If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Va salut pe toti! Inainte am avut ca marea majoritate Dacia clasica. Obisnuiam iarna cand se anunta ger mare, sa duc bateria in casa desi am garaj. Nu am avut niciodata probleme cu pornirea la rece. La logan daca scoti bateria mai mult timp se intampla ceva cu calculatorul?
daca-mi puteti raspunde - Multumesc!
Chiar nu e nevoie sa scoti bateria deloc...la mine in constanta sunt -12 grade afara noaptea si pornesc motorul(diesel) la prima cheie...deci tu cu benzinar si mai usor pornesti.
de scos bateria chiar nu prea e nevoie, nu de alta dar la mine in medias de cateva nopti e ger mare, si dimineata bateria da curent, dar motorul e inghetat bocna de abea se invarte
Daca vrei poti scoate bateria. Nu se intampla nimic cu calculatorul.
Dar e o munca in plus.
Tata are Logan din 2005 cu baterie originala. O tine afara si nu are probleme cu pornirea.
Am citit pe undeva (nu retin unde) ca pe frig serios se reduce capacitatea bateriei la jumatate. Pentru cine are garaj neincalzit sau curte (adica sa nu aiba nevoie peste noapte de alarma) ar fi bine pentru baterie sa fie depozitata peste noapte in casa, in sensul unei porniri mai usoare dimineata. Nu cred sa fie probleme la calculator, doar ca trebuie din nou setata ora la ceasul din bord si introdus codul casetofonului (sau mp3) originale. La bateriile in stare buna (cel mult 2 ani) nu cred sa fie nevoie de "incalzire" peste noapte.
Odata cu venirea iernii, din instinctul de a se adaposti, un sobolan si-a gasit culcus la mine in garaj. Am vazut eu ceva scurmaturi caci este construit pe pamant (nu are beton), dar nu am dat importanta. Intr-o zi fiind in trafic dau sa spal parbrizul dar ioc! Zic, taci ca s-a terminat lichidul de spalare! Ajung acasa controlez lichidul si...... stupoare! lichid aveam! Am pus-o zic eu masina noua 7000 km si nu mai functioneaza pompita? Controlez si gasesc excremente de sobolan sub grila de plastic din compartimentul vasului de spalare parbriz si firele de la pompita roase pana le-a rupt de tot. Am remediat problema, de atunci tin masina in garaj cu un emitator de ultrasunete in functie. Stie cineva vreo solutie (lichid) care sa ung pe la motor sau altceva care sa nu l-e placa la rozatoare?
Intradevar de atunci nu am mai gasit umblat ....dar totusi!
PAULAS55...o dai dintr-un subiect in altul...deci...daca vrei sa scoti bateria sa o duci in casa o poti duce fara grija...nu se strica nimic la masina ...doar setezi ceea ce a scris userul Urs mai sus...iar referitor la soriceii care intra in compartimentul motor exista topic separat...foloseste functia search si il vei gasi.Inchidem.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment