Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca intr-adevar franeaza in ~38 metri este impresionant dar nu prea vezi asa ceva la masinile relativ ieftine.

    PS - A8 W12 generatia trecuta frana in 41 metri, S/7 in 42 metri. E drept ca au 2 tone dar si sisteme de franare cu 1 milion de pistonase si discuri mega ventilate cu diametru de 1 metru si costa 100+++ k euro.

    Proof - http://www.youtube.com/watch?v=w7sZzzRJZ5s - 3:15
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Eu zic ca ce franeaza sub 45 m e ok, decent. Ce franeaza sub 40 e excelent. Loganul mai are mult pana acolo, dar cu un minim efort din partea inginerilor se poate apropia. A mea franeaza cam in 60 de m de la 100 km/h concluziile le trageti voi

      Comment


      • ...mama ei de treaba, si atunci mai comentam de utilajele noastre.
        Pana la urma peste 50% din siguranta la franare o da ala care se afla la volan (cum adapteaza viteza la conditii si cum franeaza).
        Adica poa' sa franeze masina si in 37 metri in loc de 44, daca esti dobitoc tot o comiti.

        Comment


        • Ca tot ziceti de Accent ,in testul despre care povesteam cifrele alea erau asa:
          Aveo-44.2
          Prestige 1,6 16v- 42.1
          Accent- 40.1 (singurul cu discuri pe toate rotile)
          Clio Synbol -41.5

          Test Auto Bild.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • Originally posted by ham04 View Post
            .............. A mea franeaza cam in 60 de m de la 100 km/h concluziile le trageti voi
            Daca ai si tu cauciuce ca ale mele 80000 km rulate e foarte probabil sa ai spre 60 metri.
            La mine stiu/simt ca sunt deja prastie, la orice franare mai tare (ma rog, e si frig) intra abs-ul.
            Distanta declarata de producator e distanta ideala, niciodata nu trebuie sa ne bazam 100% pe ea.
            Sunt prea multi factori: aderenta drumului, starea cauciucelor, temperatura exterioara, sarcina...
            Si numai un sg factor sa fie prezent din cei enumerati, influenteaza foarte mult distanta de franare. Iti dai seama ce se intampla cand sunt mai multi factori ...si mai tot timpul cel putin un factor e prezent care sa lungeasca distanta data de producator.
            Asa ca nu va mai bazati pe ce zice cartea.

            Originally posted by margelatu View Post
            Ca tot ziceti de Accent ,in testul despre care povesteam cifrele alea erau asa:
            Aveo-44.2
            Prestige 1,6 16v- 42.1
            Accent- 40.1 (singurul cu discuri pe toate rotile)
            Clio Symbol -41.5

            Test Auto Bild.
            Si tot sta mai bine decat restul.
            Last edited by Octavian; 7 February 2011, 20:07. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Eu am originalele din fabrica Montana Fac aproape 7 ani, mai au carne pe ele dar sunt varza si cu asta am spus de ce opresc in 60 de metri Carosabilul la test era uscat, placutele sunt relativ noi, din toamna (2000 km facuti cu ele de atunci), remediat si probleme la tamburi. Deci sistemul de franare e in parametri normali, doar cauciucurile trag in jos mult. Sa fi avut si eu ABS pe ea poate ca nu m-as mai fi simtit frustrat, dar in 2004 pe Laureate nu puneau asa ceva.

              Comment


              • ADAC, AMS si inca cateva reviste respectabile masoara distanta de franare din momentul atingerii pedalei, si evident este mai mare, dar este singura metoda care reflecta realitatea. Pe pedala de frana este montat un senzor sensibil la presiune, masurarea incepand din momentul in care piciorul soferului atinge pedala de frana.

                Cu discurile BremboMax, cert distanta de franare este mai buna, in special la viteze mari, insa ma consider norocos daca fac 10.000 km cu un set de placute
                sigpic

                Comment


                • Asa mult uzeaza placutele discurile astea ? Altele ventilate fac la fel ?
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Poza cu discurile in cauza, adevarate ''razatori'' de placute.

                    Discurile perforate uzeaza insesizabil mai tare decat discurile lise, placutele de frana, dar m-o mancat pe mine undeva sa-mi iau cu sloturi nu cu gauri.
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • Acum daca discurile duc mult in timp, da-le incolo de placute se merita sa le schimbi la 10 000 km dar daca se duc si ele destul de repede atunci intr-adevar nu se merita.

                      Comment


                      • Merita pentru frana mai buna.
                        Pentru buzunar nu merita deloc sa schimbi 4 randuri de placute cand in mod normal se schimba numai un rand.

                        Oricum alea sunt discuri, nu plastelina ce avem noi, pardon, discuri decente ce avem noi ))

                        Comment


                        • Octaviane, pe mine nici o data nu m-a tinut un set de placute 40.000 km ! In mod normal imi pica undeva pe la 20.000 km
                          sigpic

                          Comment


                          • La 20 000 toate? Mergi cam ciudat...

                            Comment


                            • Si ce placute pui pe max-urile alea? daca pui ferodo premier da, e normal
                              pune greenstuff sau carbon lorraine sa vedem daca te plangi dupaia ca ti s-au dus discurile in 10 000 km )

                              ca un sistem de franare sa fie ion parametrii producatorului, trebuie montate aceiasi clasa de produse, sport cu sport, sau cu pretentii sportive.

                              Eu am 80 000 km cu masina, si 60 000 din ei i-am facut cu un singur set de ebc greenstuff, care momentan merg la altcvineva pe masina de 10 000 km, si cred ca mai merg o leaca.

                              Incearca alea pe discurile brembo max, s-ar putea sa fi uimit.
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • Sa lamurim un lucru: EBC GreenStuff sunt mult sub Ferodo Premier, pe probate.
                                Orice placute ai pune pe discuri cu sloturi se vor termina sensibil mai rapid decat montate pe discuri lise sau perforate. Realist, un set de placute puse pe discuri cu sloturi tin aprox 50% cat tineau pe discurile normale.
                                La Carbone Lorraine trebuie sa suporti scartaitul si evident pretul mare. La fel este valabil pentru Ferodo DS2500, mai putin scartait insa pretul la fel de piperat. Practic ar trebui sa tina de 4 ori mai mult ca sa renteze
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google