NU, din conectorul de 11 pini galben +IGN(motor) rămâne, dar firele verde și albastru (comandă inchidere/deschidere) le treci printr-un releu dublu, acționat doar când cheia e pe ACC(accesorii) și IGN(motor) sau doar ACC dar cu temporizare, firul ACC pierzând cei 12v în poziția D(demaror)
Montare Alarma Pe Logan
Collapse
X
-
Pni 288
Salut ,sunt nou pe acest forum ! am cumparat un modul de inchidere centralizata PNI 288 si am nevoie de ajutorul dvs pt a-l monta pe logan! Eu am inchidere centralizata din fabrica dar manuala si de aceea am luat acest modul pentru a avea si telecomanda ! Modulul vine cu o explicatie clara ,care spune ce face si unde se leaga fiecare fir al lui ,dar nu stiu unde anume sa le leg (la masina) !
Comment
-
Originally posted by lenush64 View PostDaca tu consideri ca nu te descurci,e posibil sa te coste mai putin la un centru de montari inchideri si alarme,decit ceea ce ai putea strica...,incercind sa inveti...!
Comment
-
Am luat de pe net un Maat 679 + un senzor volumetric.
Saptamana asta urmeaza sa ma duc la mester pentru montaj.
Daca as avea mai mult timp liber, m-as apuca sa o montez singur (bineanteles cu ajutorul si sfaturile colegilor de pe forum).
Mesterul spune ca i-ar lua aprox doua ore toata treaba si 100ron manopera.
Oricum nu vreau toate functiile pe care le are alarma.
Cam ce vreau sa faca:
La pornirea motorului sa nu se mai blocheze usile.
Sa pot deschide portbagajul si dintr-un buton plasat pe undeva pe sub bord sau pe lateralul unui scaun.
Sa am acces facil la senzorul de soc pentru reglaj.
Sa pot decupla usor senzorul volumetric daca am un tantar in bibiu.
Functia finder.
Sa pot deschide si sa pot inchide masina din telecomanda alarmei fara sunetul specific.
Cam atat, sper sa ma inteleg cu mesterul.
Comment
-
Originally posted by GFN View PostAm facut topicul asta pentru cei care cu putine cunostiinte ar putea sa isi monteze singuri alarma pe logan.
Inainte de a incepe sa dezizoleze cabluri SA DECONECTEZE BORNA- de la baterie pentru a evita vreun scurtcircuit
am scos toate firele si culorile ,care sunt folosite si care nu in fisierul UCH LOGAN
iar in fisierul Montare Alarma Logan gasiti toate firele la care trebuie conectata alarma pentru a functiona
mai am atasat si 2 poze cu UCH ca sa vedeti conectorii si numerotarea firelor
la versiunile ambiance si preferance nu o sa aveti butoane la usile spate ,asta inseamna ca nu o sa fie cablu tras la uch la pinul 30B conectorul EHI iar butonul de la portbagaj e legat impreuna cu butoanele usilor fata la pinul 40B conector EHI.
daca timpul va permite recomand sa cositoriti cablurile cum am facut eu in poze din 2 motive
1 contactul este ferm si nu se oxideaza in timp
2 daca se agata vreun cablu sa nu se smulga si sa faca scurt pe undeva.
La alarmele care trebuie legat cablul pe stop pe frana pentru inchiderea usilor
acesta se leaga la contactul de la pedala de frana cablul care are plus cand se apasa frana.sau se poate lega chiar la plusul de contact dar atunci usile se vor incuia la punerea contactului.
La alarmele care nu au iesire separata pentru semnalizatoare (2 cabluri)stanga/dreapta se pot monta 2 diode care sa tina un curent de 5Amperi cu anozii legati impreuna la cablul alarmei iar catozii la cablurile A8(alb) si A9(crem) conectorul PI care sunt comenzile lumini semnalizare stanga/dreapta.
fisierul UCH logan era prea mare si nu ma lasa sa il incarc aici asa ca i-am schimbat terminatia in 3gp voi il salvati in calc vostru si ii schimbati terminatia in doc .
Comment
Comment