Da, am inteles eu gresit.
Placute de frana
Collapse
X
-
pff 50 m e o distanta mare pt o masina din zilele noastre, si cam rusinoasa pt o masina de o tona, daca avea vreo 2 tone era de inteles, dar asa praf. Si oare daca upgradez discurile cu unele ventilate se va simti vreo diferenta majora? sa scada distanta sub 45m?
Comment
-
Este undeva la 45 metri distanta de franare, am vazut asta si intr-o revista unde au testat MCV 1.5 dCI inclusiv 100-0 de 10 ori consecutiv si niciuna nu sarea de 45 metri sau pe acolo.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
In auto-motor-si-sport ai vazut testarea. Masina era echipata cu ABS. Masinile fara ABS sar bine de 50m. Tot acolo ai putut citi cum MCV-ul are viteza mai mare de trecere la proba ISO printre jaloane, decat Golf V Variant si destule break-uri mult mai scumpe.
Tot in AMS ai putut citi si testul de anduranta al franelor, facut de nemti, un test extrem de dur, dar din nou, masina testata avea ABS.sigpic
Comment
-
Eu rezultatele alea le-am vazut intr-o revista, quattroroute sau cam asa ceva, testau un MCV 1.5 dCi de 70 CP, albastru mineral. Avea ABS daca nu ma insel iar testul de franare consta in 100-0 de 10 ori si spuneau ca sistemul a tinut destul de bine la tavaleala iar distanta era undeva la 45m in medie, imi e lene sa caut acum. Oricum niciuna nu a ajuns la 50m.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by ham04 View PostPai la un calcul facut de mine acum cativa ani, ca sa-i pun ABS ma costa in jur de 5000 de lei, deci nerentabil, mai bine conduc mosnegeste de banii astia decat sa ma incred in masina ca opreste la timp
Comment
-
Pai orice ai spune Loganul, cel fara ABS clar nu are frane bune, tu poate esti multumit de ale tale, dar eu in nici un caz. Am condus masini apropiate ca pret de Logan si la capitolul asta sunt imbatabile. Sa opresti in 50 m de la 100 km/h deja tine de anii '70 nu de 2011.
Comment
-
N-am spus ca sunt foarte multumit, ci vroiam sa scot in evidenta ca Loganul are frane decente.
Nu stiu ce masini ai condus cu frane asa de nemaipomenite...
Eu din ce am condus pana acum (cu frane stock) impresionat pozitiv am fost de Hyundai Accent, chiar franeaza OK si negativ impresionat Peugeot 407, dezastru la viteze mari (simti ca nu vrea sa se opreasca, chiar daca rupi pedala).
In rest nimic special (Focus, Golf, Fiesta, Fabia, Punto, Polo, Clio...).
Asa ca Loganu pe departe sa fie dezastru la frane, chiar si fara ABS, franeaza decent.
Se putea mai bine? Absolut, asta costa.
Departe oricum sa mergi cu frica cu 120 ca n-ai frane bune, astea-s tampenii.
Comment
-
Cel mai mult m-a impresionat un Astra H 1.3 CDTI. Discurile pe spate sunt mai mari decat cele de pe fata la mine, am ramas masca cand am vazut. Pe fata avea ventilate, tot mari, discuri mari. La capitolul franare mi se pare dementiala masina. Franeaza de la 120-140 km/h foarte repede, se observa ca masina chiar vrea sa se opreasca. Eu nu arunc cu noroi in Logan, dar la cele fara ABS se putea si mai bine, puteau sa puna niste discuri pe spate sau nu stiu, doar ei sunt ingineri ei ar trebui sa gandeasca. Eu am facut o comparatie, ce-i drept Astra H 1.3 costa vreo 14 000 de euro dar ai si dotari multe de banii aia.
Comment
-
Stiu ca fac si cauciucurile diferenta, dar m-am dat si intr-un logan incaltat cu Conti si diferenta la franare fata de a mea nu a fost prea palpabila, sa zicem ca poate ar opri cu vreun metru sau doi mai putin decat a mea. Oricum combinatia frane de calitate si cauciucuri de calitate da rezultatele dorite.
Comment
Comment