Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Fanez View Post
    Am mai citit pe undeva ca, daca tii piciorul pe frana la stop, se uzeaza placutele mai repede.
    Explicatia fiind?

    Comment


    • Explicatia ar fi ca discurile se plictisesc si incep sa roada din placute, ca sa mai treaca timpul.
      Eu nu vad nicio logica in asta dar am aflat din doua sau trei surse. Cine stie mai multe, e rugat sa ne lumineze.

      Comment


      • Am schimbat placutele de frana si am pus unele Bosch si am dat 50 ron pe ele.

        Comment


        • Nici eu nu vad logica ptr care se uzeaza mai repede daca stai cu piciorul pe frana la semafor...
          Ele se tocesc la franare...atunci când masina merge....
          Mai degrabă se uzeaza mai repede pistonasul....ca sta in tensiune mai mult....
          Daca se tocesc la semafor, atunci si cu radioul mai usor ca se toceste antena ))

          Comment


          • O explicatie tehnica ar fi posibila si anume :
            Discurile sunt mai incinse ca placutele si in mod normal placuta de frana nu sta in contact cu discul decat la actionarea franei
            Daca discul e foarte incins si placuta de frana sta in contact pe disc, stratul superior al placutei se prajeste inutil si se glazureaza, practic e strat care cade de pe placuta fara sa se invarta discul
            Nu stiu daca supozitia sta in picioare, poate un fizician ne lumineaza mai bine.
            In rest, daca e ceva ce nu stapanesti bine, mai bine te abtii decat sa mai si semnalizezi ca habar nu ai.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Aici ar depinde si de compoZitia placutei...
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Se pot menaja placutele prin mers preventiv. NDL are dreptate, in Bucuresti de ex daca folosesti acest stil de mers risti sa fii facut sendvis de altii.
                Reconosc ca avand drumuri dese prin Bucuresti, este o adevarata provocare pentru mine sa aplic stilul preventiv. Esti pur si simplu impins de la spate.

                Se adapteaza fiecare la mediul in care traieste. Pana la urma nu tre sa ne inchinam in fata placutelor de frana. Fierul trebuie sa serveasca omului. Daca se ajunge invers, e grav. Si multi ajung in stadiul asta.
                Last edited by balooo; 21 March 2016, 11:23.
                sigpic

                Comment


                • Ce stiti despre placutele trw? Am gasit la jumatate de pret decit cele de origine? Se merita sa pun trw?
                  Last edited by usr1; 1 April 2016, 22:38.

                  Comment


                  • si trw-urile alea sunt pe clase de calitate. nu sunt toate la fel. ce cod ?

                    Comment


                    • Nu stiu codul; pe cutie scria ceva de genul cool sau cotec nu mai retin exact si auveau si senzori pentru uzura. Ce cod ar trebui sa aiba ca sa fie bune?
                      Last edited by usr1; 1 April 2016, 22:46.

                      Comment


                      • Niste placute trw am avut si eu (nu stiu ce cod aveau), bune dar au intrat greu in etrier. A trebuit sa pilesc putin la ele (2-3mm).
                        Parca trw gdb1634 erau indicate daca-mi amintesc bine.
                        Trimis via Tapatalk
                        Last edited by Fanez; 2 April 2016, 06:01.

                        Comment


                        • Originally posted by usr1 View Post
                          Nu stiu codul; pe cutie scria ceva de genul cool sau cotec nu mai retin exact si auveau si senzori pentru uzura. Ce cod ar trebui sa aiba ca sa fie bune?
                          TRW Cotec sunt niste placute moi, decente ca performante pentru pretul lor.

                          Comment


                          • Am luat placute de frina de origine pe care le-am schimbat chiar acum. Am avut supriza sa constat ca placutele cu care a venit loganul din fabrica erau TRW. Mai aveau "carne" pe ele dar scartiiau cam tare cind frinam plus ca au facut un pic de sant in disc.

                            Acum problema:

                            * dupa ce am pus placutele noi am avut supriza sa constat ca e foarte moale pedala de frina iar ca sa blocheze rotile trebuie sa apas pina la capat.
                            De la ce credeti ca a aparut problema asta??? Lichidul de frina in 8 ani nu l-am schimbat niciodata. Este posibil sa fi intrat aer pe instalatie cind am impins pistonasul de frina inapoi?
                            Attached Files

                            Comment


                            • e posibil sa se fi dus lichidul de frana. eu am pus ate sl6, si pe el scria ca se schimba la 2 ani, ceea ce stiam deja.
                              si ale mele au fost trw.

                              Comment


                              • Dupa cateva sute de km, noile placute devin eficiente pe franare. Lichidul nu "se duce" dintr-o data
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google