Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ParuLuScorilo View Post
    .............................. de unde sunteti voi atat de siguri ca la magazinele pomenite piesele sunt "de origine"?
    Pai au si de origine/de uzina, au si de producator direct si nu cred ca-si permit sa faca smceherii, sunt si membri activi pe forum.
    Ma refer la baietii de la daciashop. Daca ar fi sa comand de pe internet, ei ar fi primii pe lista chiar daca la unele repere sunt mai scumpi, macar nu risti (zic eu) sa patesti ce au patit alti colegi pt un 30-50 lei economie la un kit de distributie spre exemplu.

    Originally posted by UrsBrun View Post
    .....................................

    Deocamdata nu am vrut mai mult de la masinuta, asa ca am ramas la piesele de origine. .........................
    La placute de frana in magazin de reprezentanta au sau aveau doua tipuri de placute de frana de origine/de uzina, in ambalaj aproape identic (desigur cu holograma) dar continut diferit.
    Cutie cu placute Made in France si cutie cu placute Made in Italy, astea din urma ceva mai ieftine cu vreo 20 lei.

    M-am dus sa cumpar pt un amic sa-i schimb placutele ca asa a vrut el sa fie de uzina si imi da vanzatorul un set Made in Italy si le-am refuzat dupa ce am desfacut cutia in magazin, i-am spus ca vreau Made in France.

    A cascat ochii la mine si desigur ca era oleaca indignat "dar sunt de origine!" , l-am pus sa aduca si un set Made in France si am desfacut ambele cutii sub ochii lui.
    Placutele de Italia aveau o granulatie usor mai mare + continut vizibil de metal (alama sau ce dracu au astea cu continut de metal).
    A inteles vanzatoru spunand asa cu juma de gura "mda..." )
    Last edited by Octavian; 21 April 2013, 09:01. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Recomand TRW. Originalele au fost TRW si le-am schimbat la 55000km tot cu TRW(55 ron setul), acum am 105000km si cred ca ma mai tin cel putin 15000km.

      Comment


      • Salutare domnilor! Am si eu o nelamurire in legatura cu placutele ce pot echipa sistemul de franare al unui Logan "putin" agitat. De ceva vreme merg doar pe Ferodo FDB845. Sunt multumit de ele.... S-au comportat exemplar, mai ales pe trasee precum Transalpina, Cheile Bicazului, Campulung Muscel etc. cu folosirea indelungata a piciorului stang pe frana, respectiv franari efectuate blana fara sa imi strambe ale mele discuri pline de 259mm(din pacate inca nu am trecut pe sistemul de 260mm ventilat, dar asta am de gand cand vor avea discurile uzura indicata pt schimb).
        Intrebarea mea este: exista cineva care a facut urmatorul experiment?
        TRW Cotec vs Ferodo Premier FDB845
        As dori sa stiu cum se comporta acele TRW-uri fata de 845.
        Multumesc anticipat
        Last edited by Niki; 21 April 2013, 11:04.

        Comment


        • Care e treaba cu FDB845? De ce vad peste tot "placute pentru Logan, FDB845", cand producatorul recomanda FDB1781? S-a schimbat codul, au scos model nou sau cum?

          Comment


          • @ ccd. 845 nu se compara cu Trw Cotetz
            Fac parte din clase diferite. 845 sunt semimetalice pe cand Cotetz sunt organice.

            Trw urile tin o singura frana de la 150 la 0 dupa care se inmoaie.

            @ scorill 845 sunt recomandate de Ferodo pentru a opri masini gen R19 16v sau Pjo 205 Gti...masini care bat suta in 8 sec
            Au aceiasi tipodimensiune cu 1781 dar difera materialul de frictiune.

            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
            Last edited by alessandro; 21 April 2013, 14:16.

            Comment


            • Adica sunt mai dure? Nu cumva imi vor rontai rapid discurile mele de uzina? As schimba placutele astea motrio, ca ma enerveaza rau, dar discurile... inca nu...

              Comment


              • Daca vrei mai moi, pui Ferodo SL845.

                Comment


                • Sau TRW cotec GDB 400. Alea mai scumpe de 100 si ceva de lei sunt execrabile.

                  Astea GDB 400 le am eu acum. Au grip excelent la rece. Prima pedala de la viteze mari este foarte responsiva si ferma.
                  Fata de alea mai scumpe rezista ceva mai bine la fading dar sunt mult sub FDB.845

                  Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                  Comment


                  • in ce sens sunt execrabile ?
                    trw vin pe masina din fabrica ?
                    eu vreau oem, mai moi ca sa pot doza frana.
                    cred ca o sa trebuiasca sa le dau pe astea de pe masina jos, ca sa vad ce am avut si sa le iau pe loc. am tot incercat sa aflu.
                    am inteles ca ar fi 3 modele..
                    Ferodo 182 si 183 si TRW cotec. asa e ?

                    Comment


                    • Execrabile = de la 150 la 0 ai fading incepand de pe la 40 kmh.

                      Cine spune ce avand placute dure nu poti doza frana ?

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • Ferodo 182 si 183 si TRW cotec. asa e ?
                        Pai pe piata nimeni nu stie care e echivalentul codului inscriptioanat 182. Doar se presupune ca ar fi 1781.

                        Comment


                        • @alessandro
                          dar sa fie compatibile cu discuri oem. nu sa le ovalizeze,
                          cum am mai citit pe aici.

                          @mr.K
                          deci alea trei sunt modelele din fabrica ?
                          morala e ca, daca vrei stock, trebuie sa mergi tot la reprezentanta ?
                          adica nu se stiu echivalentele ?
                          Last edited by B997NDL; 21 April 2013, 20:30.

                          Comment


                          • morala e ca, daca vrei stock, trebuie sa mergi tot la reprezentanta ?
                            Cred ca da. Eu n-am mai vrut stock.

                            adica nu se stiu echivalentele ?
                            Se spune ca sunt placute dupa o reteta dictata de Renault. Bine, cate unul care vrea sa iti vanda ceva, va jura ca ala de-l are el la vanzare, e echivalentul.

                            Comment


                            • [QUOTE=B997NDL;1456934]@alessandro
                              dar sa fie compatibile cu discuri oem. nu sa le ovalizeze,
                              cum am mai citit pe aici.

                              TRW GDB 400 sunt compatibile cu discuri stock.
                              Nu sunt abrazive.
                              Culmea...eu sunt multumit de ele, mai ales ca le am primit moca.

                              Comment


                              • norocosu-le. ai renuntat la fdb845, pe al carui altar te-ai rastignit singur

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google