If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Schimbat azi placutele. fdb 845. Discurile sunt tot ferodo si au fost schimbate amandoua la 66 000 km (acum am 106 000). Totusi placutele din imagine sunt cele de pe partea stanga care erau ok, dar pe partea dreapta erau mult mai mancate. Discurile masurate cu sublerul a dat ca au 11.3-11.2. 90% din km sunt facuti in Bucuresti. Totusi nu inteleg din ce cauza pe drapta sunt mai tocite placutele decat pe stanga, atat suruburile care culiseaza cat si pistonasul au mers foarte usor si nu erau gripate.
Ferodo si la mine scria, urmat de ceva de genu "142", cred si eu ca erau OEM pt ca frana a fost cea mai eficienta cu placutele alea de fabrica, s-au mancat relativ repede (parca 30000 km le-am tinut) dar frana era brici (in limita a ceea ce inseamna "brici" sistem de franare de fabrica).
Pana acum din ce am avut doar ATE-urile se apropie mai mult de cum frana de noua.
Promit ca maine le fac o poza, ale mele in 25.000 km au mancat discurile.
Acum am discuri pline si placute ate si sunt multumit, fata de echiparea stock trebuie sa apas ceva mai tare frana dar, zic eu ca e mai usor de dozat frana in caz de urgenta fara sa intre abs, cele de fabrica nici nu le simteam, cum apasam mai tare cum intra abs.
Asta pentru ca nu s-a mai facut reglajul cursei sabotilor pe spate, s-a decalibrat incet incet repartitorul de frana care n-a mai fost reglat si in primul rand pentru ca nu s-au mai pus placute bune.
........................................
N-am repartitor.
Sa reglez sabotii e o idee, dar e lenea mare. Trebuie macar sa desfac sa curat pt ca scartaie spatele mai rau ca sabotii de tren.
............................ Totusi nu inteleg din ce cauza pe drapta sunt mai tocite placutele decat pe stanga, atat suruburile care culiseaza cat si pistonasul au mers foarte usor si nu erau gripate.
Du-te pe stand si fa un test de franare, barem stai linistit ca fata iti franeaza egal.
Last edited by Octavian; 14 April 2013, 07:38.
Reason: Automerged Doublepost
Din sondaj lipsesc minunatele placute Motrio, o alegere isteata! recomandate si montate cu caldura in reprezentanta Dacia. E drept ca franeaza prost, dar scartaie atat de tare, incat te aude de departe gorobetele din drum si se da la o parte.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment