesat pana acum )
                        PS: treaba cu legarea contactului de capota la firul albastru e bine .da?

                        Comment


                        • salut.......am si eu o intrebare........am un logan ambiance.......masina este dotata cu inchidere centralizata.....dar nu de pe cheie.......cheia nu are butoane.........cand incui se incuie toate.......vreausa stiu daca pot pune una care sa aiba telecomanda...........????
                          MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                          Logan din Bicaz (Neamt)

                          Comment


                          • punei o alarma care sa incuie si usile.Ca s-o faci pe cheie trebuie schimbat uch-ul,scrisa cheia etc.bani multi.
                            CT-97-VIPsigpic

                            Comment


                            • sau modul de inchidere centralizata cu chei tip briceag

                              Comment


                              • Originally posted by Bogdan Ilie View Post
                                ............
                                PS: treaba cu legarea contactului de capota la firul albastru e bine .da?
                                Da e bine.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google