Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am vazut ca ate au scos ceramice pentru strada.

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

    Comment


    • Ate, EBC Red Stuff si mai sunt unele dar nu-mi vin in minte, acum.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Cu RedStuff sa circuli tu pe strada si sa-mi spui cat dureaza pana tamponezi masina in oras. Sunt criminale la rece. Pe Audi-ul RS4 posedat de-un amic care le cam are cu mecanica, n-a durat mult pana cand le-a dat jos, dupa al doilea accident in trafic de oras, la 30 kmh.
        Amu daca ala n-are etrieri pe masura
        La rece DS2500 sunt destul de incomode pe o masina cu discuri mici in diametru si cam limita bunului simt pentru strada.
        Daca franele se racesc suficient de bine, nu-i nevoie musai de ultra placute, de regula cele ''organice'' capoteza in jurul a +400 grade Celsius.
        Last edited by dr_mke; 10 November 2012, 22:21.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post
          discuri Ferodo - 200 lei , placute Ferodo FDB 845 - 95 lei , lichid ATE SL6 - 50 lei , capacitatea de stopare.....nepretuita



          P.S. in momentul filmarii franele erau deja incinse bine de la 20 franari medii 80-20 kmh pentru evitarea socului termic.
          Esti dus

          Nu mai opri niciodata dupa asemenea franari, mergi cu ea in continuare sa racesti discurile si lichidu de frana, altfel bulesti repede lichidu de frana.
          Stii tu asta, acum ca ne-ai aratat e de ajuns.

          Originally posted by andreyi View Post
          Din motive financiare si din cauza unui incident survenit azi, am schimbat azi placutele cu TRW GDB400 la 68 lei(cele vechi erau duse de tot).
          Inainte tot GDB400 ai avut?
          Sa revi cu impresii.
          Last edited by Octavian; 11 November 2012, 08:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • hai ca le-a incins fain
            "Daca esti prost, stai acasa!"

            Comment


            • Pentru discuri, franarile de asemenea gen cu ABS in functiune nu sunt cele mai sanatoase.

              @ Tavi: la cat a stat oprit nu buleste nimic.
              sigpic

              Comment


              • am evitat sa stau oprit foarte mult si am continuat deplasarea cu 60 kmh pana cand discurile au revenit la temperatura.

                @ dr_mke in masina ta eram cand ai pus frana de la 190 si dupa inca 4 bucati de la 100 ?

                discurile si placutele au avut parte de rodaj ca la carte inainte de episodul asta

                Comment


                • Nu recunosc nimic
                  sigpic

                  Comment


                  • sunt curios cat mai tineau franele in ritmul asta...am fost nevoit sa ma opresc ca imi venea rau de la miros. imi pare rau ca a disparut scartaitul

                    pana acum discurile Ferodo se ridica la nivelul Brembo urilor. sunt multumit de ele.

                    Comment


                    • Octavian, inainte erau alea de fabrica(n-am apucat sa le vad,am fost ocupat, le-a vazut mecanicul si mi-a zis ca scria Renault pe ele, cica erau uniform uzate dar aproape de maxim, discurile mi-a zis ca erau ok). Iar noile GDB400 n-am apucat inca sa le testez la maxim, dar a inceput sa tina frana si deocamdata le "rodez" ca n-am cred ca nici 100 km cu ele, si probabil trebuie sa se "dea" dupa forma discurilor. Plus de asta nici nu cred ca-s de luat in seama la ce OZN-uri de combinatii frane/discuri se perinda pe-acilea.

                      Comment


                      • Multumesc de feedback.

                        Am fost de am schimbat anvelopele si am vrut sa schimb si lichidu de frana.
                        L-a masurat si nu este cazul sa-l schimb. Are un aparat cu doi electrozi care il baga in lichid si ii masoara onsistenta aproape instant.
                        E in parametri.

                        Comment


                        • Tin din ce in ce mai bine...

                          Comment


                          • Pe ''verde'' in nici un caz n-are cum sa fie. Punctul de fierbere nu ti l-a masurat nimeni, iar proba de lichid pentru umiditatea relativa a fost ''recoltata'' din rezervor si nu de la etrier.

                            ATE SL6, dupa cca 14 luni si ~40.000 km nu mai era in parametri ideali, desi acceptabili, sus la rezervor. Lichidul scos la aerisitorul etrierului a fost mult mai prost ;)
                            Last edited by dr_mke; 18 November 2012, 14:18.
                            sigpic

                            Comment


                            • A fost "pe verde".

                              Proba de lichid se ia din borcan.
                              Daca iti imaginezi ca ce este la roata sta acolo pana schimbi lichidul, te inseli.

                              Comment


                              • Baieti, loganul parintilor are ~75000km, model preferance, 2005 cu discuri neventilate, doar pe fata. Pe spate tamburi. Acum, tata nu doreste schimbarea de placute, dar eu zic ca dupa atatia km, mi se par enormi, trebuie schimbate placutele.
                                Masina a mers pe drumuri de tara, dar a facut si multe drumuri de asfalt.
                                Ce recomandati?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google