If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
NC=not conected (inseamna neconectat)
nu conteaza legaturile ori panou cu + ori uch
eu zic ca e mai bine sa te folosesti de firele de la uch ,se duc toate firele intr-un singur loc nu imprastiate cand la panou cand la uch,in fine e alegerea ta
NC=not conected (inseamna neconectat)
nu conteaza legaturile ori panou cu + ori uch
eu zic ca e mai bine sa te folosesti de firele de la uch ,se duc toate firele intr-un singur loc nu imprastiate cand la panou cand la uch,in fine e alegerea ta
Multumesc mult. Asa cum mentionasem nu aveam de gand sa ma leg si de UCH si de Tabloul de Sigurante. Vroiam doar sa stiu daca nu este acelasi lucru.
Am si eu o nelamurire; avand in vedere ca mai toate alarmele au fir (+) deschidere portbagaj, iar cele cu inchidere centralizata au actuator cu 2 fire:
- cum se leaga ca sa avem deschiderea portbagajului din alarma (montam diode, relee, etc)?
- inchiderea ramane pe inchidere centralizata?
Multumesc.
Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
sigpic
Am si eu o nelamurire; avand in vedere ca mai toate alarmele au fir (+) deschidere portbagaj, iar cele cu inchidere centralizata au actuator cu 2 fire:
- cum se leaga ca sa avem deschiderea portbagajului din alarma (montam diode, relee, etc)?
- inchiderea ramane pe inchidere centralizata?
Multumesc.
ai alarma sa inteleg??
gresit ,nu mai toate alarmele au deschiderea pe ''+''
la tine se leaga ff simplu:duci firul din alarma care are iesirea ptr deschiderea porbagajului direct la actuator
Dar cum functioneaza actuatorul:
- are o masa si doua fire de comanda (inchis deschis),
- comanda se face prin inversie de polaritate.
Mentionez ca din actuator ies numai doua fire: maro deschis si maro inchis.
Poate imi scapa mie ceva.
PS. Alarma mea are comanda pe +.
Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
sigpic
Dar cum functioneaza actuatorul:
- are o masa si doua fire de comanda (inchis deschis),
- comanda se face prin inversie de polaritate.
Mentionez ca din actuator ies numai doua fire: maro deschis si maro inchis.
Poate imi scapa mie ceva.
PS. Alarma mea are comanda pe +.
OK. Este destul de simplu. Cu un astfele de actuator si chiar cu alarma nu poti face decat un singur lucru si anume decat sa deschizi portbagajul, nu sa il si inchizi. De inchis o sa-l inchizi manual. In cazul acesta actuatorul functioneaza legat cu unul din fire legat la masa, iar celalalt va primi tensiune de la alarma (+) In acest caz actuatorul se va deschide sau se va inchide. Daca o sa schimbi legaturile adica celalalt fir legat la masa iar celalalt care a fost deja legat la masa o sa-l legi la + care vine de la alarma functiile vor fi invers. In cazul in care la inceput sa inchis, acum se va deschide.
Corect spus.
Alarma da comanda doar de deschidere (sau inchidere, dupa preferinte) a portbagajului de pe canalul auxiliar dedicat.
Daca vrei sa se incuie si sa se descuie din alarma, il lasi legat de inchiderea centralizata.
Ca exemplu, canalul auxiliar al alarmei pentru portbagaj este foarte util la modelul vechide portbagaj, cel care trebuie descuiat direct cu cheia, (sau la Solenza...).
Sau, daca se doreste, la cele care au deja inchiderea centralizata si la portbagaj, se mai poate monta un actuator suplimentar care se leaga la alarma pentru a deschide doar portbagajul.
Iata o alta varianta si aici ma refer cel putin la pinii 30 si 40.
Am montat alarma pe masina, de la prima a functionat fara reprosuri. Singurul lucru insa care nu-mi place este faptul ca in momentul in care dezarmrz, usile se deblocheaza, in schimb cand deschid usa (oricare dintre ele) sau portbagajul, incepe sa sune si sa semnalizeze lampile pana cand mai apas o data pe deblocare. Intr-un fel este bine ca chiar si neincuiata (ne armata, adica cu alarma nepusa daca se deschide o usa sau portbagajul alarma functioneaza. Dar ce ma fac inparcare dupa oprirea motorului cand cobor incepe sa sune si mai trebuie sa apas o data telecomanda.
Ce credeti ca ar fi de facut?
Este foarte adevarat ca singurul lucru pe care nu lam respectat este faptul ca de pe firul ce duce din alarma la pinul 30 si 40 nu am folosit doua diode. Am folosit una singura pentru a avea separatie intre cei doi pini. Nu vad ca aceasta sa fie cauza.
Astept pareri, sfaturi. Va multumesc.
Nu are legatura cu legaturile facute. La tine e vorba de setarile alarmei.
Cand deschizi usa pornesc avariile, sau porneste SI sirena? Cand inchizi usa nu cumva se opresc avariile?
Studiaza cu atentie manualul si setarile care se pot face la alarma.
Spune-ne si noua ce model de alarma este sa te putem ajuta.
Nu are legatura cu legaturile facute. La tine e vorba de setarile alarmei.
Cand deschizi usa pornesc avariile, sau porneste SI sirena? Cand inchizi usa nu cumva se opresc avariile?
Studiaza cu atentie manualul si setarile care se pot face la alarma.
Spune-ne si noua ce model de alarma este sa te putem ajuta.
Da, este foarte adevarat ca pornesc avariile, pentru ca sirena nu are din fabricatie. Din firul de semnalizari, pana in cele doua diode am mai legat un fir pentru al duce la sirena. Nu este o alarma ci doar o inchidere centralizata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment