Mersi Octavian, am tot citit ..... Oricum acum nu am bani de altele asa ca te intreb daca stii sa imi zici la ce da ma astept de la aceste Trw in comparație cu cele originale, unde ai vazut tu diferente. Ms
Placute de frana
Collapse
X
-
Originally posted by Octavian View PostColegii mai spun ca si Ferodo Premier sunt chiar mai bune decat cele de fabrica (nu ma pronunt pt ca n-am avut) dar cica nu sunt asa de "prietenoase" cu discurile, cazuri concrete si aici cu ceva pagini in spate.
Au mai incercat altii ferodo 845 sau ferodo 2500 sau cine stie ce scumpeturi de raliu si te cred si eu ca au mancat din discurile originale de fabrica ale loganuluiLast edited by Leo0608; 29 September 2013, 10:25.
Comment
-
Eu am de vreo 20-25000 km discuri ventilate si striate Brembo cod 09.5802.76 si placute Brembo cod P68008. Nu se compara cu nimic din ce am avut pana acum. O distractie ce costa acum in jur de 500 de lei, dar merita toti banii. Placutele sunt acum undeva la jumate.
Cred ca cel mai important este sa se monteze acelasi producator de placuta si disc, sa fie compatibile duritatea materialelor.
Comment
-
o placuta ieftina, contrafacuta (cea de 35 lei) sau slaba calitativ (trw cotec-60 lei, ferodo sl-60 lei) nu tine mai mult de 20 de mii de km asta in cazul in care (cele contrafacute) nu-ti distrug discul, pe taxi deja in 10 mii km in oras sunt complet duse
deci 40.000 km in regim de taxi cred ca e trasa de par si tarata prin mocirlaLast edited by 827sam; 30 September 2013, 09:57.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Eu nu vand placute si nu le fac reclama, cele prea ieftine de 35 roni sunt rigide si nu le mai folosesc, dar sunt pe la 45 roni ceva poloneze destul de ok,din AutoCenter Iasi omologate RAR (cel mai mare magazin de piese auto din Iasi)
Daca nu ma crezi te invit sa vezi cand le schimb pe urmatoarele si vedem cat tine.N-am auzit pe nimeni sa tina doar 10.000 km. Ar insemna sa le schimb la 1-2 luni, dar conteaza si modul fiecaruia de a conduce.
Comment
-
Originally posted by 827sam View Posto placuta ieftina, contrafacuta (cea de 35 lei) sau slaba calitativ (trw cotec-60 lei, ferodo sl-60 lei) nu tine mai mult de 20 de mii de km asta in cazul in care (cele contrafacute) nu-ti distrug discul, pe taxi deja in 10 mii km in oras sunt complet duse
deci 40.000 km in regim de taxi cred ca e trasa de par si tarata prin mocirla
Comment
-
Eu in 100k am avut asa:
1. placute origine=schimbate la 30k
2. Bosch-nu mai pun vreodata
3 Valeo
4. Valeo-date jos dupa 5k ca am schimbat discurile
5.Ferodo FSL845-mai merg 5-10k.
Daca nu pun la socoteala un set de Valeo, media iese sub 30k.
Decat sa schimb tampoanele la motor (care costa cat 7 seturi de FDB1781) de la frane de motor non stop, prefer sa folosesc indeosebi frana de picior ( ca de aia se si cheama frana de serviciu, nu? Ca sa fie folosita.)
Plus ca imi place sa schimb placutele si discurile des. Si bujiile. Si fluidele de lucru ale masinii. Doar uleiul de motor il las conform spuselor producatorului.
Imi place si sa aud cat mai des de diversi care ii dau inainte cu frana de motor la semafor sau prin oras, ca atunci cand mergi bara la bara, frana de motor se preteaza fix ca la o coborare de pe Transfagarasan. Dar deh, romanul s-a nascut sofer si poet.
Cand vad ce masini neingrijite sunt la taximetrie, ma gandesc ce siguranta ofera unui pasager. Acum vreo cativa ani, un taxi din Iasi, in drum spre aeroport, a plonjat intr-un lac iar pasagera a murit inecata. Probabil si taximetristul ala schimba placutele la juma' de milion de km.
is40gan, ala iti e numarul la masina? Asa, ca sa stiu si eu, poate te zaresc prin oras.
Sa vad daca ai slickuri pe masina.
Comment
-
Originally posted by Leo0608 View PostOriginale , iti recomand Ferodo Premier FDB 1781, sunt exact ce trebuie. Chiar si pe programele de piese auto iti e recomandat sa pui acele placute, tocmai ca sunt fix original. Sunt placute moi si nu ataca discul, nu scartaie,nu nimic . Atentie ca pretul variaza intre 1,5 si 1,8 mil lei, depinde de unde cumperi placutele )
.............................
La schimbul urmator am spus ca pe astea merg, sau in continuare pe ATE care nu m-au dezamagit.
Originally posted by Bad_Wolf View PostMersi Octavian, am tot citit ..... Oricum acum nu am bani de altele asa ca te intreb daca stii sa imi zici la ce sa ma astept de la aceste Trw in comparație cu cele originale, unde ai vazut tu diferente. Ms
Comment
-
mr.k , da asta e numarul meu de inmatriculare, ai vazut multe taxiuri neingrijite dar foarte multe taxiuri sunt cu soferi angajati si ei nu tin cont de gropi si de starea masinii,in cazul meu e masina mea si altfel stau treburile,am mai multa grija , si din 2005 nu am luat nicio amenda de circulatie , si conduc zilnic cam 100 - 150 km, si eu vad masini particulare vai de capul lor,asta e dar daca ne raportam la numarul de accidente din vina unui taximetrist eu zic ca sunt sub 1% din media zilnica de accidente.
Stiu si eu de accidentul de la Ciric din 2007 , dar acel sofer era pirat , facea si el taxi pe timp de noapte ca nu sunt controale, iar pasagera era directoare la TVR Iasi
Comment
Comment