am sa fac proba la 130 weekend-ul asta ca am un drum Galati - Husi - Vaslui - Iasi, da la intoarcere dupa ce se "aseaza" placutele, ca pe dealurile de la Husi e belea. Postez impresii dupa .... daca mai apuc )
Placute de frana
Collapse
X
-
Originally posted by RobertR View Postam sa fac proba la 130 weekend-ul asta ca am un drum Galati - Husi - Vaslui - Iasi, da la intoarcere dupa ce se "aseaza" placutele, ca pe dealurile de la Husi e belea. Postez impresii dupa .... daca mai apuc )
Vezi ca intre Vaslui si Iasi au aparut niste cratere de toata frumusetea. La fel si intre Barlad si Crasna, sunt cateva locuri in care trebuie sa opresti pana la nivel de trI maxim II. Drumul poate fi inselator, adica rulezi o bucata cu 130 si deodata te trezesti cu asfalt ciuruit si bortelit
Parerea mea e sa mergi de la Husi direct Iasi si sa eviti VS. Sunt cateva portiuni cu gauri pe acolo cam la 10km dupa Husi inainte de satul Valea Greacului si ai scapat.
Comment
-
lord_wader: daca te pricepi desfa etrieru si curata pistonasul cu niste wd-40 sau vezi ca sunt spray-uri speciale pt curatirea franelor. Daca nu fugi la service. Probabil pistonul de la etrierul dreapta nu se retrage complet iar placutele raman inca presate pe disc.
Octavian___32: tin sa te contrazic. Mie personal mi se pare ca franeaza mai bine cu SL decat cu cele de origine. Urmatorul schimb o sa fie Premier, vreau sa vad cum se comporta si cu astea.Last edited by Nepotu123; 20 February 2011, 14:06.
Comment
-
Ferodo SL nu sunt niste placute stralucite, sunt niste placute fabricate corect cat sa nu prezinte fisuri in material si sa se incadreze in standardele de siguranta, sunt in mod cert mai sigure si mai bune decat "MasterSport" sau alte noname-uri disponibile pe la diversi comercianti si mecanici care datorita pretului de achizitie redus lasa loc de adaos mai mare, insa sunt mai slabe din cateva puncte de vedere fata de Ferodo Premier, ATE etc.Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Originally posted by Nepotu123 View Post..........................
Octavian___32: tin sa te contrazic. Mie personal mi se pare ca franeaza mai bine cu SL decat cu cele de origine. Urmatorul schimb o sa fie Premier, vreau sa vad cum se comporta si cu astea.
In cazul meu momentan cea mai buna combinatie s-a dovedit a fi TRW discuri +TRW placute (codul care e scump ~140 lei setul, nu d-ala ieftin cu 80 lei).
Franeaza cam (95%) cum frana odata ) cand era dupa rodaj.
Comment
-
Originally posted by RobertR View Postam sa fac proba la 130 weekend-ul asta ca am un drum Galati - Husi - Vaslui - Iasi, da la intoarcere dupa ce se "aseaza" placutele, ca pe dealurile de la Husi e belea. Postez impresii dupa .... daca mai apuc )In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Moncher Octavian, tin din nou sa te contrazic.
Cum poti sustine ca o placuta cu coef. de frecare 0.20 franeaza mai bine decat una cu 0.5 ?
Buba este ca nu va reglati nici unii cantarul pentru puntea spate, care dupa un timp se decalibreaza.
Franele unei masini mai sunt influentate de starea suspensiei, mai precis a amortizoarelor. Asa ca las-o balta cu placutele si discurile in sus in jos, la stanga si la dreapta, cand iti pui amortizoare noi se imbunatateste si franarea.sigpic
Comment
-
merg si eu cu trenul asta...
Dupa zeci de pagini de dezbateri de discuri si pacute upgradate, voi ajungeti sa franati cu 95% din valoarea unui Logan stock?
Masina mea cred ca franeaza cu 150% din valoarea de fabrica...si asta atat datorita suspensiei cat si a calitatii discurilor si a placutelor...
Comment
Comment