Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Depinde cum se merge cu masina. Daca mergi mai sportiv, discurile pot ceda mult mai devreme de 60.000 km. De asemenea, daca mergi linistit sau mult in extraurban, le poti tine si 200.000 km. Nu e o regula de kilometri, franele se uzeaza de la folosinta.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Discurile OEM au fost in cap (sub limita de uzura, cu doar 17mm ramasi) la 60.000 km, in cazul meu. Circul minim 80% la drum nu in oras.

      Placutele au si ele rol important in uzura prematura a unui disc, insa cea mai mare problema este stilul de condus, nu placutele in sine.

      Ca si anduranta, Ferodo FDS845 (DSPerfomance) au fost cele care m-au tinut cel mai mult.
      sigpic

      Comment


      • La mine in 40000 km au cedat, adica s-a strambat un disc.

        TRW-urile (pline) sunt mult mai bune decat discurile de fabrica, in 70000+ km nu s-au ovalizat, placute folosite TRW + ATE al doilea rand.

        Comment


        • @Octavian

          Al doilea set de placute ATE ? In urma cu ceva timp spuneai ca urmeaza ca dupa setul de placute ATE ( primul ) sa incerci FERODO PREMIER FDB 1781 , care sunt laudate de colegii care le folosesc, de asta intreb.

          Comment


          • Discuri frana

            Daca discurile de frana sunt uzate (grosime mai mica in zona in care calca placutele) dar placutele sunt noi, e o problema grava?

            Comment


            • Daca setul respectiv de placute este nou, iar discul la capatul vietii ca si grosime, singura problema este c-ai dat banii aiurea pe placute noi.
              sigpic

              Comment


              • La 100000 km am schimbat discurile de frana - duble ventilate, am un Prestige 1.6 16v, cu Klaxcar duble ventilate si placute Master Sport normale de culoare rosie. Dupa 2000 km m-am hotarat sa le schimb cu unele tot Master Sport dar ceramice. Motivul a fost curiozitatea de a vedea diferentele intre cele doua tipuri de placute. Pana acum in cateva sute de km am observat ca sunt mai silentioase nu mai scartaie la franarea la viteze mici si nu fac zgomot la o franare mai brusca la viteze de peste 100 km/h. Ca eficacitate nu pot spune ca sunt mai bune, inca nu am un minim de 5000 km ca sa pot sa compar cu placutele clasice.
                Last edited by Bobo1973; 27 April 2013, 21:43.

                Comment


                • De ce 5000 km ?
                  sigpic

                  Comment


                  • In oras nu circuli cu viteza, vreau sa le vad cum se comporta pe autostrada cand franezi mai in forta la 140 km/h (pe cele vechi - MasterSport rosii - le-am vazut si de exemplu la franari mai in forta erau cam zgomotoase) In urmatorii 5000 km o sa am o medie de minim 2500 km pe autostrada si restul in oras, asa o sa-mi pot face o parere despre acest tip de placute.

                    Comment


                    • Originally posted by Bobo1973 View Post
                      La 100000 km am schimbat discurile de frana - duble ventilate, am un Prestige 1.6 16v, cu Klaxcar duble ventilate si placute Master Sport normale de culoare rosie. Dupa 2000 km m-am hotarat sa le schimb cu unele tot Master Sport dar ceramice. Motivul a fost curiozitatea de a vedea diferentele intre cele doua tipuri de placute. Pana acum in cateva sute de km am observat ca sunt mai silentioase nu mai scartaie la franarea la viteze mici si nu fac zgomot la o franare mai brusca la viteze de peste 100 km/h. Ca eficacitate nu pot spune ca sunt mai bune, inca nu am un minim de 5000 km ca sa pot sa compar cu placutele clasice.
                      Nu era mai simplu daca luai de la inceput niste discuri brembo/ferodo/trw si imperecheate cu niste placute tot de firma, decat sa tot schimbi chinezarii?

                      Comment


                      • salut placutele ce se monteaza pe logan TRW 2796 PIG 081-10 iar Ferodo 183 cod Renault922296

                        Comment


                        • Klaxcar si MasterSport sunt firme cunoscute pe piata auto, sunt fabricanti europeni, si chiar daca ar fabrica in China nu m-ar deranja. Am mai pus MasterSport pe masina mea si pe a unui prieten, la el amortizoare, si am fost multumit de calitatea pieselor. Iar faptul ca am schimbat placutele am facut-o din curiozitate si nu din lipsa calitatii pieselor.

                          Comment


                          • Originally posted by cosmos View Post
                            salut placutele ce se monteaza pe logan TRW 2796 PIG 081-10 iar Ferodo 183 cod Renault922296
                            Confirm, cand le-am schimbat am vazut clar ferodo 183. In alta ordine de idei recomand ca solutie de buget placutele blackstuff cu lichid Ate SL6 - sunt mult peste ce era din fabrica.

                            Comment


                            • Originally posted by flickaldoilea View Post
                              @Octavian

                              Al doilea set de placute ATE ? In urma cu ceva timp spuneai ca urmeaza ca dupa setul de placute ATE ( primul ) sa incerci FERODO PREMIER FDB 1781 , care sunt laudate de colegii care le folosesc, de asta intreb.
                              Nu m-am exprimat corect, primul rand a fost TRW si al doilea rand ATE.

                              Al treilea rand o sa-mi pun Ferodo d-astea care sunt mancatoare/distrugatoare de discuri sa vad si eu minunea cum 'musca' din disc, care drac' sunt astea FDB845 sau??

                              Comment


                              • Da da FDB 845

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google