Doctore, eu am patit si la masina noua (virgina la sistemul de franare) sa uzeze astfel. Deci?!
Placute de frana
Collapse
X
-
Eu il invit sa se uite peste cifrele de aici.
Piston care nu era blocat, etrier culisant usor.
Placutele de interior cu cele mai mici cote.
Inca mai rezista "coafura". Ma plictisisem de ele
Care o fi fost explicatia uzurii mai pronuntate in cazul meu (si a altora?)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Vin si eu cu niste poze, pe la 43000 le-am schimbat.
Cu prima ocazie le trag in poze pe toate, inca le mai am pe cele vechi.
Comment
-
Cred ca sta in principiul acestor feluri de etriere, cu pistonas(e) doar pe o parte, sa toceasca mai repede placuta din interior pt simplul motiv ca nu exista o repartitie egala a fortei de apasare de o parte si de alta a discului de frana. Si mai e un factor de luat in calcul: culisantele. Tipul lor, coeficientul de frecare si rezistenta intampinata fata de locasul lor conteaza, influentand modul in care etrierul lucreaza.
IMHO
Comment
-
Originally posted by irinell24 View PostSalutare. N-am mai postat de ceva vreme dar vin astazi cu o mare nedumerire. Incercand sa-mi schimb placutele de frana pe la diverse ateliere mecanice am fost intimpinat cu preturi de genu 50-70lei. Ori traiesc eu in cea mai exclusivista zona din bucuresti ori mecanicosii astia au impresia ca traiesc prin nu stiu ce tara straina civilizata. Acum intreb si eu pe la voi tot atat costa un schimb de placute de frana?????
Ps nu veniti cu dalea de genu le schimb eu ca de banii aia imi iau o naveta de bere ca daca as fii stiut si eu nu ajungeam sa mai postez un post asa de lung. Multumesc.
Comment
-
Revin cu impresii dupa 5000km cu placute si discuri TRW. Franeaza eficient, nu se simte nici o schimbare in rau fata de primele sute de km.Daca iau mana de pe volan rotile nu trag in nici o parte, franeaza uniform. Mie mi se par in regula.
Toate cele bune!
Comment
-
Am facut cam 1500 km de cand am schimbat placutele de frana cu FDB 1781. Se comporta excelent, pedala prinde instant si nu trebuie sa o rupi in 2 ca sa tina frana. S-au comportat bine si pe Transfagarasean, nu am observat nicio modificare in comportament pe nico portiune si am condus mai sportiv. Parerea mea este ca sunt clar mai eficiente fata de placutele de origine, tot Ferodo.Last edited by Shakar; 28 August 2011, 15:03.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Din pacate nu .
PS - placutele de origine le-am tinut ~60 000 si asa se prezinta.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
De mers mai mergeau dar am cumparat acum cateva luni Premier-urile si m-am gandit sa le schimb cu cateva zile inainte sa plec pe Transfagarasean, daca tot le aveam. Era enervant ca scartaiau la unele franari sau chiar in linie dreapta cand nu franam, cred ca tablitele alea. Acum totul a revenit la normal. 60 000 km au fost suficienti oricum. La 120 lei cat am dat pe 1781 (pret de achizitie al unui magazin de piese, prieten de-al meu) le consider best deal de departe. Chiar la 150 lei cam cat se vand in mod normal isi merita banii, o economie de 50-60 lei o data la cateva zeci de mii de km chiar nu merita, cu franele, directia, etc nu te joci. Si ABS-ul lucreaza altfel cu noile placute, mai bine zic eu, probabil fiindca sunt noi (mai mult material pe ele).'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Eu tind sa cred ca esti subiectiv. FDB 1781 sunt foarte moi, produc destul de mult praf, se uzeaza mai rapid decat FDB 845 si nici nu rezista la fel de bine la temperaturi foarte mari. Placutele vechi, tot Ferodo, ma gandesc ca au performante similare. Sa fie efectul de ''nou'' ?
De scartait vor scartai toate in anumite conditii. Ma indoiesc insa ca te scoateau din masina
In gama Ferodo, dedicate pentru Logan sunt FDB 1781, deci o alegere foarte buna pentru discurile stocksigpic
Comment
-
placutele de fabrica sunt FDB 1781
FDB 845 am pus eu. impresii : scot foarte mult praf. am jantele negre afumate. rezistenta la frane repatate de la viteze mari. frana prinde instant si este mult mai tonica. zgomot redus la franare pentru 845
diferentele vizuale. fata de fdb 1781 845 au compozitie foarte omogena, aspect de ciment neted fara incluziuni. culoare gri sobolan la 845 fata de gri carbon la 1781.
unde pot gasi 845 pentru etrierii de van ?
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostEu tind sa cred ca esti subiectiv. FDB 1781 sunt foarte moi, produc destul de mult praf, se uzeaza mai rapid decat FDB 845 si nici nu rezista la fel de bine la temperaturi foarte mari. Placutele vechi, tot Ferodo, ma gandesc ca au performante similare. Sa fie efectul de ''nou'' ?
De scartait vor scartai toate in anumite conditii. Ma indoiesc insa ca te scoateau din masina
In gama Ferodo, dedicate pentru Logan sunt FDB 1781, deci o alegere foarte buna pentru discurile stock
1) M-as mira sa fie FDB 1781 din fabrica la Logan, mai de graba celelalte mai ieftine, FSL sau cum se numeau.
2) La aceeasi forta de apasare a pedalei prinde mai bine frana si nu ma raportez la cele de origine cand aveau 60 000 ci si atunci cand erau mai noi.
3) La intervalul de lucru al ABS-ului clar nu e subiectivism, diferenta e clar observabila, nu se pune problema.
O comparatie cu 845 nu pot sa fac dar am ales 1781 in ciuda pretului mai mare tocmai datorita compozitiei, daca aveam discuri Brembo sau ceva de calitate probabil optam pentru 845. De rezistat la temperaturi mari/forja se descurca decent si cele de origine, clar nici Premier-urile 1781 nu o sa ma lase la greu. Chiar daca 845 rezista mai bine la temperaturi mari nu a fost un criteriu la achizitie, nu mi se intampla zilnic sa fac discurile incandescente .
PS - scartaitul la franare era cum era dar sa scartaie cand mergi normal, fara frana calcata era aiurea rau, mergi cu 50-60 prin oras si se uita lumea ca la circ, trebuia sa pisti putin frana sa dispara zgomotul dar aparea repede la loc. Nu stiu exact cauza dar ma gandesc la tablitele alea, ideea e ca a disparut dupa ce am pus placute noi.Last edited by Shakar; 28 August 2011, 19:23.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
Comment