Cred ca ai dreptate. M-am inselat in privinta placutelor. Erau la gramada acolo si am zis ca pot pune ceramice pe masina. Ghinion.
Placute de frana
Collapse
X
-
Stiri noi pentru placutele Fermit: frana este excelenta, am reusit (de nevoie) sa blochez rotile la 60km/h, fara sa fi vrut. Eram doar obisnuit cu placutele Greenstuff, asa ca la frana de urgenta m-am urcat pe pedala. Neavand ABS, masina s-a dus putin sanie, oprind neasteptat de repede. Pana acum happy
Comment
-
-
Am tot citit raspunsurile din acest thread, dar sunt in dubii. Doresc sa imi schimb placute si discurile dar nu stiu ce sa imi iau.. As alege intre ate-uri si trw ( acu daca sa fac combinatie intre ele sau sa imi iau discuri+placute de aceeasi firma) Vreau sa fac schimbul asta , fiindca placutele ferodo(nu le stiu modelu) nu au nici 8000km si au inceput sa manance din discurile stock din 2005 si sa scartie destul de tare la franare usoara si din cauza asta nu as mai alege ferodo. Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi va rog frumos , dispun de maxim 350-400lei.. Multumesc pentru ajutorul acordat.
App-o , imi pot lua discurile ventilate !?din ce am citit , am inteles ca sunt mai bune...
ps: Imi cer scuze daca am vorbit si despre discuri in sectiunea asta , nu stiam unde sa scriu si sa cer ajutorul, multumesc!
Comment
-
Nu poti monta discuri ventilate fara sa schimbi etrierii.
Alegi singur ce discuri si placute doresti ca brand, dar cum vrei sa tii seama si de buget unde probabil ai si manopera inclusa, iti dau si eu o solutie pe care am aplicat-o eu: discuri Ferodo pline si placute Ferodo SL 845 (mai moi).
Dupa 15.000 de km la un test pe standul de frana, rezultatele sunt in imaginea atasata.
Ca feeling personal- masina franeaza bine.
Ca incadrare legala, masina trece fara probleme ITP-ul.
Ca se poate si mai bine- tot ce e posibil.
Costuri:
-discuri Ferodo 259mm~180-200 lei
-placute Ferodo SL845~ 65-70 lei
Pe la 10k discurile aratau asa, uniform uzate si bine rodate. Preferabil sa folosesti ca prim set pe discuri noi, niste placute de frana moi. Mai bine le schimbi mai devreme, decat unele care sa te tina mult si sa-ti faca praf discurile. Evita placutele Bosch, cele mai nepotrivite dintre cele folosite de mine.Last edited by mr.K; 22 May 2013, 09:47.
Comment
-
Discurile alea de origine sunt moi ca untul, n-as mai pune asa ceva pe masina.
Discurile se schimba cand ating grosimea minima acceptata sau cand se prezinta prost la suprafata, santuri, uzura neuniforma....
Grosimea minima e 10.6 mm-10.8mm. Zice fiecare producator pentru fiecare model cat trebuie sa fie.
Totusi, cea mai mare prostie o poti face montand placute de frana total nepotrivite pentru discuri.Last edited by mr.K; 22 May 2013, 14:27.
Comment
-
-
Pana la urma cea mai buna combinatie sunt discurile si placutele de origine, in cazul unei utilizari normale la o masina cum e Loganul, detestata si hulita de multi de p'acilea; la mine de peste 60.000 km. se "impaca"perfect. N-am nici un motiv sa renunt la "perechea castigatoare", iar de frane nu m-am plans niciodata.
Sunt absolut convins de faptul ca in alegere elementelor de franare, s-a avut in vedere constructia si performantele Loganului. Pentru cei ce vor sa experimenteze, sigur sunt si alte variante de combinatie.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by madhorsefuzzy View PostSi la placute ce ai pune? Ma refer la cele pentru van sistem ATE.
Ambele seturi de discuri au fost cele de 260 x 22.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postpai si atunci, ce combinatie recomanzi ? fara ventilate ca nu vreau sa schimb etrierii. as vrea sa franeze bine, dar sa nu scartaie.
Discuri Ferodo+ placute FSL845.
Ca urmator set de placute, o sa caut FDB1781.
Comment
Comment