If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da diagrama pe negativ am folosito , legat pink+orange la masa si semnal pe green si purple
Jumperu 4 nu are are nici o influenta vizibila , este pe On .. mutat pe OFF scos de tot afara si nu se vede nici o schimbare desi am facut teste complecte cu usi deschise cu senzor de soc ...
Ieri am primit si eu alarma PNI ov288. Azi-maine incerc sa o montez. Am studiat schema si am ceva fire in plus. Sper sa nu fac ceva prostii !
@needforspeed
Ceva sfaturi 'practice' din experienta ta ?
@D-l LIVIU
Ne puteti ajuta ? Adica: "MURA-n GURA" cu montajul...am mai studiat odata schema alarmei si schema de conectare la UCH, dar nu stiu sa fac analogie EXACTA la toate firele. Precizez ca doresc doar BASIC setup: ALARMA simpla din telecomanda primita in cutie, fara alte complicatii.
Multumesc anticipat.
Va rog un pic de ajutor daca se poate...As vrea sa instalez si eu tipul asta de alarma. Am achizitionat deja sistemul de alarma, dar sunt cateva aspecte pe care nu reusesc sa le inteleg. De pilda legarea releului pentru activarea functiei blocare motor. Pe releul care vine impreuna cu sistemul de alarma sunt 5 picioruse la 30 care ar trebui sa mearga la demaror, 85 care probabil se leaga la firul de comanda care vine de la alarma, 86 care se leaga impreuna cu 87A la start de pe contact. Mai ramane 87 care nu stiu unde sa il leg. La fel si firul pentru functia marsarier ..nu prea am ideei pe unde sa-l prind.
Am inteles din schema desenata de colegul tclau ca firul pentru lampa plafoniera nu se mai leaga daca autovehiculul are deja control temporizat al plafonierei, iar firul pentru geam la mine nu am unde sa il trag pentru ca nu am geamuri electrice.
Pinul 87 de la releu nu il legi nicaieri.
Firul de mers inapoi - il legi la plusul firului de la becul de mers inapoi. Firul respectiv il gasesti in tripla, dar si in una din mufele de sub scaunul soferului, langa pragul usii. Nu mai stiu exact care pin este in mufa, dar daca o sa cauti pe tociul asta sigur gasesti, ca s-a mai scris. Sau pe topicul cu pornitul avariei la mers inapoi.
Pinul 87 de la releu nu il legi nicaieri.
Firul de mers inapoi - il legi la plusul firului de la becul de mers inapoi. Firul respectiv il gasesti in tripla, dar si in una din mufele de sub scaunul soferului, langa pragul usii. Nu mai stiu exact care pin este in mufa, dar daca o sa cauti pe tociul asta sigur gasesti, ca s-a mai scris. Sau pe topicul cu pornitul avarie la mers inapoi.
Multumesc frumos. Inca o mica nelamurire as mai avea, legata de releul pentru deschidere portbagajului. Cum sistemul de alarma nu are prevazut acest releu as putea sa-l achizitionez eu de la un magazin de piese auto? Daca se poate lucrul acesta ce anume trebuie sa cer? Deasemena ar trebui sa achizitionez si un actuator pe care sa-l instalez intrucat masina nu are asa ceva pentru portbagaj. Stiu ca sunt mai multe tipuri(cu doua sau trei fire) si nu stiu ce ar trebui sa achizitionez petru a fi compatibil cu alarma pe care o am. Pentru actuator trebuie sa trag fire pentru + din fata sau am pe undeva prin portbagaj de unde sa leg....sau se alimenteaza de pe + care vine pe releu? Multumesc inca odata pt raspunsul promt pe care mi l-ati dat!
@enduroman ai reusit ? pot sa iti pun schema care am folosito eu ..dar probabil ai citit ca la mine la deschidere imi face impulsul prea lung .. si motorasu merge de 2 ori
salut ,
am montat modul inchidere centralizata pni 288 si as vrea sa fac si legaturi pt avarii; (cel albastru) unde leg si pe cablajul masini (fir, conector),si ar mai fi ceva fire, unde vin prinse, legate, mufate pe cablajul masini (conectori, pini, culori ) multumesc anticipat
As avea nevoie de ajutorul vostru daca este posibil pentru montarea pe un Sandero 1 cu modul de inchidere centralizata din fabrica a unei alarme simple Pilot AA1018. Am citit aproape tot ce s-a scris insa inca nu sunt sigur de conectarea la firele UCH.
Deci cablul de + de la sirena il trec din compartimentul motor prin furtunul ala cu cabluri, butonul ala valet o sa-l pun in lateral stanga sub capacul ala de sigurante, indicatorul led undeva pe bord la vedere, mai e un fir negru din alarma banuiesc ca aia e antena trebuie sa o scot undeva sa aiba spatiu de receptie cat mai bun iar corpul alarmei (senzorul soc e in ea) o sa o leg de manunchiul de fire asa cum am citit aici.
Mentionez ca nu vreau sa montez releul de blocare motor, mai simplu fara.
Daca poate cineva sa-mi spuna corespondenta dintre firele care ies din alarma si firele din UCH as fi foarte recunoscator.
Firul alb din alarma + lumini pozitie, (se vede si in poza atasata) vad ca se desparte in doua iar sub mansin se vede o umflatura cred ca sunt puse diode din fabrica.
Am reusit sa montez alarma Pilot sambata in 2 ore a fost gata , a mers din prima.
Ce nu imi place este ca atunci cand pun cheia sa pornesc motorul se armeaza usile automat iar cand opresc motorul se dezarmeaza automat usile. Toti 4 jumperii ii am scosi.
Se poate face cumva la alarma Pilot sa nu se armeze usille singure la pornire motor?
Cred ca aceasta functie,o fi avind o motivare logica,dar trebuia lasata la optional...cunosc multe persoane care injurau de mama focului pe linga masina,fabricantii alarmei...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment