Montare Alarma Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca gasesti o schema nu atasezi te rog,

    iti trimit o scema, sa ti dai o parere k
    Last edited by goguspan; 8 October 2011, 21:33. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • uite schema asta
      Attached Files

      Comment


      • deci galbem la A5, daca nu vreau sa montez acel releu ramane atat, galben pe A5 si gata, mersii am inteles.

        marius vezi functiile de programare a telecomenzilor, acolo poti memora cheia masinii

        al3xlove vezi ca daca sectionezi firele A8 si A17 nu o sa ti mearga butonul din interior de inchidere, u le ai taiat sau dezizolat ?
        Last edited by goguspan; 9 October 2011, 13:04. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Originally posted by GFN View Post
          Am facut topicul asta pentru cei care cu putine cunostiinte ar putea sa isi monteze singuri alarma pe logan.
          Inainte de a incepe sa dezizoleze cabluri SA DECONECTEZE BORNA- de la baterie pentru a evita vreun scurtcircuit

          am scos toate firele si culorile ,care sunt folosite si care nu in fisierul UCH LOGAN

          iar in fisierul Montare Alarma Logan gasiti toate firele la care trebuie conectata alarma pentru a functiona

          mai am atasat si 2 poze cu UCH ca sa vedeti conectorii si numerotarea firelor

          la versiunile ambiance si preferance nu o sa aveti butoane la usile spate ,asta inseamna ca nu o sa fie cablu tras la uch la pinul 30B conectorul EHI iar butonul de la portbagaj e legat impreuna cu butoanele usilor fata la pinul 40B conector EHI.
          daca timpul va permite recomand sa cositoriti cablurile cum am facut eu in poze din 2 motive
          1 contactul este ferm si nu se oxideaza in timp
          2 daca se agata vreun cablu sa nu se smulga si sa faca scurt pe undeva.
          La alarmele care trebuie legat cablul pe stop pe frana pentru inchiderea usilor
          acesta se leaga la contactul de la pedala de frana cablul care are plus cand se apasa frana.sau se poate lega chiar la plusul de contact dar atunci usile se vor incuia la punerea contactului.
          La alarmele care nu au iesire separata pentru semnalizatoare (2 cabluri)stanga/dreapta se pot monta 2 diode care sa tina un curent de 5Amperi cu anozii legati impreuna la cablul alarmei iar catozii la cablurile A8(alb) si A9(crem) conectorul PI care sunt comenzile lumini semnalizare stanga/dreapta.


          fisierul UCH logan era prea mare si nu ma lasa sa il incarc aici asa ca i-am schimbat terminatia in 3gp voi il salvati in calc vostru si ii schimbati terminatia in doc .
          unde e fisierul ala ca nu-l gasesc?

          Comment


          • uita te mai sus ca am o schema , cam asa se leaga. bafta daca te pot ajuta scrie mi.

            Comment


            • Un mic ajutor vreau si eu, vis a vis numai de semnalizari.
              Vreau sa trec de la un Eaglemaster 5100 la un Eaglemaster E8. Conectica la 5100 la semnalizari e pe un singur fir, la E8 pe stanga si dreapta separat. Face fata o singura iesire la toate becurile de semnalizare? Pentru ca la vechea alarma am un singur fir ce vine la alarma si nu as vrea sa fac prea multe modificari.Multumesc.
              vechea alarma 5100

              noua alarma E8

              Comment


              • Ai sa vezi ca din alarma veche pleaca un singur fir care la un moment dat se desparte in 2. Acolo sunt 2 diode. Tu poti lega firele de la alarma noua dupa acele diode (le scoti si pe ele de tot).
                GL-22-TOF

                Comment


                • La asta m-am gandit si eu, dar depinde unde a legat diodele cine a montat-o. Conectica fiind de acelasi producator, practic vroiam doar sa schimb pinii in mufe.
                  Nu face fata o singura iesire la alarma noua sa alimenteze toate semnalizarile?(asta daca nu gasesc diodele aproape de mufa).

                  Si inca o intrebare:
                  de unde iau mai usor la un logan ph1 + de la frana de mana si de la cea de picior?
                  Last edited by ionutz72; 31 October 2011, 22:48. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by ionutz72 View Post
                    Nu face fata o singura iesire la alarma noua sa alimenteze toate semnalizarile?(asta daca nu gasesc diodele aproape de mufa).
                    Alarma face fata cu brio sa alimenteze semnalizarile in bec de 21W consuma in jur de 1,75Ampreri ori 4 becuri asta inseamna 7Amperi iar releele din alarme tin in jur de 10 amperi.
                    Captain of the black pearl

                    Comment


                    • Plus cele din aripi...
                      Unde ma pot lega mai usor la frana de mana si cea de picior?
                      Au intrari in UCH?

                      Comment


                      • Nu, nu au intrari in UCH. Frana de mana are un fir care duce la tabloul de bord - mufa neagra, pinul 16.
                        Frana de picior are un contactor exact deasupra pedalei. Ai acolo si firele. Cel galben e alimentarea si cel portocaliu este cel care duce la becul de frana. De acolo trebuie sa legi firul.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • Multumesc mult de informatii. astept sa imi vina alarma si ma apuc de ea

                          Comment


                          • Am doar inchidere centralizata

                            Am doar inchidere centralizata din fabrica la cheie, ii pot pune eu telecomnda pt deschidere ?

                            Comment


                            • Da, dar in principiu va fi alta telecomanda.

                              Comment


                              • problema alarma.

                                Va salut.Am luat un logan sh cu alarma,si cand deschid usile licare avaria de 20 ori,necontand dk motoru e pornit sau oprit.Alarma e pilot YT-A400,Nu am manual de utilizare.Ma poate ajuta cineva cum sa dezactivez aceasta functie?Multam

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google