daca ai luat masina de noua, ar fi trebuit sa-ti arate chestia asta consilierul de vanzari. dar cine stie, poate se gandea daca-i lasi si lui vreo spaga ceva
Calculatorul de bord
Collapse
X
-
-
Originally posted by mihai.85 View Postdaca ai luat masina de noua, ar fi trebuit sa-ti arate chestia asta consilierul de vanzari. dar cine stie, poate se gandea daca-i lasi si lui vreo spaga cevadaca esti puternic si ai vointa le rezovi pe toate
Comment
-
Salut , nu am citit chiar tot ce sa discutat , dar vroiam sa va intreb daca ati patit si voi problema asta. Uneori cand raman pe rosu la benzina dupa ce alimentez chiar si daca fac plinu ramane tot pe rosu problema dispare atunci cand resetez computeru de bord,nu face mereu. A mai patit cineva ?Doar oamenii plicisitori se plictisesc!
Comment
-
Acu' cativa ani eram in concediu si prin Voineasa, dupa o oprire, imi amintesc ca s-a resetat cb, lucru care m-a nemultumit pentru ca imi propusesem sa cunosc un consum/total traseu .De atunci nu s-a mai intamplat niciodata.
Aproape am si uitat povestea, cand o cunostinta ma intreaba zilele astea daca e vre-o logica, nr. total km, sau altceva. N-am stiut ce sa-i spun; voi ce parere aveti?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nu prea are nici o logica, se reseteaza pur si simplu. Am observat ca daca las ceva consumator- pozitii, muzica cu motorul oprit mai mult timp, la pornire sare pe zero CB.
Alta curiozitate, saptamana trecuta am avut bateria data jos o zi si nu s-a resetat nimic.
Comment
-
Cum functioneaza cb-ul la logan? Consumul instant este dat de cantitatea de carburant care intra in motor masurata de calculatorul unitatii de injectie sau se face un calcul matematic in functie de turatie (cum mi-a spus un "meserias " de la un service)?
Comment
-
Imi cer scuze pentru dezgroparea threadului dar de cateva zile am o problema cu logariciul si nu gasesc un raspuns niciunde si anume: indicatia de combustibil a luat-o razna ... adica daca am o liniuta imi arata ful sau 4 linii ..cat vrea si in meniul de diagnosticare exact la fel litrii cand 10 cand 50 cand ..nimic cateodata insa imi indica corect cantitatea de combustibil. Din search in search am reusit sa fac niste legaturi si am descoperit acea diagnosticare in meniul cb-ului iar eroarea este Jc - scurtcircuit senzor joja carburant, am dat reset nimic reapare iar pavelele o iau razna la loc . Ce se poate face ? Multumesc anticipat
Comment
-
Verifici conectorul sondei și pompei de benzină, să nu fie oxidat, deteriorat etc.
Deconectezi mufa respectivă și faci testul de diag la TdB: Jc = scurtul e pe instalația mașinii, Jo = ok, problema e în rezervor
Dacă după operația de mai sus tot face figuri, problema e la sondă - sondă defectă sau contacte imperfecte.
Dacă ai un multimetru poți verifica.
Nu umbla la rezervor, să scoți sonda din rezervor - trebuie cheie specială și mai mult ca sigur nu vei mai pune singur la loc.Last edited by t0rquemada; 24 December 2014, 11:33.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Ok, o sa incerc asta si revin.
Am revenit , scurtul se afla in instalatia masinii deoarece am scos mufa din pompa iar TdB tot primeste informatii eronate, de exemplu acum imi arata 4 pavele cu mufa deconectata .... iar erori nu mai vrea sa indice ''------"
Comment
-
Verifică mufa R2 dintre scaunul șoferului și pragul stânga, e posibil să fie oxidată.
Deconectezi mufa respectivă și faci testul de diag la TdB: Jc = scurtul e pe instalația mașinii*, Jo = ok, problema e în rezervor**
* problema e între R2 și TdB
**problema e între R2 și rezervorLast edited by t0rquemada; 24 December 2014, 17:34.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment