Nivel ulei motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by givali View Post
    Am scris si la vocea clientului , am facut si un test de compresie care a iesit ok. Cei din service au venit cu varianta semeringurilor de pe supape, cat si cu pretul pentru inlocuirea lor .... 1500 lei , frumos nu ??? Dupa cateva schimburi de mesaje cu cei de la vocea clientului , mi s-a comunicat ca este un consum normal, iar daca apare un consum mai mare de 0,5 litri / 1000 de km atunci sa consult o unitate service . M-am lamurit cu aceasta masina de la Dacia ..... totul tine de NOROC !!!
    Cam atat despre acest inconvenient , m-am resemnat , am dat 8800 de eur. pe un auto care consuma ulei aproape la fel ca batrana dacie model 78 pe care am avut-o ....
    daca ti se pare ca asta e consum mare lasa-ma sa-ti fac cunostinta cu un posesor de skoda octavia superb 1,8 turbo benzinar care "pierde" nivelul de pe joja de ulei in mod constant......la reprezentanta skoda i-au spus ATENTIE ca motorul a fost proiectat sa consume pana la 1 Litru de ulei la 1000 de km si ca ar fi in neregula daca nu ar consuma.....
    asa ca nu ecazul sa blamezi dacia pentru un caz izolat, la motoarele VAG asa ceva e generalizat

    Comment


    • @ CaTaLyn ... Ok am inteles ca exista un consum de ulei care este specificat si in cartea tehnica a automobilului ( pana la 0,5 litri / 1000 km ) ,DAR nu pricep de ce nu a consumat de la inceput ( ca atunci eram calare pe ei ) . Acest consum a aparut cam pe la aprox. 24000 km ( dupa ce masina a iesit din garantie - 1,5 ani fara limita de km ). Talpici nu a vazut masinica decat maxim 150 km/ora pe A2 si in rest nu trec de 3500 ture in mod normal ....

      @ mariusnicolae ... Trebuie sa fiu fericit cu asemenea consum de ulei comparativ cu alti !!! Tocmai spre Skoda incercam sa ma reorientez si tu imi dai aceasta informatie ..... Nu e treaba de blamat producatorul Dacia , dar sa dau o carca de bani pe o masina care papa ulei, nu e prea frumos !!!!
      Last edited by givali; 9 March 2011, 21:06.

      Comment


      • Si daca o iei la talpa cat ulei consuma?

        Mie chiar imi pare rau de problema ta, stiu ca si schimbat pe uleiuri.
        Nu stiu ce ulei ai acum, dar daca zici ca la aprox 10000 km iti manca ~2 litri de ulei, (asa am inteles, 200 gr la 1000 km nu?) axeaza-te pe uleiuri mai ieftine DaciaOil, Elf, Castrol Mobil 10W40...

        Cauta ceva mesteri buni, poate gasesc o explicatie la treaba asta, cei din reprezentante e clar ca nu te poti intelege cu ei.

        Comment


        • Talpi nu-i dau ca nu am pe unde si nu pot sa fac un consum estimativ de ulei in acest caz .
          Am avut Dacia Oil 5w30 , apoi EFL 5w30 , a urmat tot un Dacia Oil 5w40 iar acum am Castrol magnatec 10w40 si-l papa si pe acesta ...... Am renuntat la a cauta explicatii . Pe vremuri era o vorba " facuta la schimbul trei " .... se pare ca acolo se incadreaza si golanu meu !!!!

          Comment


          • Originally posted by givali View Post
            @ CaTaLyn ... Ok am inteles ca exista un consum de ulei care este specificat si in cartea tehnica a automobilului ( pana la 0,5 litri / 1000 km ) ,DAR nu pricep de ce nu a consumat de la inceput ( ca atunci eram calare pe ei ) . Acest consum a aparut cam pe la aprox. 24000 km ( dupa ce masina a iesit din garantie - 1,5 ani fara limita de km ). Talpici nu a vazut masinica decat maxim 150 km/ora pe A2 si in rest nu trec de 3500 ture in mod normal ....

            @ mariusnicolae ... Trebuie sa fiu fericit cu asemenea consum de ulei comparativ cu alti !!! Tocmai spre Skoda incercam sa ma reorientez si tu imi dai aceasta informatie ..... Nu e treaba de blamat producatorul Dacia , dar sa dau o carca de bani pe o masina care papa ulei, nu e prea frumos !!!!
            asta este.....renault-ul chiar sta bine la capitolul asta, fata de masinile VAG pe care mai toata lumea le alinta "oil-burners"
            sincer si eu cochetam cu idea achizitionarii unei fabiute 1,2 TSI dar dupa ce am frunzarit un pic forumurile lor, am decis sa mai astept....si sa mai tin loganul o bucata de timp...pana una alta masina asta nu mi-a facut nici un necaz
            nu stiu ce sa zic de problema ta.....chiar imi pare rau ca ti s-a intamplat si nu te poti bucura de o masina care este cat de cat ok....e mai grav ca uzina se spala pe maini de problema asta

            Comment


            • Am un prieten cu w transporter la 1000 de km i consuma in jur de 700 gr de ulei,mia spus ca e ceva normal eu unul nu stiam,dar la logan nu am auzit deloc asa ceva.

              Comment


              • Si totusi este posibil,dupa 7000 tot intre min. si max. l-am gasit.....Locomotiva 1,6 Dacia Oil 10w40

                Comment


                • am fost la dacoserv pt revizia de an acum 2 zile , logan 1.4, nea cel mai mare meserias de acolo imi rastoarna 3.5 l in motor......

                  Comment


                  • Originally posted by givali View Post
                    Talpi nu-i dau ca nu am pe unde si nu pot sa fac un consum estimativ de ulei in acest caz .
                    Am avut Dacia Oil 5w30 , apoi EFL 5w30 , a urmat tot un Dacia Oil 5w40 iar acum am Castrol magnatec 10w40 si-l papa si pe acesta ...... Am renuntat la a cauta explicatii . Pe vremuri era o vorba " facuta la schimbul trei " .... se pare ca acolo se incadreaza si golanu meu !!!!
                    Sigur nu ai vreo pierdere pe undeva. Uite de exemplu la loganul meu undeva intr-un colt la capacul de la chiuloasa se vede cum se prelinge nitel ulei nesemnificativ si la fel intr-un colt jos langa baia de ulei, desi la mine in 10 000 km nivelul pe joja daca scade 5 mm. Daca nu ai pierderi ceva se intampla prin motor de ti-l arde, si asta de obicei se observa printr-un fum albastru. Sa nu fie vreo problema si pe la segmenti.

                    @sebask ai peste maxim acum uleiul, trebuie sa scoti surplusul. Cu o seringa mare de 50 ml sau 100 si un furtunas de la stergatoare iti faci treaba

                    Comment


                    • azi verific..... nivel ulei - maxim ! maine la farmacie , seringa si perfuzor ! furtunul de la stropitor mi se pare cam murdarel. Cum poti frate sa lucrezi la servis ,mecanic batran, si sa pui ulei pana ...... Am mers prin cunostinta acolo . Am facut deja 300km , sper sa nu dauneze !

                      Comment


                      • Stiu cum toarna unii cu bidonul de 4 litri, nu prea se mai uita sa verifice cat au bagat. Si eu la ultimul schimb m-am trezit cu un pic peste maxim. Mecanicul pusese fix 3,3 litri ca la carte, doar ca pusese inainte si in filtru, de aia a dat peste maxim

                        Comment


                        • sebask daca pe joja e la nivel maxim si ai facut deje 300 km,nu are nimic pana vei schimba iar uleiu la motor lasal asa cum este
                          daca este peste nivel maxim atunci opereazal cu seringa

                          Comment


                          • loganu se face din 2005, in 6 ani nu au aflat si ei cat ulei intra...doar sunt reprezentanta Dacia ! Am avut si slz inainte si pana acum nu am avut uleiul pe maxim niciodata. Ma termina psihologic . Cred ca maine ... OPEREZ !

                            Comment


                            • @sebask, daca ti-au pus ulei baietii de la Dacoserv, stai linistit ca ti-au pus atat cat trebuia. Ce nu ai vazut tu este ca au pus 3.3 l in motor si au facut in asa fel incat sa lase pe fundul bidoanelor 50-100 ml. De la tine 200 ml, de la urmatorul tot atat si dupa aia vin sa ma intrebe pe mine daca vreau ulei la juma' de pret. Le-am prins "tehnica".
                              Asadar, daca nu ti-a trecut uleiul de "maxim" pe joja, lasa-l asa.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • am crezut ca sunt profesionisti si... cand ma uit ,scosesera din bidonul de 4l , 0.5 l , restul... in motor cu el . Mai bine-l schimbam eu , dar garantia ... Oare credeau ca e 1300 si merge pe ulei !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google