If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pingy: pune o poza cu ambalajul placutelor macar. MasterSport nu face doar un tip anume.
Eu cu FOF-ul dam cu capul de volan la o franare puternica. FOF-ul are acelasi tip si pe un Clio...de fapt d-aia si-a pus si pe Logan...daca erau slabe presupun ca nu isi lua la fel.
PS: Revin-o cu detalii DUPA vre-o mie de km ca sa fi treaba sigura...iar despre fading e cu cantec...pe discuri pline, pe caldura si cu franari repetate, orice placuta sufera de chestia asta.
Afirm cele spune de Dark .
si da ..este adevarat...la franari bruste repetate , si cum am eu discurile pline....intra senzatie de fading , dar in rest...jos palaria.
Fading am patit numai cu facaturile de pe forum (luate de la magazin) , dupa doua-trei franari mai tari gata...
Cu Remsa n-am patit (cu cele de uzina nici poveste) , scria ceva parca pe ele ca sunt recoapte tocmai ca sa reziste/sa mai fie aderente la temp inalte.
Ma duc sa fac o proba serioasa.
La orice masina cu frane clasice apare fenomenul , indiferent de marca. Stiu persoane cu BMW-uri care au facut upgrade la discuri din cauza fading-ului.
Niste discuri ventilate si perforate elimina destul de mult din fenomenul asta.
Fading o sa ai si cu EBC green stuff...fireste nu imediat. Mai importante sunt,defapt, discurile in toata ecuatia asa.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Fading-ul apare in primul rand datorita temperaturii mari a discului. Placutele de frana au o importanta mai mica in acest efect.
Asadar, nu vrei fading ,schimbi discurile cu unele ce se racesc bine ( perforate, striate ).
Si iar un lucru foarte important: Lichidul de frana tip Dot 4 care la tepmeraturi inalte, datorate franarii excesive sau la calduri mari isi pierde din calitati...pedala de frana devine ceva mai elastica si se pate confunda cu fading-ul
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
FERODO RACING DS2500...daca aveti bani si tupeu sa mergeti cu asa ceva....
La aproape 100 de euro cat costa placutele astea, nu le vad rostul pentru mersul "pe strada". Stiu ca in directie si franare nu trebuie sa faci rabat, dar cat de safe ma opresc cu unele "normale", la fel e si cu astea....a poate daca as cobora saptamanal Transfagarasanul numai cu frana de urgenta ar fi o mancare de peste.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Red_Alin da se poate sa iti scartaie fara sa fie duse. Cand ai timp scoate una din rotile fata si arunca un ochi sa vezi exact care-i situatia. Nu dureaza mai mult de 30 minute cu tot cu fumat o tigara dupa
ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
eu am schimbat placutele la 70k cu unele ieftine Bluepad fabricate de Falko. le am de anul trecut de la 1 mai si am cu ele 35000km. se comporta foarte bine. nici o diferenta sesizabila fata de cele originale ale masinii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment