Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • exista cineva pe aici care spunea ca este multumit de SL uri.

    eu tot nu inteleg ce facem noi aici. parerea mea este ca nici pe hartie nu putem compara o placuta organica cu una semimetalica.

    ca ala sau ala spune ce este multumit in conditiile in care nu a folosit si altceva mi se pare total irelevant.

    Comment


    • Eu cred ca, cat timp respecta niste norme de siguranta si sunt acreditate RAR (sa nu fie fake-uri), sunt in regula. Acum ca sunt unii care au nevoie de un sistem de franare gandit pentru un stil mult mai agresiv, e alta poveste.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Un mare adevar ai grait.
        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

        Comment


        • Si cea mai puscarie de placuta blocheaza roata cand apesi pedala din fundul curtii.

          Ideea este sa stie sa opreasca roata de cat cat mai multe ori, cat mai repede posibil dar fara sa o blocheze.

          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

          Comment


          • Originally posted by burtosu View Post
            Parerea mea este sa postati pareri pertinente,nu aberatii cu 7 pedale de la 100-0(de parca intr-o exploatare normala a masinii s-ar intampla asa ceva),un om normal la cap,cu familia in masina NICIODATA nu o sa faca asa ceva cu o masina indiferent de drumul pe care-l parcurge.Am coborat Transalpina vara,5 persoane +bagaje FULL,frana de motor+frana masinii,n-am simtit nicio clipa ca as avea nevoie de cine stie ce frane ceramice(in mers de om normal,nu de pilot de curse ca nu aveam motiv),pe Transfagarasan,identic,atunci de ce sa pun altceva cand ceea ce folosesc este f. bun,doar de dragul impresiilor si testelor stupide si absurde?
            eu mi.am spus parerea mai sus. daca ziceam ca am mers bucuresti brasov cu maxim 80 km/h si am pus doar trei frane line era o parere pertinenta? un om normal la cap poate sa aiba un stil mai agresiv de a conduce , sau sa ii iasa doi soferi mai neinspirati in fata si la a doua masina sa nu reactioneze ca la prima
            Can't touch this !

            Comment


            • V-a luat flama mai ceva ca pe placutele incinse...ia, mai usor!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by popavlm View Post
                poi incearca ferodo SL si o sa zici ca fermiturile sunt "muma" de placute...
                Poate ai avut ghinion sa nimeresti marfa contrafacuta.
                Eu am FSL1781 si sunt multumit cum tine frana, probate si pe coborari pe drumuri de munte.
                Fiind placute moi rodeaza uniform discurile noi montate. Le mai tin un pic si pun FDB45 sau ATE.

                Tot din categoria placutelor mai putin folosite, am avut si Valeo, 2 schimburi. Moi si eficiente, relativ ieftine.
                Last edited by mr.K; 30 October 2012, 22:11.

                Comment


                • Discurile se rodeaza cu placutele care vor fi folosite pe toata durata lor de viata.

                  FSL nu tin de la viteza legala de autostrada la 0, cu 4 persoane in masina. Stiu ca la voi obiceiul este sa mergeti ''la consum'' pe autostrada, lucru pentru care eu as suspenda pe 3 luni minim permisul, dar nah.

                  Calitatea franelor este pe acelasi loc cu cea a anvelopelor. Fara solutii ''ieftine'' pentru ca poate sa coste extrem de scump la un moment dat.

                  Btw, show-ul s-a terminat cu linkul de mai sus, partea ''softcore'' din coborarea Transfagarasanului.
                  sigpic

                  Comment


                  • Si coboratul in "flatulatii" pe Transfagarasan se poate termina tot tragic, oricate placute la 2000 de lei perechea ai avea , daca e s-o luam asa.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Amu' nu degeaba toate revistele auto respectabile folosesc cateva teste standard pentru frane.
                      Problema este ca putini automobilisti sunt preocupati la modul serios, sa inlocuiasca componentele ''like for like'', avand astfel toate sistemele masinii in cea mai buna ordine.
                      Un Logan nou, cu franele stock, dupa ce sunt rodate, nu pune probleme nici la condus agresiv. Baiurile apar cand posesorul nu mai pune aceiasi marca si model de placuta, nu inlocuieste lichidul de frana la timp, etc.
                      Fermit n-am mai facut o placuta de frana buna de vre-o 20 de ani, cand inca produceau placute cu azbest.

                      Pentru cine doreste o masina mereu in parametri, prima solutie la indemana este inlocuirea ''like for like'' de cate ori se ''improspateaza'' un reper mecanic.
                      Last edited by dr_mke; 31 October 2012, 00:25.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by alessandro View Post
                        .......................
                        confirm treaba cu TRW urile. 2 frane tari de la 100 si la a 3 a se ducea pedala in podea si fum ca petadrele pe stadion
                        Mai pune si un indicativ , ca nu e numai un fel de trw

                        Comment


                        • sincer nu mai stiu exact. TRW Cotec 16xx parca

                          1634 sunt singurele care incep cu 16
                          Last edited by alessandro; 31 October 2012, 01:10.

                          Comment


                          • FSL nu tin de la viteza legala de autostrada la 0, cu 4 persoane in masina. Stiu ca la voi obiceiul este sa mergeti ''la consum'' pe autostrada, lucru pentru care eu as suspenda pe 3 luni minim permisul, dar nah.
                            Ei, nu tin!
                            Dar nah, bine ca nu esti tu parte din legislativ sau din militie sa ne suspenzi noua permisele.

                            Propun sa se dea totusi o lege prin care toti sa fim obligati sa avem discuri+placute identice cu ale tale, e bine?

                            A2 e cea mai pacatoasa autostrada, cand ai vant lateral puternic si depasesti TIR-uri pe la 130-140 km/h se simte cel mai bine ce aerodinamica de toata jena are Loganul, parca intra perna de aer sub el si botul nu stie pe unde sa o ia. Superb.
                            Ar trebui sa stai in spatele TIR-ului, la aspiratie. Asta inseamna mers la consum.

                            Dar nah, sigur n-o sa merg cu 174 km/h cu Ligheanul asta, pentru asta sunt MASINI.
                            Last edited by mr.K; 31 October 2012, 10:20.

                            Comment


                            • eu am mers. nu zic cand, cum, si unde, dar am prins 180 pe gps. de remarcat ca nu pe plaiurile noastre. in conditiile astea, cu greenstuff, am franat de la 180 la 100 fara nici o emotie. cauciucuri conti eco 2, de fabrica.

                              Comment


                              • Avand un foarte bun prieten inspector ITP, am vazut extrem de multe masini cu franele PRAF. Grav este ca mare parte sunt taxiuri, din intamplare . . . Logan . . . absolut impropriii din punct de vedere al franelor, care sunt respinse si vin inapoi cu ele carpite cu piese de provenienta indoielnica si reusesc sa treaca limitele impuse de lege, dar la ce viteza simuleaza standul franarea ? Foarte mica, total irelevant pentru conditiile normale de drum.

                                Mai nou, dezechilibrul permis pentru frana de mana este atat de mare incat il treci si daca-ti merge doar pe-o roata, 95% din cate tin minte . . . . . . . . .

                                Nu ma simt exagerat cand zpun ca o masina se intretine cu piese de calitate minim echivalenta cu a celor OEM. La noi vad ca-i mare tragedie cand trebuie sa dam 150 de lei cu manopera pentru un set de placute de calitate buna.

                                Offtopic: vitezele legale trebuie respectate ca sa nu crestem si mai mult riscul si asa enorm, de accident. Respectate in ambele ''sensuri''. Mergand sub limita ii obligi pe cei care vor sa mearga in limita legala sa depaseasca.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google