Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca codul e FDB 845 la 259x12 si e la fel si la 259 ventilat, atunci forma si dimensiunile pacutei sunt identice, difera doar o falca de etrier ca sa permita grosimea discului.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Placutele sunt idem si la fel. Difrenta e de ~1 cm la marimea etrierului. Discul plin are 12mm, ventilat 21-22 mm , nu prea ar avea cum intra disc ventilat+2 placuta in etrierul pt disc plin. Eventual daca iei cu flexul din el si din placute reusesti.
      sigpic

      Comment


      • etrierul e acelasi. portetrierul difera. placutele stau in portetrier. etrierul este doar "menghina" care strage placutele, si poate fi cu 10mm mai incapator. pistonasele au cam 40mm lungime, asta ca sa realizati ce mult pot iesi in afara!

        Comment


        • la discurile pline etrierul este Lucas. are distanta dintre falca si piston mai mica. etrieri TRW au doar ventilatele. placutele sunt identice la orice logan orice motorizare orice sistem de franare

          razvan are dreptate. etrierul fie el TRW sau ATE este foarte comun la o multime de masini precum Fiat Peugeot Renault etc. ceea ce difera este portetrierul. difera cu milimetrii dar veti vedea ca milimetrii aia fac diferenta intre a putea introduce o placuta buna sau nu.

          Comment


          • Originally posted by razvanamza View Post
            etrierul e acelasi. portetrierul difera. placutele stau in portetrier. etrierul este doar "menghina" care strage placutele, si poate fi cu 10mm mai incapator. pistonasele au cam 40mm lungime, asta ca sa realizati ce mult pot iesi in afara!

            Cat de sigur esti ca in etrierul pt neventilate intra un disc ventilat plus placute?
            sigpic

            Comment


            • am avut in aceasta dimineata onoarea ca conduc un Logan echipat cu placute EBC green. placute normale stock nu van sau alte nebunii si lichid ATE Racing

              va spun diferentele fata de Ferodourile mele

              la rece raspunsul la pedala vine mult mai prompt si efortul la pedala este considerabil mai mic. franele nu au nevoie de incalzire ca placutele sa aibe aderenta maxima. prind foarte foarte bine de la prima pedala.
              pe masura ce se repeta franele insa aderenta placutelor EBC scade si efortul la pedala creste .
              la Ferodourile mele pe masura ce franele cresc in intensitate aderenta placutelor creste si efortul la pedala scade. sunt mult mai eficiente la temperaturi mari

              P.S. avea 18.000 cu placutele astea si discuri ferodo luate noi tot 18.000 km. discurile aveau buza si santzuri . la mine suprafata discului este oglinda si buza total inexistenta
              Last edited by alessandro; 31 October 2011, 12:37.

              Comment


              • ciudat ca la cald zici ca depui efort mai mare. mie nu mi s-a parut defel. e clar in schimb, la rece, ebc-urile green sunt beton.

                Comment


                • clar da. la rece doar ma gandeam la pedala si ma scotea prin parbriz.

                  EBC urile au coeficient de 0.5 dar il pierd repejor fata de Ferodo care mentin franare constanta de la rece la cald cu 0.3

                  Comment


                  • Alessandro eu nu ma mai pronunt deloc la placute.
                    Iti dau un exemplu: eu echipat cu Remsa si alt Logan 1.4 echipat tot cu Remsa, diferenta mica de rulaj la placute.
                    La a mea prindea frana, dar nu extraordinar (indiferent reci sau calde).
                    La colegu era pe departe(!) mai sensibila pedala si mult mai prompta in franare.
                    Ambii suntem cu ABS.

                    Asa ca sa-mi bag ceva in ele de placute.

                    PS: mi-a spus acel coleg sa umblu la frana pe spate, sa mai reglez sabotii (chiar daca sunt autoreglabili) dar nu fac asta atata timp cat la ITP franele au iesit OK pe spate (cat trebuie sa fie) si dupa 2 ani si dupa 4 ani.

                    Comment


                    • Schimba lichidul de frana
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • discurile le ai luat in calcul ? @ octavian

                        pe discurile stock FDB urile prindeau mult mai bine dar le mancau foarte repede. Brembourile mele se preteaza la ceva mai dur

                        Comment


                        • Discuri stock la ambii, ce sa iau in calcul la astea?

                          De ce sa-mi schimb lichidu de frana?
                          La testu facut nu ar fi avut nici o relevanta (acum vreo 1,5 ani).

                          Comment


                          • conteaza concentratia de apa din lichid, aerisirea, calitatea lichidului

                            Comment


                            • Am schimbat lichidul de frana si in aceleasi conditii, cu lichidul nou am reusit sa fac ABS-ul sa intre vara, cu anvelope Dunlop Sport 9000, lucru pe care nu l-am reusit cu lichidul vechi. S-a simtit clar o schimbare in bine, nu a fost doar subiectivism.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Nici una dintre masini nu a avut schimbat lichidul de frana, ba chiar Loganul colegului acea dupa 100000 km in momemtul testului.
                                Deciv-am spus, nerelevant lichidul de frana la testul facut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google