Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FSL sunt praf deoarece nu costa minim 150 de lei cu tot cu manopera. Am inteles.
    N-are importanta ca franeaza bine.

    Comment


    • @ mr.k

      imi poti pune o poza cu o janta nespalata de 2-3mii de kilometri facuti cu FSL uri ?

      Comment


      • La ce ar avea relevanta?
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • daca-i praful negru sau nu.
          iti spun eu alexe, este neagra tuci, idem cu praful lasat de fdb845
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Pai si? Chiar acum o luna ma uitam la ultimul BMW M5 in parcarea Ikea... Avea jantele tuci din cauza prafului de la placute. Asta nu inseamna ca avea ciurucuri
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • praful de pe discuri poate spune multe despre frecarea abraziva sau coeziva. vreau eu sa ma conving de anumite lucruri. nu inseamna ca placutele sunt ciurucuri sau nu

              Comment


              • A mea a venit din fabrica cu ATE sau TRW si dupa 1000 KM aveam jantele negre.

                Comment


                • Hai bre fugi de aici . Acum facem "forensic" precum aia care masoara viermii din cadavru, sa afle de cand a decedat ? Iti dai seama, in primul rand, dupa insertiile de material, cand cumperi placutele noi.
                  Spre exemplu, Remsa si Road House, desi sunt cotate ca placute slabe (in constientul colectiv si pe baza unor pareri subiective doar), folosesc tehnologia HPT. Adica in procesul de fabricare, sunt puse intr-o presa la 10.000 Newtoni si incinse instant la 650 de grade Celsius. Asta inseamna ca sansele de cristalizare a materialului sunt aproape nule. Am avut asa ceva in mana si am vazut diferenta in cum arata. Sunt negre si fara insertii metalice. Lasa praf negru la greu, pe jante, dar franeaza foarte bine.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • nu fac nici un forecsic. eu pentru cultura mea generala vreau sa imi dau seama care sunt diferentele intre diferite tipuri de placute. unde incepe si unde se termina cele doua tipuri de frecare dintre placuta si disc...abraziva si coeziva

                    am mai spus...niciodata nu vom compara o placuta organica cu una semi sau metalica. pe masini gen cu pretentii sport sunt chiar interzise placute organice.

                    la Ferodo gama FSL este organica, gama FDB(premier) si FDS ( performance ) sunt semi iar DS urile au continut foarte mare de metal

                    Comment


                    • Pentru asta se fac teste care sa tina seama de mai multe variabile, cu masuratori, etc, pe cand, parerile de pe forum, in mare parte sunt subiective. Si e simplu sa vezi asta, pentru ca fiecare pasare ciripeste pe limbajul ei. Si la placute si la uleiuri.
                      Cel mai sigur e sa fie utilizatorul multumit de frane. Spre exemplu, multi se plang ca FDB 845 scartaie. E, acum doua zile am mers cu FDB 845 si erau foarte silentioase. Mai pot eu sa ma incred in ce citesc aici? Nu! Si asta e doar un exemplu.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • discuri Ferodo + FDB 845 http://www.youtube.com/watch?v=NJ9icUeN8Ls&feature=plcp

                        Comment


                        • La mine nu scartaiau sub nici o forma, deci vorbim de cazuri particulare si in functie de configuratia discuri+placute, tipul de etrieri, dimensiunea placutelor, a discurilor, etc. D-aia zic ca sunt multe variabile.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • FDB 845 sunt impartite in 4 tipuri pentru diferite masini. cele destinate unor sportive precum R19 140 cai si 205 GTI 128 cai, au mai mult metal in ele tocmai pentru ca trebuie sa aibe stopping power mai mare

                            de fapt FDB 845 nici nu apar in catalogul Ferodo ca fiind destinate pentru Logan. doar FSL urile si FDB 1781 sunt.

                            nici mie nu mi au scartait pe discurile stock...dat in 5000 km a trebuit sa schimb discurile pentru ca au cedat
                            Last edited by alessandro; 1 November 2012, 12:58.

                            Comment


                            • FBD 845, pe discuri stock, scartaiau exact ca in filmuletul tau.
                              Discurile nu le-am terminat in 5000 km.

                              Myth busted! Iar vorbim discutii...
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • Exact ce spuneam mai devreme. "Eu cu cine votez?"
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google