Montare Alarma Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va atasez schema cu montarea alarmei PILOT-Aa1018 pentru Dacia Logan

    Succes!
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Logan & Maat 679

      Poate cineva sa confirme urmatoarea schema de montaj a alarmei Maat 679 pe Logan (2006)? Schema e proprie, nu a fost verificata (inca) de specialisti...
      Multumesc!
      Attached Files

      Comment


      • E bine, cu urmatoarele precizari:
        +12V - de la baterie sau de la firul rosu gros care intra in panoul de sigurante
        masa - de la surub de masa la baza stalpului stanga fata (langa ambreiaj).
        releu protectie motor - nu il mai monta ca nu are rost.
        GL-22-TOF

        Comment


        • Originally posted by danielliviu View Post
          releu protectie motor - nu il mai monta ca nu are rost.
          asa nici contactul de la capota motorului nu prea are rost

          Comment


          • Ala are alt rol. Dar daca vrea cineva sa porneasca motorul si stie sa treaca de cipul din cheie, cat timp crezi ca dureaza sa dezactiveze releul de protectie motor? taiat 2 fire si legate intre ele, sau direct o punte pe papucii soclului de releu....
            GL-22-TOF

            Comment


            • Multumesc mult pentru comentarii/confirmare/sfaturi!
              @danielliviu releul de "start kill"? Ala nu intentionam (inca) sa-l montez (nu a fost instalat nici la prima alarma - tot un maat... m-am ingrozit ce legaturi a putut face meseriasul, adica nicio picatura de fludor... bine, stiu ca "merge si asa", doar a functionat cca 5 ani fara probleme)

              Inca o intrebare: pinii b30 & b40 din uch ii leg in scurt (asa cum era la prima alarma)? Adica, nu are rost sa "diferentieze" intre usa fata/spate, nu? Dar de ce Dacia a dorit asta?
              Last edited by tclau; 16 April 2014, 11:36.

              Comment


              • Nu se recomanda cositorirea firelor pe cablajul electric auto. Doar conectori.
                Firele sunt diferentiate pentru ca daca ai luminile aprinse si deschizi usile din spate nu bipaie.
                GL-22-TOF

                Comment


                • Multumesc danielliviu... o sa caut conectori sau ii innadesc ca meseriasul [unde am ajuns... )] + tub termocontractibil.

                  Am cautat o explicatie la nefolosirea fludorului la cablaje auto... pareri diferite, dar probabil ca "scaderea rezistentei mecanice langa lipitura" e cea corecta... Oricum, e bine de retinut!

                  ps. La vechea alarma pinii b30 & b40 erau in scurt... ii leg si eu asa sau le inserez cate o dioda?

                  Nu mai pot edita mesajul anterior... dar pentru cei care inca mai cred ca fludorul e mai bun...


                  Daca te uiti de 3 ori sub bord... posibil sa rupi o conexiune facuta cu fludor...
                  Last edited by tclau; 17 April 2014, 12:33. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • nu iti trebui tub.... pt ca tu teoretic ai doar masa ...si masa cu masa nu se intampla nimic

                    Comment


                    • Ma gandeam sa inlocuiesc banda izolatoare cu tub termocontractibil pentru ca mi se pare mai "curat" si sustine legatura... bine, e putin mai complicat, deoarece trebuie sa scot pinii din mufa... ma complic, nu? Sa vad ce mufe gasesc...
                      Edit: De fapt nu trebuiesc scosi pinii din mufa... daca indoi cablul... se practica asta sau nu se mai pot aranja frumos firele?

                      Multumesc danielliviu (din nou) pentru raspunsul legat de b30 & b40 de la http://www.loganclub.ro/forum/alarmi...t24593p33.html
                      Sarbatori fericite tuturor!
                      Last edited by tclau; 18 April 2014, 15:47. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Nu te chinui cu vanis (tub termo), foloseste o banda izolatoare buna si nu ai probleme. Recomandare: cauta banda Nitto.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • Nu se recomanda cositorirea firelor pe cablajul electric auto. Doar conectori.
                          .


                          Asta e ca la instalatii (sanitare,CT, gaze) unde daca ii pomenesti mesterului de imbinari filetate el o da pe teava indoita la autogen sau cupru ca e mai usor.

                          Pana si Dacia recomanda cositorirea, dar noi nu, Batman, batman...
                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Multumesc danielliviu pentru ajutor... am terminat, functioneaza impecabil. Am folosit conectori (si banda izolatoare, evident). M-am complicat putin, dar mi se pare putin mai... "elegant". Tot respectul pentru cei care monteaza alarme in mod regulat!
                            ps. Nu intru in disputa cositor sau mufa... am folosit fludor la boxe acum cativa ani si contactul inca e ok. Pe de alta parte... a fost pana de curent vreo ora... si nu mai terminam astazi...
                            pps. Sarbatori fericite! Sa va bucurati de invierea Domnului alaturi de cei dragi!
                            ppps. danielliviu, daca ajungi prin zona Targu Mures, dau o bere... sau/si mai multe... Multumesc frumos!
                            Last edited by tclau; 19 April 2014, 19:06.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Nu se recomanda cositorirea firelor pe cablajul electric auto. Doar conectori.
                              .


                              Asta e ca la instalatii (sanitare,CT, gaze) unde daca ii pomenesti mesterului de imbinari filetate el o da pe teava indoita la autogen sau cupru ca e mai usor.

                              Pana si Dacia recomanda cositorirea, dar noi nu, Batman, batman...
                              Si ce sectiune au firele la care recomanda cositorirea?
                              Ia vezi din practica ce se intampla cu sectiunile de sub 0.75 - 0.5mm cand le cositoresti.

                              Cazuri de fire rupte dupa cositor am intalnit destule cat sa nu recomand aceasta metoda. Nu se rupe imdiat, ci dupa cativa ani.

                              Cu o banda izolatoare buna e suficienta si o imbinare mecanica pentru valorile curentului in cazul unei alarme simple.
                              GL-22-TOF

                              Comment


                              • Alea din poza 0,75mm.

                                Nu se intampla nimic chiar si sub 0,5mm. (Asta daca firele sunt din Cu nu fier cuprat cum am mai vazut pe la alarmele de 100 de lei)

                                Iar pentru efectuarea lipiturilor exista si ciocan de lipit auto(nu china), sau lecon pe gaz, asta daca nu dispui de o sursa de 220v (de ex. in garaj).

                                Pana la urma, fiecare face cum vrea, insa nu trebuie plecat din start ca doar o anumita metoda e mai buna.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google