Ferodo nu e tatal lor dar e sus de tot in top. Au placute pentru toate buzunarele.
Placute de frana
Collapse
X
-
Subiectivismul e in floare si aici. Cine are pe masina ATE normal ca ATE rulezz, cine are Ferodo, normal ca Ferodo rulezz si cine are Master Sport, normal ca Master Sport rulezz. Si Ferodo sunt bune si ATE sunt bune, si Brembo sunt bune, cam rarute dar bune si alea.
Comment
-
Clasifici Ferodo the top of the top?
PS: eu am spus, la viitorul schimb voi lua Ferodo d-astea periculoase care manca discul (nici nu ma doare capu de asta) sa vad minunea lumii. Imi place sa am rana tzapana, nu ca as merge la concurs de franari cum fac unii p-aci (sa demonstreze umai ei stiu ce) ci la o adica sa am frana buna, stiu bine ce inseamna asta.
In mod normal tre' sa rupa in doua ATE-urile care la am acum.
Altfel v-ati batut gura de pomana.
Vedem.Last edited by Octavian; 2 July 2012, 21:05.
Comment
-
Nu am spus ca sunt cei mai buni dar sunt sus in top, nu mi se par mai prejos decat ATE si IMO sunt peste TRW.
Cat despre FDB845, cum ai ajuns la concluzia ca trebuie sa "rupa in 2 ATE" ? 845-urile sunt niste placute foarte bune, cu un raport pret/calitate imbatabil dar cum ai ajuns la concluzia ca trebuie sa fie mult peste niste ATE de 2 ori mai scumpe ? Eu nu am 845 ci 1781 si sunt excelente, depasesc cu mult limita de aderenta a cauciucurilor (Michelin), tin si la tavaleala, nu scartaie.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Pai toata lumea ridica in slavi fdb845, daca intrebi ce placute sa iei asta e prima placuta care ti se recomanda. Eu am avut ferodo din fabrica si tind sa cred ca fdb845 erau, doar ca scria alt numar pe ele.
Eu as fi curios sa vad un test comparativ intre fdb845 si ate dar pe aceeasi masina sau macar pe masini cu aceleasi anvelope.
Comment
-
Pai o sa pun eu la a mea, n-am glumit, treaba doar de timp.
Shakar, la cat au fost de laudate asta e concluzia, faceti oamenii sa creada ca exista Ferodo si cam at pe lumea asta.
Spre ex la frate-meu au pus la schimb Brembo, incredibil ce prindea frana cu ele. Nu le pot compara cu altceva pt ca n-au fost pe masina mea.
Eu pana acum am comparat doar ce am avut pe masina, nu ma mai iau dupa unu si altu pt ca am luat teapa.
Daca Ferodo se dovedesc a fi mai bune decat ATE voi spune public treaba asta.
Pana atunci da-mi voie sa am rezerve, atata timp cat n-am avut pe masina mea.
Comment
-
Originally posted by bad_hrc View PostPai toata lumea ridica in slavi fdb845, daca intrebi ce placute sa iei asta e prima placuta care ti se recomanda. Eu am avut ferodo din fabrica si tind sa cred ca fdb845 erau, doar ca scria alt numar pe ele.
Eu as fi curios sa vad un test comparativ intre fdb845 si ate dar pe aceeasi masina sau macar pe masini cu aceleasi anvelope.
la pretul de 80-90 lei pe care il au 845 urile sunt cea mai buna placuta raport calitate / pret de pe piata
atata timp cat in WRC, IRC, EHC, cele mai folosite placute sunt Ferodo Racing din punctul meu de vedere sunt pe locul 1 in top
Comment
-
Pai poate sunt pe primul loc cu placutele din gama Ferodo Racing. Cand te gandesti la DS Performance si pe masina pui FDB... n-ai masina echipata de raliu si cred ca de fapt gama DS este pentru omul de rand, in WRC, IRC folosidu-se palcute special concepute care au performante peste gama DS Performance.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post..................
atata timp cat in WRC, IRC, EHC, cele mai folosite placute sunt Ferodo Racing din punctul meu de vedere sunt pe locul 1 in top
Originally posted by Lascarica View PostAm pus ATE, convins de un post al lui Octavian.
Sunt multumit pentru ca nu scot zgomot si parca au ceva modulatie insa nu pot spune ca franeaza mai puternic decat cele stock .
Stai sa se mai aseze pe disc...sa vezi atunci ce scartaieli baga
Nu glumesc, scartaie de la ia dracii. Nu stiu, poate o fi si de la discuri, eu am schimbat discurile de fabrica cu TRW-uri.
Modulatie cum spui au clar, adica daca te referi ca frana e elastica dar ferma la apasare puternica, ai control bun.
Din amintirile mele cu placutele stock/de fabrica, eu spun ca franeaza la fel, am fost bucuros sa gasesc ceva care sa poata frana ca si cele de fabrica, de care am fost foarte multumit, simteai cu "musca" din disc.
Daca alea de fabrica spuneti ca sunt Ferodo (poate facute bre de Ferodo cu reteta OEM, asta o accept) ar trebui sa fie, atunci sunt bune.
Dar pana aum din ce am incercat (Remsa, Renault fake-uri, TRW codul cel scump) ATE-urile au fost pe departe (chiar si fata de TRW) cele mai bune.
PS: eu asa zic, alea de fabrica or fi Ferodo, dar sunt sub reteta OEM, care e altceva decat ce face Ferodo.
Deci nu vad nici o nesimtire aici cum spun unii
Comment
Comment