Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am vazut masini de la 200.000 euro in sus, cu placutele fumegand, deci, depinde in ce stil s-a franat. Problema e daca iese fum din motive de etrieri blocati si nu de la "condus sportiv".
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Asta e asa interpretabil, eu zic ca virgula colegu nu a facut voit sau nevoit proba de frane ci si-a pus niste placute prastie, "unele TRW".
      Am si eu ceva forje pana acum (dupa forje cateodata mai trebuie si frana) si din placute bune nu iese fum asa usor.

      Comment


      • Dar tu nici nu ai sistem de franare capabil sa dezvolte presiuni comparativ cu o masina de genul sus amintit.
        Nu e nimic interpretabil, e o realitate si e chiar foarte logic.

        Pune cateva franari blana de la 200 la zero, opreste masina si iti garantez ca iese fum, indiferent ce placute ai.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Eu faceam referire la problema initiala la colegu Dany unde e vorba de un Logan 1.6 16V.

          Interpretabil e pt ca nu a spus ce a facut cu masina, poti sa scoti fum din placute si la un Trababant (sau asta era numai saboti).
          Deci da-mi voie sa intrepretez.

          Comment


          • Am scos eu fum cu 1.4 Mpi dupa 4-5 franari pe autostrada, de la 140 pana la 30-40 km/h, cu niste Textar si asta dupa ce-am mai parcurs vreo 2 km pana am oprit, dar dintr-un 16v?

            Atunci spune ca interpretezi tu, nu generaliza.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Originally posted by Dany_DNY View Post
              Am inlocuit si eu placutele de frana cu unele TRW si dupa 2-3 franari incep sa iasa fum din ele, este normal ?
              De unde iese fum, cica este si foc. Glumesc.. Da si tu mai multe detalii despre stilul tau de franat! Ce intelegi prin 2/3 franari? Normale, bruste...
              Sau ai cumparat niste PETARDE facute din rumegus

              Comment


              • In special la primele incalziri puternice ale unor placute noi, liantul din material se arde si iese destul de mult fum. Apoi este ceva mai greu sa ajungi sa scoti fum din placute, dar deloc greu de pus in practica. Un vechi clip, Ferodo Premier FDB845 pe BremboMax, a 2-a franare din 160 kmh. Atentie imediat dupa secunda 30.

                Fum iese si din tamburii spate, fara greturi, dupa 3 forje sanatoase de Poiana Brasov - Rasnov, par example.


                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                sigpic

                Comment


                • Salut colegii de forum! Rog pe cei care au folosit placute de frana Ferodo U3360 cod 77 01 207 066 sa-mi spuna parerea lor cu privire la calitatea acestora. Am impresia ca sunt prea dure si uzeaza rapid si neuniform discurile. Cu multumiri anticipate!

                  Comment


                  • Atasez si doua fotografii postului de mai sus. [IMG][/IMG]

                    Comment


                    • Originally posted by _mircea View Post
                      Salut colegii de forum! Rog pe cei care au folosit placute de frana Ferodo U3360 cod 77 01 207 066 sa-mi spuna parerea lor cu privire la calitatea acestora. Am impresia ca sunt prea dure si uzeaza rapid si neuniform discurile. Cu multumiri anticipate!
                      Astea sunt facaturi, nu este Ferodo U3360.
                      U3360 am avut si eu si altii care au luat teapa, niste petarde de placute, dure si proaste, nu franeaza masina cu ele, ale mele cica erau de origine, nu am stiut atunci sa fac diferenta intre ele.

                      Dupa 1500 km le-am dat jos si le-am aruncat.

                      Comment


                      • @Octavian- Ma asteptam la acest raspuns. Am refuzat sa cred ca un magazin specializat in piese ptr Dacia, cu traditie, sa comercializeze facaturi, dar realitatea este alta. Dupa un rulaj de apox 6000 km mi-au uzat discurile de frana (santuri, denivelari) acum impunandu-se cred, schimbarea lor! Acum am patit-o, platesc "taxa pe prostie" fiindca am fost suficient de credul sa cred cand vanzatorul ma asigurat ca sunt ..."de uzina"!

                        Comment


                        • Din magazin serios vechi de cand lumea (Lupu Singurantic Arad, aradenii stiu) le-am luat si eu si vanzatoru mai ca nu s-a dat cu curu de pamant, probabil ca s-a simtit cand am pus intrebari suplimentare(holograma era cidata rau), dar vazandu-l asa hotarat...am cedat.
                          Am regretat, dar ca un roman adevarat ce sunt nici nu m-am mai dus sa fac vreo reclamatie ceva.

                          Comment


                          • Am schimbat si eu placutele ferodo fd485 cu unele trw achizitionate de la dachiashop si momentan nu scot fum placutele mele..
                            In alta ordine de idei , ferodo-urile au 37.700 si ceva de km si erau biscuiti (ca grosime) .
                            Discurile sunt tot cele Brembo easycheck ovalizate , am ales varianta asta pentru ca urmeaza discuri 260mm+placute+etrieri van , dar asta dupa distributie ....
                            Urmeaza in weekend un rodaj de circa 1000km si o sa pot sa ma pronunt cat de cat in legatura cu placutele .

                            Comment


                            • După o experienţă neplăcută cu Ferodo FSL, am montat ieri TRW Cotec. Ciudat e că înaintea setului Ferodo FSL am avut unul identic, care s-a comportat ireproşabil. Însă cel de-al doilea set aproape mi-a distrus discurile. La demontare le-am găsit aproape sudate de discuri, în condiţiile în care nu sunt un "frânar", ba din contră, folosesc gentil pedala.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • 75.000km. si sunteti deja la al 3-lea schimb?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google