Zgomote In Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu m-am referit la o aplicare punctuala, pe suprafete mici, pt eliminarea jocului, fixare. Pt antifonare, solutile sunt similare cu cele aplicate la un club. Oricum pt Dacia este placebo, tot ca un tractor face.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Chiar este interesant de ce nu ar merge injectate cateva "doape" din spuma sub bord in partea dinspre parbriz. Ar merge vreo 2 prin spatele ceasurilor scoase, alte 2 in stanga si dreapta aeratorului din mijloc chiar prin gaurile laterale ale aeratorului. Acolo scartaie-troncane ca naiba la denivelari cat e frig iar la limita dinstre parbriz este o dunga plana tocmai buna pentru cateva guguloaie cat o minge de ping-pong. Nu am curajul sa infig cheder intre bord si parbriz ca sa nu se intemple vreo nefacuta cu parbrizul daca il tensioneaza aiurea.

      Comment


      • Eu asa as face:
        - furtun atasat la capul spray-ului
        - slabim putin bordul din suruburi, pt a avea un joc de 1mm.
        - bagam spuma punctual, cu atentie, cat trebuie, a.î. sa nu iasa pe partea superioara.
        - asteptam sa expandeze, intareasca.
        - strangem la loc suruburile.


        trimis de pe mobil
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Da, cred ca e fezabil dar cu cateva testari inainte, intr-un loc unde vedem, ca sa nu punem prea mult pe orbeste. Partea tampita este ca am pus pentru test patru bucati din dop de pluta si bestia nu mai zice nimic. Doar ca mi-e frica sa nu patesc alta dracie cu tensiunea asta exact pe marginea de jos a parbrizului. Oricum, sunt bucuros ca stiu de unde canta. Daca mai descopar si unde sfaraie in extrema dreapta, om ma fac. Parca ar fi o frunzulita mica la limita aeratorului din dreapta/geam fata-dreapta.

          Comment


          • poti folosi ceva dedicat precum terofoam sau TEROSON PU 9500 dar are un pret pe masura

            Comment


            • Da, ar merge dar are marele dezavantaj cu depunerea. Or, eu vreau sa nu desfac bordul ci sa pun cate un "ou" prin locul de dupa ceasurile de bord si prin fantele de la aeratorul de parbriz, asa cum spuneam mai sus.

              Comment


              • Cert este faptul ca desi am desfacut fetele de usi, plasticele de pe montanti, partial bordul si am izolat cu burete, cu pasla, din cand in cand, dupa ce dau prin gropi mai mari, tot se mai aude foarte usor, abia perceptibil, cate ceva. Unii spun ca-s eu paranoic si ei nu aud nimic. Poate, dar un lucru este cert: Logan 1 este vizibil facut in graba, din "resturi" ramase de pe la alte masini Renault, iar acest lucru se vede in exploatarea de zi cu zi: s-a data atentie deosebita motorului, cutiei si trenului de rulare (in 8 ani nu am avuti absolut nici-o problema mecanica, electrica, tehnica de vreuna fel), dar lufturile sunt caroseriei sunt foarte mari, plasticele zornarie, portierele se lasa pe acele bucse, insonorizarea este sublima si cate si mai cate. Pe marea lor majoritate le-am rezolvat inca din primul an, asa ca Loganul meu este destul de tacut.
                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                Comment


                • Hihi. Se simte dragostea de tata (glumesc). Nici nu ma gandesc sa mormai despre calitate la pretul respectiv. Nenorocitul de plastic de pe bord si de pe la usi este de vina dar daca ne gandim prin ce trece, saracul, vara si iarna, sunt sigur ca e de iertat. Acum, nici sa stai cu parasolarul in buletin nu tine si nici garaje nu sunt pe la toate portile. Am simtit clar ca vara e cuminte si doar pe frig canta, saraca. Si eu sunt agasat de zgomote aiurea care pot insemna alarme in unele cazuri. Dupa ce se incalzeste pe afara o sa pun spuma cate putin si daca e in regula raportez pe aici. Toate celelalte idei, fezabile, le-am aplicat dar nu au dat rezultate.

                  Comment


                  • Ca de obicei, ma complicam aiurea. Am pus doua ventuze dezafectate intre parbriz si bord, cu partea de suctiune spre bord si nu se mai aude nici "pas". Testarea initiala am facut-o cu doua felii dintr-un dop de pluta taiat putin oblic cu grosime de la 6 la 10 mm dar se vedea si am gasit ventuzele negre parca facute pentru asta. Consider rezolvata problema.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google