Daca codul e FDB 845 la 259x12 si e la fel si la 259 ventilat, atunci forma si dimensiunile pacutei sunt identice, difera doar o falca de etrier ca sa permita grosimea discului.
Placute de frana
Collapse
X
-
Placutele sunt idem si la fel. Difrenta e de ~1 cm la marimea etrierului. Discul plin are 12mm, ventilat 21-22 mm , nu prea ar avea cum intra disc ventilat+2 placuta in etrierul pt disc plin. Eventual daca iei cu flexul din el si din placute reusesti.sigpic
Comment
-
la discurile pline etrierul este Lucas. are distanta dintre falca si piston mai mica. etrieri TRW au doar ventilatele. placutele sunt identice la orice logan orice motorizare orice sistem de franare
razvan are dreptate. etrierul fie el TRW sau ATE este foarte comun la o multime de masini precum Fiat Peugeot Renault etc. ceea ce difera este portetrierul. difera cu milimetrii dar veti vedea ca milimetrii aia fac diferenta intre a putea introduce o placuta buna sau nu.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postetrierul e acelasi. portetrierul difera. placutele stau in portetrier. etrierul este doar "menghina" care strage placutele, si poate fi cu 10mm mai incapator. pistonasele au cam 40mm lungime, asta ca sa realizati ce mult pot iesi in afara!
Cat de sigur esti ca in etrierul pt neventilate intra un disc ventilat plus placute?sigpic
Comment
-
am avut in aceasta dimineata onoarea ca conduc un Logan echipat cu placute EBC green. placute normale stock nu van sau alte nebunii si lichid ATE Racing
va spun diferentele fata de Ferodourile mele
la rece raspunsul la pedala vine mult mai prompt si efortul la pedala este considerabil mai mic. franele nu au nevoie de incalzire ca placutele sa aibe aderenta maxima. prind foarte foarte bine de la prima pedala.
pe masura ce se repeta franele insa aderenta placutelor EBC scade si efortul la pedala creste .
la Ferodourile mele pe masura ce franele cresc in intensitate aderenta placutelor creste si efortul la pedala scade. sunt mult mai eficiente la temperaturi mari
P.S. avea 18.000 cu placutele astea si discuri ferodo luate noi tot 18.000 km. discurile aveau buza si santzuri . la mine suprafata discului este oglinda si buza total inexistentaLast edited by alessandro; 31 October 2011, 12:37.
Comment
-
Alessandro eu nu ma mai pronunt deloc la placute.
Iti dau un exemplu: eu echipat cu Remsa si alt Logan 1.4 echipat tot cu Remsa, diferenta mica de rulaj la placute.
La a mea prindea frana, dar nu extraordinar (indiferent reci sau calde).
La colegu era pe departe(!) mai sensibila pedala si mult mai prompta in franare.
Ambii suntem cu ABS.
Asa ca sa-mi bag ceva in ele de placute.
PS: mi-a spus acel coleg sa umblu la frana pe spate, sa mai reglez sabotii (chiar daca sunt autoreglabili) dar nu fac asta atata timp cat la ITP franele au iesit OK pe spate (cat trebuie sa fie) si dupa 2 ani si dupa 4 ani.
Comment
-
Am schimbat lichidul de frana si in aceleasi conditii, cu lichidul nou am reusit sa fac ABS-ul sa intre vara, cu anvelope Dunlop Sport 9000, lucru pe care nu l-am reusit cu lichidul vechi. S-a simtit clar o schimbare in bine, nu a fost doar subiectivism.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment