Eu am facut 26.500 km si ar cam trebui sa le schimb . Am ales TRW , la recomandarea vanzatorului , pretul este de 56 lei / set . Am intrebat de REMSA si a spus ca TRW sunt mai bune . Acum o sa vad pe pielea mea cat de bune sunt . Revin cu impresii dupa montaj .
Placute de frana
Collapse
X
-
Si al doilea set de Master Sport a ajuns in alta masina, a lui tata. Chestia e ca el zice ca nu prea simte diferenta intre acestea si cele de pe forum. (la vreo 1.000.000 km condusi la viata lui tind sa-l cred, dar in weekend ii voi testa masina sa vad.) E adevarat ca masina lui nu avea frana la fel de buna cu placutele contrafacute ca a mea cu cele originale. E posibil ca cele cu discuri ventilate sa prinda mai bine?
@darksid3: n-ai observat un efect de fading mai pronuntat la MS?
@givali: astept parerile despre TRW.
Eu inca mai merg cu cele originale ca mai merg cel putin pana la 40.000 ()acum 32.5001.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014
Comment
-
Fenomenul de fading apare pe caldurile astea mai ales la mersul in oras...mai ales daca nu ai discuri ventilate. Nu stiu ce sa zic...chiar nu pot sa spun ca imi franeaza mai prost, dar nici nu omor franele fara sens ca sa le incing foarte tare...de obicei unde am ocazia ii dau cu frana de motor. Am deja peste 1000 de km cu placutele astea. Mi-as fi dat seama pana acum daca nu e ceva in regula.
Tu esti userul care zicea ca a franat pana a inceput sa iasa fum din placute?
PS: Cat a mers tatal tau pana acum cu noile placute?Last edited by darksid3; 5 August 2009, 12:10.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Eu sunt, dar nu eu am condus ci "socrul" meu. Eu nu sunt chiar asa canibal Tata a facut vreo 300 km cu ele. Nu stiu pana la urma eu ce o sa pun. TRW GBD 400 astea se mai vand la noi in oras, dar nu prea gasesc nimic despre ele pe net. Sa nu fie si alea facaturi.1.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014
Comment
-
Originally posted by pyngi View PostEu sunt, dar nu eu am condus ci "socrul" meu. Eu nu sunt chiar asa canibal Tata a facut vreo 300 km cu ele. Nu stiu pana la urma eu ce o sa pun. TRW GBD 400 astea se mai vand la noi in oras, dar nu prea gasesc nimic despre ele pe net. Sa nu fie si alea facaturi.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Dupa cam 250 km facuti cu noile placute de frana TRW pot sa spun ca masina franeaza bine , dar nu atat de violent cum era inainte cu placutele de fabrica . In momentul inlocuirii placutelor, cele vechi erau uzate cam la jumatate , iar discul de frana avea uzura de cam 1 mm si asta in aprox. 25.000 km , dar le-am schimbat ca ma apropii de 30.000 km si plec in concediu si vreau sa merg fara griji ......
Comment
-
ce greu am reusit sa citesc toate parerile voastre,dar cineva zicea ca ar fii un record sa faci 60k cu placutele!tin sa va anunt ca eu am 48k si am placutele din fabrica!la ultima revizie,42k,miau spus ca mai tin cel putin 10k!deci nu e un record sa faci 60k cu placutele,doar sa mai iei si picioru de pe frana si sa folosesti ff mult frana de motor,asta fac eu!o sa revin si cu poze cu cartea masini,ca poate nu ma credeti,si cu pozele cu placutele de frana dupa ce o sa le schimb la urmatoarea revizie!Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!
Comment
-
Originally posted by givali View PostDupa cam 250 km facuti cu noile placute de frana TRW pot sa spun ca masina franeaza bine , dar nu atat de violent cum era inainte cu placutele de fabrica . In momentul inlocuirii placutelor, cele vechi erau uzate cam la jumatate , .......................
Cu cele vechi mai puteai merge linistit 8-10.000 km.
Pana acum fata de placutele originale (Brembo la schimbare) n-am vazut placute care sa franeze la fel de bine/tare ca cele originale. (EBC franeaza bine, dar ce am vazut la un coleg, are si alte discuri, mai mari).
D-aia sunt cele originale 160-200 lei , sau EBC ~130-150 lei lei sau TRW originale tot asa 130-150 lei.
Pyngi: daca tatal tau spune ca nu simte mare diferenta fata de facaturile de pe forum, inseamna ca nu sunt asa de stralucite nici Master Sporturile astea.
Desigur ca la franari usoare nu prea simti asa de bine diferente intre ele, dar la franari mai violente/bruste vezi/simti imediat diferenta.
Comment
-
Originally posted by Logan 4 ever View PostEu am dinalea originale. Sunt scumpe, dar merita
Cat ai dat pe ele?
Comment
-
pingy: pune o poza cu ambalajul placutelor macar. MasterSport nu face doar un tip anume.
Eu cu FOF-ul dam cu capul de volan la o franare puternica. FOF-ul are acelasi tip si pe un Clio...de fapt d-aia si-a pus si pe Logan...daca erau slabe presupun ca nu isi lua la fel.
PS: Revin-o cu detalii DUPA vre-o mie de km ca sa fi treaba sigura...iar despre fading e cu cantec...pe discuri pline, pe caldura si cu franari repetate, orice placuta sufera de chestia asta.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment