Salut tuturor,
Povestea mea: dupa montarea in graba a alarmei in decembrie 2011, deoarece era o "epidemie de disparitie roti de rezerva" si yala usa stanga a suferit o interventie chirurgicala la care nu a supravietuit, a urmat o lunga suferita (6 luni) de "alarmare excesiva" , adica dupa 25 de minute se declansa alarma (detector de soc - mesaj pe pager). Dupa multa "google-eala" am aflat ca este din cauza frigului, dar a venit vara si tot suna alarma de fiecare data dupa ce incuiam masina. Mai tarziu am aflat, pe niste forumuri din vest, ca este datorita trecerii in stand-by a UCHului, care cu acesta ocazie stinge si lumina din portbagaj, si ca trebuie adaugat un filtru RC pe +12V pentru a fenta impulsul de CHECK, sau o dioda cum ziceau altii. Probabil, dar in cazul meu alarma Thunder 205 era alimentata cu tensiune de la baterie .... Pornind de la premisa ca este ceva cu aceasta temporizare de la armarea masinii, in final am gasit si rezolvat problema: Senzorul de soc era lipit pe carcasa UCH-ului, iar dupa aprox 25 minute, cand acesta comanda stingerea luminii din portbagaj, trepida, rezultand declansarea senzorului de soc. Am schimbat pozitia senzorului de soc si am scapat.
Povestea mea: dupa montarea in graba a alarmei in decembrie 2011, deoarece era o "epidemie de disparitie roti de rezerva" si yala usa stanga a suferit o interventie chirurgicala la care nu a supravietuit, a urmat o lunga suferita (6 luni) de "alarmare excesiva" , adica dupa 25 de minute se declansa alarma (detector de soc - mesaj pe pager). Dupa multa "google-eala" am aflat ca este din cauza frigului, dar a venit vara si tot suna alarma de fiecare data dupa ce incuiam masina. Mai tarziu am aflat, pe niste forumuri din vest, ca este datorita trecerii in stand-by a UCHului, care cu acesta ocazie stinge si lumina din portbagaj, si ca trebuie adaugat un filtru RC pe +12V pentru a fenta impulsul de CHECK, sau o dioda cum ziceau altii. Probabil, dar in cazul meu alarma Thunder 205 era alimentata cu tensiune de la baterie .... Pornind de la premisa ca este ceva cu aceasta temporizare de la armarea masinii, in final am gasit si rezolvat problema: Senzorul de soc era lipit pe carcasa UCH-ului, iar dupa aprox 25 minute, cand acesta comanda stingerea luminii din portbagaj, trepida, rezultand declansarea senzorului de soc. Am schimbat pozitia senzorului de soc si am scapat.
Comment