If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bine acuma depinde daca ai lasat sa curga 5 min si dupaia te apuci sa faci umplere,asta este metoda de pe la service.Si chiar daca il lasi cum il las eu 25 min si faci umplere tot nu este bine sa te iei dupa joja au si ele marja de eroare mai bine cumperi un cilindru gradat si bagi in motor 3.4l-3.5l de ulei ca nu strici niciodata motoru.
P.S-Voi daca donati sange cum va simtiti dupa donare bine nu pre cred .
Coane, 3 l sunt fix cat trebuie. In motor oricum va mai ramane ceva, niciodata nu se scurge tot. Arata-mi unde scrie in manual 3,5 l ulei pentru motorul de 1.4.
Efectele pot fi devastatoare cand nivelul de ulei este peste Max pe joja.
PS: Exemplul cu donatul de sange nu are nici o treaba cu suiectul.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Nu scrie dar poti da iti dai sema ca in orice carte tehnica scrie ca,cantitatile MEDII informative cu filtru ulei inclus 3.30-3.35l
Eu cand am loat masina noua venita din fabrica 5km pe teren drept am avut pe joja 2-3 mm peste
ieri am pus la revizie doar 3 litri cu tot cu filtru si era cu 3 milimetri sub nivelul maxim de pe joja in conditiile in care de la schimb la schimb 15000 km nu ia un gram...cred ca e suficient reverific azi si daca va fi nevoie completez dar nu cred
@bursukul: Nivelul peste Max este daunator motorului, asta nu inseamna ca daca ai avut peste, atat se baga la un schimb.
@preferance: Nu mai completa cu nimic, este perfect nivelul.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Nu puneti ulei pana la nivelu maxim, daca se dau forje serioase il papa (cam ~3 mm pe joja mi-au disparut de fiecare data in primii 2-3000 km, apoi asa ramane).
3-4 mm sub max e OK.
Nu puneti ulei pana la nivelu maxim, daca se dau forje serioase il papa (cam ~3 mm pe joja mi-au disparut de fiecare data in primii 2-3000 km, apoi asa ramane).
3-4 mm sub max e OK.
Oare de ce il papa ca la mine nu papa un gram si mereu am pus cu 2-3mm peste joja si am forjat motorul pana 5500-6000.Pentru ca daia pun ulei bun si un pic peste!
La benzinar un mm peste nu afecteaza nimic dar daca-i mai mult farami segmentii raclori(am vrut sa scriu alt cuvant tot cu f ), dupa care motorul "o i-a pe ulei". La diesel distractia-i si mai mare decat la benzinare daca ai ulei peste.
Corect !...deci hai sa ne gandim ce inseamna 3.5 l ulei intr-un motor in care mai raman 200 ml din uleiul vechi ? D-aia se pun 3 l si ca sa fim si mai corecti, uleiul se pune verificand din aproape in aproape, joja.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Ok am sa merg pe mana mea cu cantitatile astea 3.4-3.5l si eu o sa va anunt daca apar probleme sau papa ulei momentan masina mea are 26700 km am mers pe ulei mobil 5w30 esp formula de la inceput si stiti ce ma face sa cred asta pentru ca la firma am doua masini logan 1.4 si dar eu mergand cu loganu si facandui mereu servisurile tinand cont de cei 68000 km si nu a vazut ulei decat dacia oil de la inceput nu are nici pe dracu si nu papa ulei un gram.
In cartea Loganului spune cu semnul exclamarii ca nu se pune ulei peste semnul Max...fiecare face cum vrea, asta e altceva.
In cartea oricarei masini spune in mod express ca nu se pune ulei peste Max.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Oare de ce il papa ca la mine nu papa un gram si mereu am pus cu 2-3mm peste joja si am forjat motorul pana 5500-6000.Pentru ca daia pun ulei bun si un pic peste!
Tati nu stiu, eu ii dau zilnic limitari de 3-4 ori (daca mai ies si seara, e jale) si iti spun din experianta, il manca!
Cand scade la 3-4 mm sub nivelu maxim, nu mai ia gram.
Eu iti spun cat pot de insistent (ca si colegii) NU mai pune peste maxim, bine nu faci.
am schimbat si eu uleiul....era negru...ca "dracu".....am folosit mobil 1...se mentine curat si culoare deschisa cam 6000 de km.....dupa care se inchide la culoare....este posibil ca cei de la reprezentanta sa nu astepte sa se scurga tot uleiul din baie sau uleiul a apucat sa se raceasca..si atunci devine mai vascos...ramane putin in baie si-i scimba culoarea la cel nou..
Chiar daca mai raman vreo 100-150 gr din cel vechi, nu poate sa-i schimbe culoarea in mod radical la cel nou.
La 15000 km rulati, am scos cu siringa 0,7 litri si am completat cu ulei curat/nou (pt ca mai aveam in bidon si la urmatorul schimb bag alt indicativ, dar tot Mobil1, era pacat sa-l tin in camara) si imediat s-a deschis la culoare.
E normal sa se innegreasca/maroneasca (e si in relatie directa cu nivelu de forje primit )) ).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment