Eu la logan am reconditionat placutele de frina . Le-am curatat de urmele ramase pana la metal , am luat saboti de ferodou care se pune la raba am taiat , am slefuit si le-am lipit cu poxilina prin presare si gata sunt ca noi. Am verificat si frina tine brici .
Placute de frana
Collapse
X
-
sa nu uitam ca pe vremurile lu' ceausescu iti duceai placutele la rectificat. ei le curatau si le reincarcau cu ferodo. probabil ca si tineau din moment ce multi isi faceau acest artificiu.
in cazul de fata nu prea cred ca renteaza, nu vad ce economie de bani s-a facut, 76 lei placute Bosch si care le schimbi odata la 3-4 ani.
daca poxilina rezista la temperaturi mari, are toate sansele sa-i mearga ok. dar cine stie cum se vor comporta in conditii de stres, frana brusca de la viteza mai mare.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
mai sunt unii )
mi-e placutele imi tin 3-4 luni
Comment
-
Originally posted by crististreulea View Post...............
daca poxilina rezista la temperaturi mari, are toate sansele sa-i mearga ok. dar cine stie cum se vor comporta in conditii de stres, frana brusca de la viteza mai mare.
Pt 70-140 lei un set de placute...chiar nu inteleg, numai asa de dragu bricolajului inconstient.
Nu mai e vremea lu' Ceasca, ai piese de schimb pe toata mana.
Comment
-
Originally posted by floriche View Postmai bine faceai un decupaj in podeaua masinii ca la Familia Flinstone
Si astia costa mai mult decat niste Valeo la 65 de lei sau Bosch la 75.
Hai ca dam in derizoriu acum, mai reconditionam si sigurantele arse si ne-am scos.
Comment
Comment