Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A venit momentul schimbului de placute si la mine.
    90553 km, schimbul anterior la 42100 km.
    Material nou: "Originale Renou", magazin ''notabil" din Buzau (acelasi de unde le-a achizitionat colegul buzoian). Pret? 85 lei.
    Prime impresii? Mult mai bine decat anterioarele. Acelea au fost testate anul trecut pe stand ITP, real. Au raspuns f bine, atunci.
    Deci...stam confortabil

    Voi reveni si cu poze, produs nou, produs vechi.
    Interesant si acum: placutele dinspre pistonas, mult mai uzate (la ambele roti, aproximativ aceeasi uzura).
    In ce fel raspundea pistonasul? F usor, incat l-am impins cu mana (cu putin efort si rabdare).
    Culise in buna stare, unse.

    Si o intrebare de final, nu am vazut pana acum vreo remarca in acest sens.
    Voi verificati nivelul lichidului de frana, cand schimbati placutele (sau va sunt schimbate) ?
    Last edited by 77sky; 1 July 2014, 19:01.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • 93 de mii si nu schimbi discurile ?
      mie mi le schimba macanicii, dar nu tin minte sa fi verificat nivelul lichidului.
      le-am schimbat anul trecut. s-a facut acum vreo 3 ani o completare, fiindca am vopsit etrierii la niste baieti. in rest nu am schimbat lichidul din 2009 de cand e masina. voiam s-o fac anul asta. tot placute oem am pus, la dacoserv.

      Comment


      • Discurile si placutele de frana, sunt supuse diferitelor grade de uzura, in functie de stilul de mers si de mediul pe unde se merge, preponderent. Poti sa le schimbi la 20.000 km sau la 170.000 km, e relativ.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Pe măsură ce apare uzura la plăcuţele şi saboţii de frână (dar mai ales la plăcuţe), nivelul lichidului de frână din vas scade.

          Originally posted by 77sky View Post
          Voi verificati nivelul lichidului de frana, cand schimbati placutele (sau va sunt schimbate) ?
          Cred că la acest lucru se referea colegul @77sky
          Last edited by Ampt; 1 July 2014, 21:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Originally posted by 77sky View Post
            Si o intrebare de final, nu am vazut pana acum vreo remarca in acest sens.
            Voi verificati nivelul lichidului de frana, cand schimbati placutele (sau va sunt schimbate) ?
            Originally posted by Ampt View Post
            Pe măsură ce apare uzura la plăcuţele şi saboţii de frână (dar mai ales la plăcuţe), nivelul lichidului de frână din vas scade.


            Cred că la acest lucru se referea colegul @77sky
            Circuitul lichidului de frana este unul inchis. Drept urmare, cand placutele se uzeaza, pistonasele de la etrieri raman deschise iar lichidul de frana din borcan scade. Cand schimbi placutele de frana, pistonasul de la etrier trebuie impins inapoi, deci, nivelul lichidului revine la normal.
            Nivelul lichidului se verifica ochiometric odata cu celelete lichide si daca nu scade sub minim, nu exista niciun semn de ingrijorare.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Voi raspunde punctual, sa intelegeti de ce am pus intrebarea aceasta...

              In primul rand, discurile, ambele au cca 18.7 mm. Din calculele mele reiese ca vor ajunge la 17.7mm peste circa 40kkm, asadar peste vreo 3 ani si ceva luni. Condusul este unul preponderent urban (cca 80%) frana de motor, in principal.
              In al doilea rand, fusesem anterior momentului inlocuirii placutelor in service (revizie curenta) si am cerut inlocuirea lichidului de frana (al doilea schimb si acesta).
              Am fost necajit de maniera in care a lucrat "nenea"... Mi-a belit cu surbelnita protectiile de cauciuc ale aerisitoarelor iar cand a venit momentul decuplarii buteliei, in loc sa o depresurizeze intai, a desfacut sonda acesteia, cuplata la vasul L de frana. Rezultatul? Stropi de aghiazma prin jur.
              Cand ajung la tara si ma uit mai bine...era nivelul "la ras". Da-mi-as palme...cata neglijenta
              Evident, l-am adus la nivel (maxim).
              Ajung si la schimbul placutelor, prima roata...imping cu mana usor, cu rabdare pistonasul (in felul acesta imi dau seama cat de bine ruleaza).
              Ajung la a doua roata; acolo...nu prea vroia la mana sa raspunda.
              Ma uit in vas si realizez ca nu mai avea volum de expansiune (era la nivelul dopului).

              Concluzia? Faceti si voi verificari, ale celor care va intretin masina (pe cat posibil va permit cunostintele...) Daca te lasi cu totul pe mana lor, poate fi nasol.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Dupa ce am citit o gramada de pagini din topicele cu placute si cel cu discuri, pot spune ca sunt mai incurcat ca la inceput, asta din cauza ca exista foarte multe pareri.
                Problema mea este data de bataia discurilor originale de pe masina, numai dupa ce se incalzesc, acum au cam 68000 dar la 51000 am schimbat placutele originale cu Ferodo 845, care se pare ca le-a omorat. Deci cu ce a-si putea sa schimb discurile (pline) astfel incat sa nu mai se petreca din nou fenomenul. Am uitat sa spun ca discurile originale au cam 10 mm grosime.
                Multumesc

                Comment


                • Aici se discuta despre placte de frana; despre discuri, informeaza-te aici.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Sunt de acord ca este vorba de placute, dar o gramada de posturi au fost despre combinatia mai buna, ca sa nu zic ideala, dintre placute si disc.

                    Comment


                    • Ce placute de frana imi recomandati pentru MCV 1.5 diesel din 2007.Vad ca recomandari sunt pentru Ferodo,ATE si TRW.Discurile au fost schimbate acum 2 ani cu placutele.

                      Comment


                      • eu zic sa mergi pe cele de origine, care sunt foarte bune si nu strica discurile.

                        Comment


                        • MCV diesel deci e posibil sa fie ATE ca la VAN, deci go for it.

                          Comment


                          • Multumesc de recomandari,am optat pentru cele de origine.

                            Comment


                            • Dupa Ferodo SL 845 cu care masina frana decent, au urmat un set de origine cumparate din magazin, 100 de lei setul.
                              Frana mai ferma decat cu FSL 845.
                              Nici nu stiu ce marca sunt placutele si nici nu ma intereseaza, nu scartaie si franeaza bine, cam atat conteaza.

                              Comment


                              • cred ca sunt ferodo F196. si eu folosesc doar de origine. imi place cum se simt si nu uzeaza excesiv discul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google