Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se stie ce situatii apar si esti nevoit sa franezi puternic. Temperatura placutelor creste instant la cateva sute de grade Celsius. Oare lipiciul ala rezista la 2-3 franari d-astea?
    Pune mana si ia placute...iei macar niste placute de 30 de lei set-ul si tot esti MULT mai in siguranta. Cu franele si directia nu te joci niciodata.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • nu vezi ca nu mai zice nimic

      Comment


      • Am o dacie 1310 o folosesc la carausia diferitelor materiale de constructii si in urma cu cateva luni o las in poarta unui mecanic (vecin) care sta la 4 case de mine ii dau cheile si ii zic sa imi schimbe si mie placutele pe care le cumparasem eu,pentru ca nu aveam chef sa ma murdaresc pentru 15 lei cat ii dadeam lui.
        Timp de vreo saptamana masina scartaia cand puneam frana precum trenu cand franeaza.
        Am crezut ca sunt placutele mai tari,contin mai mult fier dar de unde, in momentul cand am desfacut etrieri placutele de pe partea exterioara erau puse invers adica cu metalul pe disc .

        Asa ca daca omu pierde ferodoul de acolo nui bai ca masina franeaza destul de bine fier pe fier

        Comment


        • Merge si fier pe fier, ce, trenul are ferodouri?
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • Originally posted by crull View Post
            .......................
            Asa ca daca omu pierde ferodoul de acolo nui bai ca masina franeaza destul de bine fier pe fier
            Da, dar cand i-a sarit ferodoul, ramane instant fara frane, cel putin cateva pedale.

            Originally posted by Fane-CL View Post
            Merge si fier pe fier, ce, trenul are ferodouri?
            Alea de marfa au saboti de fonta, alea de calatori, toate au ferodouri.
            Last edited by Octavian; 28 July 2010, 18:06. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by marx View Post
              nu vezi ca nu mai zice nimic
              Nu pot sta minut de minut in fata calculatorului ca ziua am treaba.
              Eram sigur ca o sa vad pareri pro si contra , numai ca constat ca sunt mai mult contra.
              Mai baieti ce dreacu chiar credeti ca nu se poate ? A-ti avut aici pe forum ingineri care au spus ca au facut nustiu ce si sunt in curs de omologare si iati luat in deridere. In loc sa ziceti bravo ca mai apare cite un roman care il duce capul si chiar face ceva voi ai dati in cap sau ai puneti streangul.
              Aflati ca DA am reconditionat placutele de frina si chiar merg cu ele de aproximativ 15000 km si fara probleme la frinari , mai mult atrecut testul de frinare cu decalaj intre fata spate , stinga dreapta mai mic de 15% adica OK.
              Bineinteles in spate am un atelier in care pot face multe chesti. Daca i-ti pui capul la contributie si cu pasiune poti face multe.
              Ginditiva ca placuta metalica pe care este lipit ferodoul mai are niste gauri si concavitati , si aproape nelipit ar sta .
              Acum chiar nu glumesc ,este pe bune.

              Comment


              • Recomandarea ramane: nu faceti ca si colegu cri307.
                Maine-poimaine ma apuc si eu de reconditionat bujiile, le iau in pic la peria de sarma...

                In loc sa ziceti bravo ca mai apare cite un roman care il duce capul
                BRAVO!! Tu sa fii destept si noi sa fim dobitoci ca nu reconditionam placutele de frana.
                ))

                Comment


                • am mai auzit la unu ca reconditioneaza si capete de bara

                  asa ca nu ne mira ca omu reconditioneaza placutele
                  Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                  Comment


                  • Nu cred ca merita reconditionate placutele de frana, cand mai mult ca sigur efortul valoreaza peste 50 ron. Esti cost eficient? Sa nu mai spun de posibila punere in pericol.

                    Comment


                    • Riscul reconditionarii placutelor consta nu in faptul ca ar ceda lipitura, ci ca poate ceda placa de otel in sine (chiar daca e foarte groasa), din cauza regimului normal si normat de lucru (lucru testat in Franta in conditii de franare intensa si repetata). De aia placa se recicleaza.
                      La vechile Dacii, reconditionarea era o treaba buna, dar la masinile de azi, tinand cont de trafic, modul in care se mai circula cand e drumul liber (adica greutatea talpii drepte pe acceleratie) nu poate aduce beneficii la infinit.
                      In plus, materialul de adaos (ferodoul) nu respecta specificatiile producatorului initial, ceea ce duce fie la uzura prematura a placutei, fie la deteriorarea discului.

                      Nu incurajati practica reconditionarii. Cumparati doar piese noi, de la producatori recunoscuti pentru calitate (colaboratori sau nu ai Dacia).

                      Limitati-va la a va juca doar cu propria viata, nu si cu a celorlalti.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • Originally posted by Dany_DNY View Post
                        am mai auzit la unu ca reconditioneaza si capete de bara

                        asa ca nu ne mira ca omu reconditioneaza placutele
                        La capete de bara este mai complicat si chiar nu se merita , din cauza uzurii neuniforme ; chiar nu merge .

                        Comment


                        • adica cineva toarna ferodou pe placuta? cool dar periculos. dar daca faceti cu azbest ma bag si eu! placutele cu azbest (anti eco) franau mult mai bine. cele eco au alti aditivi plus aluminiu, care consuma discurile mai tare, scartaie, dar cel mai important franeaza mai prost. problema este cine iti toarna tie materialul pe o placuta? si la ce pret? compozitiile alea nu-s chiar asa usor de ghicit. Intamplator parintii mei au lucrat la Fermit SA, si iti garantez ca pentru un mix bun se stricau MII (adica peste o mie) de placute de test....

                          Comment


                          • razvan, nu toarna, il lipeste pe placuta
                            ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                            Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                            Comment


                            • si de unde ia "materialul"? cumva de pe rebuturi?

                              Comment


                              • Nu nu ferodourile de raba sunt noi dintr-un stoc facut degeaba mai demult.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google