Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • multumesc mult, alessandro !

    @bad hrc. stiu ca franele poate ar trebui se fie mai feme dar merg 99% in oras unde se merge mult in coloana si nu vreau ca la fiecare oprire sa fiu pe parbriz sau sa mi-o dea inul din spate care n-are premier de renault...etc mcv...etc
    Last edited by B997NDL; 4 June 2012, 15:32.

    Comment


    • Eu m-am referit ca frana e eficienta, dar la a mea cand era stock, pedala de frana era foarte moale si imprecisa, cu ate pedala e mai tare, pentru a frana mai tare (eventual sa intre si abs) trebuie sa apas mai zdravan pe pedala de frana.

      Comment


      • eu m-am invatat cu ea mei moale dar eficienta. pot frana gradual.. si e moale si datorita servo. inainte sa pornesc motorul pedala e betonata.
        si nu stiu daca e placut sa-ti intre mereu abs-ul. am inteles ca intra la viteze maricele sau aderenta slaba. cred ca in oral intra in rare situatii.

        Comment


        • Daca franezi brusc intra de n-are treaba si in oras.

          Comment


          • pentru performante maxime la franare pedala trebuie sa fie moale la inceput si sa se intareasca pe paecurs pana devine tare.
            asta permite dozare si controlare cu o acuratete cat mai mare.

            nicidecum tare si sensibila din primul centimetru. nu faci decat ca la o frana de urgenta sa blochezi rotile si te duci si sanie si fara directie

            Comment


            • si mie mi-a intrat in oras dar la frana brusca pe la 60-70 km/h (or fi fost 80km/h ?! nu mai stiu) . senzatia f nasoala. parca ti-a intrat un stalp prin podea si impinge in pedala.
              cam asta ziceam si eu, alessandro. si daca pedala e moale nu cred ca inseamna ca nu face treaba. cu servo si volanul e moale ..

              Comment


              • In continuare toti colegii care folosesc Ferodo Premier FDB 1781 sunt multumiti ?

                Comment


                • eu folosesc FDB 1781 pe prestige PH1 si sunt ok dar nu se compara cu FDB 845 de pe Prestige ul Ph2 pe care il am.
                  ceva "agresivitate" in plus pentru 845

                  Comment


                  • Recomand cu incredere FDB1781 pe discurile stock, sunt foarte multumit de cum "presteaza". Pe discuri mai dure merg 845.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Astazi am fost de fata intr-un service cand se schimbau placute si discuri de frana la un Audi A6 , fabricatie 2009, de 3.0 litri si quatro. Erau ATE ambele. La un BMW 330 xd , tot ATE am vazut combinatia care a fost de altfel si recomndata de mecanicul din service BMW. Nu se pomeneste deloc de Ferodo , probabil la cilindree mai mica sunt cei de la Ferodo mai implicati sau nu imi dau seama.

                      Comment


                      • In general, BMW-urile vin cu ATE ca prima echipare din fabrica, d-aia se si recomanda mai departe. Asta nu inseamna ca Ferodo sunt mai prejos.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Diferenta e ca Ferodo face si placute stifturi, pardon de buget, ATE nu.

                          Comment


                          • alta diferenta e ca ATE nu prea miroase curse in motorsport. curse dastea precum F1 WRC nimicuri

                            Comment


                            • Scuze ca-ti zic, dar ar fi cazul sa nu mai faci comparatii de genul. Si renault are masini in F1 dar asta nu inseamna ca masinile produse pe banda rulanta se ridica la aceleasi standarde ca bolidul din F1.
                              Ferodo fdb845 au cel mai bun raport calitate/pret, doar ca toti care le-ati avut pe masini ati ramas fara discuri in cateva zeci de mii de km.

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                alta diferenta e ca ATE nu prea miroase curse in motorsport. curse dastea precum F1 WRC nimicuri
                                Hai sa ramanem la carutele noastre, astea de strada.
                                Aici Ferodo nu e tata lor, nici pe departe.

                                Ferodo e tata aici, ca ati luat-o razna.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google