Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by M4r7z1aNu View Post
    Am tot citit raspunsurile din acest thread, dar sunt in dubii. Doresc sa imi schimb placute si discurile dar nu stiu ce sa imi iau.. As alege intre ate-uri si trw ( acu daca sa fac combinatie intre ele sau sa imi iau discuri+placute de aceeasi firma) .....................
    Am pus eu TRW placute+TRW discuri (pline).
    Combinatia e mai buna discuri TRW + placute ATE (ce am acum) , franeaza mai bine cu ATE.

    Comment


    • Originally posted by Miky 48 View Post
      Eu am avut primele discuri ATE cu placute ATE, in 70k km au cam mancat din disc, a 2-a tura de placute pe discurile ATE au fost ferodo SL, mai moi nu au uzat asa tare discurile ca cele de origine ATE. Al 2-le set de discuri sunt Brembo dar cu placute ferodo Premier, in 15k km cat am cu ele nu au uzat discurile deloc si parca si oglinda discului e mai ok decat cu restul placutelor, deci recomandarea ar fi gama Premier de la ferodo.
      Ambele seturi de discuri au fost cele de 260 x 22.
      Cele de origine sunt ca cele din imagine? Fix de alea am eu imperecheate cu discuri ATE de 260 cumparate din magazin si imi huruie urat de tot la franare usoara pentru orprire de la 30km/h in jos, mai ales dupa ce se incalzesc franele. Incerc sa imi dau seama daca sunt placutele de vina (in 34.000Km s-au uzat doar jumatate), discurile, lichidul sau culisele gripate. Ai patit asa ceva cu prima combinatie sau e ceva dubios la mine?

      Am dubii ca placutele din imagine sunt ATE. Cred ca sunt ceva Ferodo OEM dupa codul FER188 de pe margine desi pe ele scrie ATE in stanga sus. Cred ca e vorba doar de sistemul ATE de franare.

      Comment


      • Va multumesc tuturor pentru ajutor
        M-am intalnit ieri cu 2 prieteni si mi-au zis ca pe masina lor au discuri ventilate +placute brembo (bmw) si discuri ventilate brembo cu placute ate ( ford modeo ) spunand ca sunt ok si ca trebuie doar sa ai grija cum franezi la configuratia placute+discuri brembo.
        Voi stiti ceva de ele !?

        Comment


        • discurile brembo sunt mai mult decat ok pentru logan (cele ventilate) indiferent ce placute ai pe ele
          eu am brembo max + fdb845 si dupa vreo mie de km cat a durat pasuirea completa tine frana ceva de speriat, mult peste ce era stock, mult peste ce insemna fdb845+ferodo neventilat
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
            Cele de origine sunt ca cele din imagine? Fix de alea am eu imperecheate cu discuri ATE de 260 cumparate din magazin si imi huruie urat de tot la franare usoara pentru orprire de la 30km/h in jos, mai ales dupa ce se incalzesc franele. Incerc sa imi dau seama daca sunt placutele de vina (in 34.000Km s-au uzat doar jumatate), discurile, lichidul sau culisele gripate. Ai patit asa ceva cu prima combinatie sau e ceva dubios la mine?

            Am dubii ca placutele din imagine sunt ATE. Cred ca sunt ceva Ferodo OEM dupa codul FER188 de pe margine desi pe ele scrie ATE in stanga sus. Cred ca e vorba doar de sistemul ATE de franare.
            Cred ca asa erau si placutele mele, nu am fost atent daca aveau codul ala cu FER pe ele, nu am avut probleme cu zgomotul, doar ca discurile nu au avut niciodata oglinda perfecta, se vedeau niste dungi mici de tot.

            Comment


            • Astazi am facut si eu o verificare a placutelor de frana; cca 12mm, masurat cu tot cu suport, dupa mai bine de 62.000 km.
              Sunt placutele originale si pentru curiosi pe ele scrie;
              Renault 13295
              338
              287/08 CH
              8245 PCL FER.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • adica? ce inseamna ? erau ferodo ce model ?

                Comment


                • nu cred ca sunt echivalente cu aftermarket-ul. cele care nu scartaie erau ceva gn fqt1861, daca nu ma insel. fdb845 erau "stock" pentru R5 Turbo.

                  Comment


                  • FQT in cod stands for ThermoQuiet
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      adica? ce inseamna ? erau ferodo ce model ?
                      Nu stiu, şi aş dori sa aflu; doar atât scria pe acestea.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • mecanicii nu le-au identificat ? sau ai facut-o in regie proprie ? ar trebui sa intrebi la reprezentanta sau la "vocea clientului" la Dacia sau la Dacoserv.

                        Comment


                        • Dar conteaza chiar atat de mult ce placute sunt ?

                          Oricum nu veti mai gasi fix acelasi model sa il puneti.

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            mecanicii nu le-au identificat ? sau ai facut-o in regie proprie ? ar trebui sa intrebi la reprezentanta sau la "vocea clientului" la Dacia sau la Dacoserv.
                            Inspectia am facut-o in regie proprie, pentru ca de ceva timp discul din stanga "functiona" cam la cald, ocazie cu care am facut ce trebuie si am zis sa aflu si ce tip sunt placutele, precuzm si uzura acestora.
                            @allesandro
                            Nu tin neapărat; aşa de curiozitate. In orice caz sunt niste placuţe ce se împacă foarte bine cu discurile.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              Dar conteaza chiar atat de mult ce placute sunt ?

                              Oricum nu veti mai gasi fix acelasi model sa il puneti.
                              de ce sa nu mai gasesti ?

                              Comment


                              • Asta e un motiv destul de bun:
                                For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google