da, da, da, fdb845 pe brembo max , sabotii reglati corect si ai frane cu fading aproape inexistent
Placute de frana
Collapse
X
-
Bine mai colegilor, asa sa fie, FDB845.
La spate nu m-am uitat, imi scartaie mai rau ca trenu in gara, daca am geamu deschis pe strazi inguste (unde rezoneaza bine) imi tiuie urechile...si vine de pe spate.
Care mai au geamu deschis se uita ciudat la mine si chiar nu stiu de ce, oare aud si ei ceva...? ))
Comment
-
eu am desfacut astazi tamburii si i-am reglat pe ambele punti la linie, era dezechilibru destul de mare, stanga nu tinea aproape deloc, acum si frana de mana functioneaza de la primul dinte pe cand inainte abia la al 3lea incepea sa tina, nici repartitorul nu-l mai pot lasa prea strans ...Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Poti incalzi cat vrei in prealabil, tot cu pedala in podea ajungi urgent cam la a 3-a frana din 100, cu FDB845 pe BMax. Amu' nu de alta dar am avut si le-am testat si paratestat. Doar in stil rally tin ok, intregul sistem trebuie sa fie literalmente fierbinte
FDB 845 si BremboMax nu se pupa din cauza absentei stratului izolator termic, care la Premier cam lipseste cu desavarsire.
Cum merg FDS 845 ? N-am auzit inca nimic de ele.
@Tavi: daca pui pe discurile de uzina Ferodo Premier 845, nush cat vei fi socat de uzura. Un lucru vreau eu sa reamintesc. Discurile bune costa scump din cauza calitatii fontei. O fonta de calitate slaba se va imbogati in carbon o data cu trecera timpului, devine mai ''moale'', praful negru pe jante tot mai mult, uzura mai rapida, coeficient de frecare tot mai prost.
Se poate scrie cel putin o pagina intreaga despre cate se adauga in compozitia fontei pentru fabricarea discurilor de frana.
Codul pentru discurile ''de uzina'' este 1781, fac praf ca naiba si franeaza aproape la fel ca 845.sigpic
Comment
-
Originally posted by dr_mke View Post.........................
@Tavi: daca pui pe discurile de uzina Ferodo Premier 845, nush cat vei fi socat de uzura. Un lucru vreau eu sa reamintesc. Discurile bune costa scump din cauza calitatii fontei. .......................
Cer scuze de neatentie, acum am verificat, n-am decat ~40000 km cu discurile astea, vreo 28-30000 km cu placute TRW GDB1634 (bune dar nu extraordinare, s-au uzat relativ repede zic eu) si vreo 10-12000 km cu ATE care par mai dure si musca simtitor mai bine din disc decat TRW-urile anterioare.
Au uzura cam 25% si discurile foarte putina bavura, poate 1 mm uzura.
PS: placutele Remsa cand le-am dat jos asa arata cea mai buna dintre ele )Attached FilesLast edited by Octavian; 30 April 2013, 21:22.
Comment
-
845 -urile sapa din discurile de calitate slaba. Din EasyCheck nu au muscat mai mult decat normal.
Totusi, lasand la o parte exagerarile lui alessandro, au cel mai bun raport pret/calitate/putere de franare. Pe mine un set ma tine ~30.000 km, cu toate testele de frana si raliurile periodice pe care le dau. De mentionat ca le schimb cand sunt la cca 1/4 - 1/3 din grosimea initiala.
Mi-s de parere c-ar fi bine sa le incerci, macar o data.sigpic
Comment
-
Nu inteleg un lucru?,un set de placute originale la un magazin de piese oarecare costa 70 lei are toate elementele de siguranta renault dar scrie " made in italy " ,la alt magazin aceleasi placute,acelasi ambalaj,aceleasi elemente de sigutanta dar " made in france " ,pret 110 lei,voi spuneti ca costa peste 180 lei setul , asa ca sunt foarte confuz in privinta pieselor deoarece sunt aceleasi piese ca la reprezentantele dacia ,dar acolo sunt preturi de preturi !!!!!?
Comment
-
Ce inseamna asta ? " Sent from my GT-B5330 using Forum Runne " Asa e ,ai dreptate ,dar intre 70 lei si 120 lei e diferenta mare , ambalajul acelasi , eticheta aceeasi numai ca unele sunt produse in franta iar celalalte in italia , unul dintre magazine are la 70 lei made in italia,iar celalalt are si made in italia si made in franta la 110 lei . Prin aceasta postare vreau sa atrag atentia ca sunt piese de origine cu semnul intrebarii , cel putin nu stii cine produce cu adevarat piesele de origine,Franta sau Italia ?????Last edited by sympi; 6 May 2013, 23:12.
Comment
Comment