If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@bad hrc. stiu ca franele poate ar trebui se fie mai feme dar merg 99% in oras unde se merge mult in coloana si nu vreau ca la fiecare oprire sa fiu pe parbriz sau sa mi-o dea inul din spate care n-are premier de renault...etc mcv...etc
Eu m-am referit ca frana e eficienta, dar la a mea cand era stock, pedala de frana era foarte moale si imprecisa, cu ate pedala e mai tare, pentru a frana mai tare (eventual sa intre si abs) trebuie sa apas mai zdravan pe pedala de frana.
eu m-am invatat cu ea mei moale dar eficienta. pot frana gradual.. si e moale si datorita servo. inainte sa pornesc motorul pedala e betonata.
si nu stiu daca e placut sa-ti intre mereu abs-ul. am inteles ca intra la viteze maricele sau aderenta slaba. cred ca in oral intra in rare situatii.
pentru performante maxime la franare pedala trebuie sa fie moale la inceput si sa se intareasca pe paecurs pana devine tare.
asta permite dozare si controlare cu o acuratete cat mai mare.
nicidecum tare si sensibila din primul centimetru. nu faci decat ca la o frana de urgenta sa blochezi rotile si te duci si sanie si fara directie
si mie mi-a intrat in oras dar la frana brusca pe la 60-70 km/h (or fi fost 80km/h ?! nu mai stiu) . senzatia f nasoala. parca ti-a intrat un stalp prin podea si impinge in pedala.
cam asta ziceam si eu, alessandro. si daca pedala e moale nu cred ca inseamna ca nu face treaba. cu servo si volanul e moale ..
eu folosesc FDB 1781 pe prestige PH1 si sunt ok dar nu se compara cu FDB 845 de pe Prestige ul Ph2 pe care il am.
ceva "agresivitate" in plus pentru 845
Astazi am fost de fata intr-un service cand se schimbau placute si discuri de frana la un Audi A6 , fabricatie 2009, de 3.0 litri si quatro. Erau ATE ambele. La un BMW 330 xd , tot ATE am vazut combinatia care a fost de altfel si recomndata de mecanicul din service BMW. Nu se pomeneste deloc de Ferodo , probabil la cilindree mai mica sunt cei de la Ferodo mai implicati sau nu imi dau seama.
Scuze ca-ti zic, dar ar fi cazul sa nu mai faci comparatii de genul. Si renault are masini in F1 dar asta nu inseamna ca masinile produse pe banda rulanta se ridica la aceleasi standarde ca bolidul din F1.
Ferodo fdb845 au cel mai bun raport calitate/pret, doar ca toti care le-ati avut pe masini ati ramas fara discuri in cateva zeci de mii de km.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment